V
vierailija
Vieras
Mä usein mietin, että täällä lähes kaikki trolleja, kuten itse, mutta onko täällä siis oikeasti näin tosissaan kirjottavia tyhmiä mummoja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikutat autistilta.Ei ole haukkumista, havainnoin vain mitä näen.
Niillä verotuloilla sitten paikataan mm. niitä massiivisia hiilidioksidipäästöjä, joita tämän artistin perässä keikoille lonkeroa lipittämään matkustavat keikkaturistit aiheuttavat. Oletko sinä miettinyt vastineeksi sellaista skenaariota?
Tää mua kans aina huvittaa, et haukutaan muut ja korostetaan itseä, miten omat motiivit on ihan erilaiset ja oma toiminta.Mitä ihmettä SINÄ täällä pyörit? Mikä ns ylempiarvoinen luulet olevasi? Käyt kuitenkin joka päivä tsekkaamassa huudit![]()
Ei vaan heikkolahjaiseltaVaikutat autistilta.
Miksi edes pitäisi vastata sun ääliön ihanteita? Ethän sä tunne koko ihmistä.No en minä tavallaan mitään kysy, ei vastaa omaa ihannettani kyseisen ihmisen ulkonäkö ja tuskin luonnekaan niin et mitäköhän osuutta kadehtisin.
No jotain vikaa kuitenkin.Ei vaan heikkolahjaiselta
Autismin piirteitä on samaan asiaan kiintyminen ja sen maailman vastaisen kiistäminen, joten vahvasti veikkaisin sitä.No jotain vikaa kuitenkin.
Tartteeko sun laumanjohtaja sivustatukea?Nönnönöö etkö oikein pärjää![]()
JereMusta on ihanaa, että Jere löytänyt sielunkumppanin.![]()
Muffinssi vähän poltti sillat discordissa, täytyyhän hänen jossain päästä puhumaan paskaa.Leivonnaisjoukot voi häipyä.
Kerro lisääMuffinssi vähän poltti sillat discordissa, täytyyhän hänen jossain päästä puhumaan paskaa.