L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruskeaaukko:kamalat verhot
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Mikä on vaatekokosi?
Alkuperäinen kirjoittaja dffd:Vatsan ja lantion seutu näyttää tosiaan lihavalta. Mitkä ovat strategiset mittasi?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Olen lähes saman ikäinen ja olo on läski. BMI 27. Mikäs sulla? Et näytä lihavalta, vaan ihan normilta ja hyvännäköiseltä. Vaatteilla saisit tosin vielä petrattua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja a:No mä sanon suoraan että kyllä olet mielestäni lihava :ashamed: Älä ymmärrä väärin, itselläkin on n. 10 kiloa ylipainoa ja pidän itseäni lihavana. Mutta mun huomio kiinnittyi kyllä sun tyyliin ja hiuksiin joista en tykkää yhtäänEn siis todellakaan ajatellut ensiksi, että "hyi kun lihava." Mutta jokainen omalla tavallaan, hyvä jos itse tykkäät
Enkä oikeasti tarkoita tätä viestiä pahalla! Tsemppiä laihdutukseen, itellä sama edessä..mutta vasta joulun jälkeen
![]()
no on mulla ylipainoa, 23 kiloa...mutta mua on siunattu leveälanteisella kropalla jossa on lantiota aika selvästi kapeampi vyötärö, läskit asettuivat siis kohtuullisen näköisesti kroppaanAlkuperäinen kirjoittaja Mielikki:No et ole läski!!! =) Hyvännäkönen ja muodokas! =) :hug:
Onko sua jossain parjattu vai miksi moinen!!??
Itse olen ollut aikonaan alipainonen..painoin 35kg vaikka normaalisti painoin nuorempana 51kg..sen aikasten suositusten mukaan normipaino oli 60kg mulle,ja nyt tässä 40v ylittäessä ja viiden lapsen jälkeen painoa oli "pahimmillaan" 70kg nyt 65kg.
Pääasia että itte voi hyvin!!Oli läski tai luuviulu!!(luuviulunakaan ei ollut kivaa kun kaikki katsoivat melkein oksentaen,kun luut törröttivät jne)Ei täällä muille eletä kuin itselleen ja perheelleen! =)
Isoäitini totesi (hoikka oli nuorena,sitten vähän lihavampi ja nyt kuolemaisillaan luuviulu)jutellessa asiasta että:"Siinä neljänkympin tietämiin aletaan keräämään sitä massaa,että jaksaa nää vanhuuden sairaudet"![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:Mielestäni olet oikein kaunis ja nuorekkaan näköinensaanko udella pituuttasi ja jos uskallat kerro painosi. Itse olen 174 cm ja painoa 89 kiloa. Olen pudottanut vuodessa 12 kiloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:paljon riippuu mihin ne kilot kertyy,kertyykö tasaisesti vai johonkin tietyyn kohtaan vain. ja sehän on tosiaan tärkeintä,miten itsensä kantaa. arvostaa ja rakastaa itseään sellaisena kuin on :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:sinulla on todella kauniit kasvot!
Monella laihalla/normaalilla/lihavalla, ei ole noin kauniita kasvon piirteitä.
kauneus ei ole kiloissa kiinni, vaan piirteissä!
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:paljon riippuu mihin ne kilot kertyy,kertyykö tasaisesti vai johonkin tietyyn kohtaan vain. ja sehän on tosiaan tärkeintä,miten itsensä kantaa. arvostaa ja rakastaa itseään sellaisena kuin on :heart:
niinpä, kun sitä osaisikin olla tyytyväinen itseensä
Alkuperäinen kirjoittaja piia:näytät silti kauniilta,vaikka väittäisit itse mitä.Kaunis aikuinen NAINEN.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:paljon riippuu mihin ne kilot kertyy,kertyykö tasaisesti vai johonkin tietyyn kohtaan vain. ja sehän on tosiaan tärkeintä,miten itsensä kantaa. arvostaa ja rakastaa itseään sellaisena kuin on :heart:
niinpä, kun sitä osaisikin olla tyytyväinen itseensä
Mutta säähän olet arvostettava ja piste! =) Ei se riipu kiloista,ulkonäöstä tai elämän periaatteista tai uskonnosta tmv...
Mieti mitä hyvää susta löytyy!!!! =) Ulkonäköö tokkopa kukaan kuolinvuoteellaan miettii tai omia periaatteitaan.
Alastomina me tänne synnyttiin ja alastomana kuollaan,niin se vain on!Mitään emme mukaamme saa,paitsi itsemme,jos sitäkään...joten mitä sillä on väliä minkänäkösiä me ollaan?
Kenen muistopuheessa olet kuullut sanottavan,että "hän oli niin kaunis" tai "hän oli niin hoikka" tai "hän oli liikalihava" jne????![]()
Arvosta ittees!! :hug: