LIHAVA NAINEN sis. kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä sanon suoraan että kyllä olet mielestäni lihava :ashamed: Älä ymmärrä väärin, itselläkin on n. 10 kiloa ylipainoa ja pidän itseäni lihavana. Mutta mun huomio kiinnittyi kyllä sun tyyliin ja hiuksiin joista en tykkää yhtään :D En siis todellakaan ajatellut ensiksi, että "hyi kun lihava." Mutta jokainen omalla tavallaan, hyvä jos itse tykkäät :) Enkä oikeasti tarkoita tätä viestiä pahalla! Tsemppiä laihdutukseen, itellä sama edessä..mutta vasta joulun jälkeen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja dffd:
Vatsan ja lantion seutu näyttää tosiaan lihavalta. Mitkä ovat strategiset mittasi?

ei hajua mitoista mutta vyötärö on selkeästi pienempi kuin lantio, myös silloin kun olen ollut laihempi , olen leveä lanteista sorttia kuten kaikki tämän suvun naiset, enin osa läskistä on juuri vatsassa

Alkuperäinen kirjoittaja a:
No mä sanon suoraan että kyllä olet mielestäni lihava :ashamed: Älä ymmärrä väärin, itselläkin on n. 10 kiloa ylipainoa ja pidän itseäni lihavana. Mutta mun huomio kiinnittyi kyllä sun tyyliin ja hiuksiin joista en tykkää yhtään :D En siis todellakaan ajatellut ensiksi, että "hyi kun lihava." Mutta jokainen omalla tavallaan, hyvä jos itse tykkäät :) Enkä oikeasti tarkoita tätä viestiä pahalla! Tsemppiä laihdutukseen, itellä sama edessä..mutta vasta joulun jälkeen ;)

no olen just tullut kaupasta ja normaali arki lookissa, yleensä en housuja käytä, vaan pitkiä hameita

No et ole läski!!! =) Hyvännäkönen ja muodokas! =) :hug:
Onko sua jossain parjattu vai miksi moinen!!??
Itse olen ollut aikonaan alipainonen..painoin 35kg vaikka normaalisti painoin nuorempana 51kg..sen aikasten suositusten mukaan normipaino oli 60kg mulle,ja nyt tässä 40v ylittäessä ja viiden lapsen jälkeen painoa oli "pahimmillaan" 70kg nyt 65kg.
Pääasia että itte voi hyvin!!Oli läski tai luuviulu!!(luuviulunakaan ei ollut kivaa kun kaikki katsoivat melkein oksentaen,kun luut törröttivät jne)Ei täällä muille eletä kuin itselleen ja perheelleen! =)
Isoäitini totesi (hoikka oli nuorena,sitten vähän lihavampi ja nyt kuolemaisillaan luuviulu)jutellessa asiasta että:"Siinä neljänkympin tietämiin aletaan keräämään sitä massaa,että jaksaa nää vanhuuden sairaudet" :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
No et ole läski!!! =) Hyvännäkönen ja muodokas! =) :hug:
Onko sua jossain parjattu vai miksi moinen!!??
Itse olen ollut aikonaan alipainonen..painoin 35kg vaikka normaalisti painoin nuorempana 51kg..sen aikasten suositusten mukaan normipaino oli 60kg mulle,ja nyt tässä 40v ylittäessä ja viiden lapsen jälkeen painoa oli "pahimmillaan" 70kg nyt 65kg.
Pääasia että itte voi hyvin!!Oli läski tai luuviulu!!(luuviulunakaan ei ollut kivaa kun kaikki katsoivat melkein oksentaen,kun luut törröttivät jne)Ei täällä muille eletä kuin itselleen ja perheelleen! =)
Isoäitini totesi (hoikka oli nuorena,sitten vähän lihavampi ja nyt kuolemaisillaan luuviulu)jutellessa asiasta että:"Siinä neljänkympin tietämiin aletaan keräämään sitä massaa,että jaksaa nää vanhuuden sairaudet" :laugh: :laugh:
no on mulla ylipainoa, 23 kiloa...mutta mua on siunattu leveälanteisella kropalla jossa on lantiota aika selvästi kapeampi vyötärö, läskit asettuivat siis kohtuullisen näköisesti kroppaan

Mielestäni olet oikein kaunis ja nuorekkaan näköinen :) saanko udella pituuttasi ja jos uskallat kerro painosi. Itse olen 174 cm ja painoa 89 kiloa. Olen pudottanut vuodessa 12 kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Mielestäni olet oikein kaunis ja nuorekkaan näköinen :) saanko udella pituuttasi ja jos uskallat kerro painosi. Itse olen 174 cm ja painoa 89 kiloa. Olen pudottanut vuodessa 12 kiloa.

pituutta noin 175cm ja ja painan jokusen kilon enemmän kuin sinä, normaalipaino olisi n 70 (huom! ei ihanne paino joka olisi 65) ja kun ylikiloja on yhä 23 niin aika helppo laskea kuinka paljon painan nyt, ja olen pudottanut 7 kiloa vajaassa 9 viikossa ja tarkoitus on pudottaa vielä 13, eli en pyri normaalipainoiseksi saati hoikaksi

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
paljon riippuu mihin ne kilot kertyy,kertyykö tasaisesti vai johonkin tietyyn kohtaan vain. ja sehän on tosiaan tärkeintä,miten itsensä kantaa. arvostaa ja rakastaa itseään sellaisena kuin on :heart:

niinpä, kun sitä osaisikin olla tyytyväinen itseensä

Mutta säähän olet arvostettava ja piste! =) Ei se riipu kiloista,ulkonäöstä tai elämän periaatteista tai uskonnosta tmv...
Mieti mitä hyvää susta löytyy!!!! =) Ulkonäköö tokkopa kukaan kuolinvuoteellaan miettii tai omia periaatteitaan.
Alastomina me tänne synnyttiin ja alastomana kuollaan,niin se vain on!Mitään emme mukaamme saa,paitsi itsemme,jos sitäkään...joten mitä sillä on väliä minkänäkösiä me ollaan?
Kenen muistopuheessa olet kuullut sanottavan,että "hän oli niin kaunis" tai "hän oli niin hoikka" tai "hän oli liikalihava" jne???? ;)
Arvosta ittees!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
paljon riippuu mihin ne kilot kertyy,kertyykö tasaisesti vai johonkin tietyyn kohtaan vain. ja sehän on tosiaan tärkeintä,miten itsensä kantaa. arvostaa ja rakastaa itseään sellaisena kuin on :heart:

niinpä, kun sitä osaisikin olla tyytyväinen itseensä

Mutta säähän olet arvostettava ja piste! =) Ei se riipu kiloista,ulkonäöstä tai elämän periaatteista tai uskonnosta tmv...
Mieti mitä hyvää susta löytyy!!!! =) Ulkonäköö tokkopa kukaan kuolinvuoteellaan miettii tai omia periaatteitaan.
Alastomina me tänne synnyttiin ja alastomana kuollaan,niin se vain on!Mitään emme mukaamme saa,paitsi itsemme,jos sitäkään...joten mitä sillä on väliä minkänäkösiä me ollaan?
Kenen muistopuheessa olet kuullut sanottavan,että "hän oli niin kaunis" tai "hän oli niin hoikka" tai "hän oli liikalihava" jne???? ;)
Arvosta ittees!! :hug:

juu en ole kyllä kuullut koskaan ulkonäköä mainittavan muistopuheessa...
mutta kai se on tämä perisuomalainen luonne joka hyvin kitsaasti taipuu näkemään hyviä puolia itsessään...joskus täällä sitä on kysyttykin, hyvistä puolista ja aina ankarasti yritän löytää jotain sanottavaa, huonojen puolien löytäminen on sitten sitäkin helpompaa

Yhteistyössä