Olenko kohtuuton nipottaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Et ole nipo ja harastusta on tähän turha kytkeä. Jos sie oot lähössä niin miehen pitää joustaa sillon lasten takia.

Kiitos kun ymmärrät minun kannan asiaan =) Kyllä minäkin olen joutunut aika paljon harrastuksista luopumaan miehen töiden takia, joten eiköhän miehenkin pitäisi voida joustaa.

minä ymmärrän kanssa. jos sinulla on meno pitäisi lasten mennä harratuksen edelle. minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Et ole nipo ja harastusta on tähän turha kytkeä. Jos sie oot lähössä niin miehen pitää joustaa sillon lasten takia.

Kiitos kun ymmärrät minun kannan asiaan =) Kyllä minäkin olen joutunut aika paljon harrastuksista luopumaan miehen töiden takia, joten eiköhän miehenkin pitäisi voida joustaa.

minä ymmärrän kanssa. jos sinulla on meno pitäisi lasten mennä harratuksen edelle. minusta.

Kiitos :flower: Jos miehellä olisi lauantai vapaa, niin sitten olisi ihan ok, että menee sunnuntaina kalaan, mutta nyt kun on lauantain töissä ja viikollakin on kotona lasten hereillä ollessa vain n. 1½ tuntia päivässä, niin kyllä minusta aika pahalta tuntuu :(

Yhteistyössä