Olenko huonekalu? Kuulun jo vakiokalustukseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmöstä täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämmöstä täällä

Vieras
Että minuu ottaa aivoon! Mikä? No hemmetti, tuo min mies. Juu, kyllä minun pitäis ymmärtää, että se tekee pitkiä päiviä ja on väsynyt, todella väsynyt illalla. Mutta kuinka paljon vaivaa maksais yks suukko? Kuinka paljon vaivaa veisi halaus? Kaljapullon toistuva nosto suulle vie varmasti enemmän voimia kuin pieni pusu minulle. Olen kuin sohva tai pöytä, joka hiljaa nököttää omalla paikallaan.

Telkkari ja sen olemassa olo on ihan OK.
Voisiko hän silti edes yhden illan katsoa minua telkkarin sijasta. Yhteistä aikaa kun ei oikein ole muuten kuin parituntia illassa. Jos huomautan asiasta, tulee riita. Alkaa hirveä huuto, kuinka hän 'sitten voi myydä telkkarin tai heittää roskikseen kun ei kerta koskaan saa kattoo telkkaria'. Kerran hän heitti telkkarin lattialle. En vittuvieköön pyydä, ettei hän muuta tekisikään kuin kiinnittäisi 110% huomionsa minuun, mutta jos yhden illan viikosta vois 'uhrata' mulle. (Olen tässä kuulemma sairaaloisen mustasukkainen. Olenko?)

Hänellä ei ole voimia lähteä kanssani retkelle. Pyysin piknikille kanssani. Pitkästä aikaa olisin halunnut todella toteuttaa oman ehdotukseni. Minun ideat jyrätään aina. Sellainen tunne minulla on. Milloinkahan ollaan tehty jotain mitä minä olen halunnut? Öö.. eipä tule nyt justiisa mieleen. No käytiin me kaupungilla kävelees... Juu mut mä oisin edes kerran tahtonu rannalle, no vaikka vähän kylmää vielä onkin, mutta vain taivastelemaan. Olemaan ihan kaksistaan retkellä.

Ryyppäämiseen hänellä kuitenkin on voimia! No, viime viikonloppuna en enää jaksanut kattoo sen ryyppäämistä vaan läksin ulos pitkästä aikaa yhen likkakaverin kanssa. Kyllä mä varmaan saan kuulla tästä. Sain viimeksikin. Käyn ulkona ystävien kanssa ehkä kerran vuodessa. Joka kerran jälkeen asiasta on täytynyt heittää 'kommenttia' kavereiden kuullen. Joo, kyllä hänellä on varaa mennä kavereitten kanssa. Hänellä on siihen ihan täysi vapaus ja oikeus.

Tämä tilanne ei nyt ole ihan vaan yks kaks tullu tähän. Tai se ei ole ihan vaan mun 'tyttömäinen' tarve saada huomiota tai mielenoikku. Olen välillä niin raivoa täynnä!

pieni tarkennus...ei se nyt maailmaa kaada, etten mä rannalle päässyt, vaan pointti on se, että olis kiva tehdä jotain joskus kaksistaan. Olis kiva olla joskus se, joka ehdottaa ja jonka ehdotukset otetaa huomioon.

Mun exä oli tuollainen ja siksipä onkin ex.

Nykyinen kyllä lähtee joka paikkaan mitä ehdotan, eikä katso lainkaan telkkaa. Säätiedotuksen joskus. Sellaisiakin miehiä löytyy.

Viime kesänäkin tehtiin monen monta piknikkiä Pihlajasaareen, Suomenlinnaan, Harakan saareen..., ostettiin kauppatorilta ja -hallista eväät ja kuohariakin oli.

Ens kesänä lähdetään fillaroimaan saariston kautta Ahvennanmaalle, teltta vaan mukaan.

Mieti!

Alkuperäinen kirjoittaja entinen kynnysmatto:
Mun exä oli tuollainen ja siksipä onkin ex.

Nykyinen kyllä lähtee joka paikkaan mitä ehdotan, eikä katso lainkaan telkkaa. Säätiedotuksen joskus. Sellaisiakin miehiä löytyy.

Viime kesänäkin tehtiin monen monta piknikkiä Pihlajasaareen, Suomenlinnaan, Harakan saareen..., ostettiin kauppatorilta ja -hallista eväät ja kuohariakin oli.

Ens kesänä lähdetään fillaroimaan saariston kautta Ahvennanmaalle, teltta vaan mukaan.

Mieti!

Tein samat kierrokset exäni kanssa kasariluvulla. Ahvenanmaallakin tuli käytyä.
Sitten mies pikkuhiljaa muuttui tavalliseksi suomalaiseksi kaljankittaajaksi.
Kun Suomi voitti jääkiekossa MM-kultaa, mies pomppi telkkarin ääressä mökillä ja minä haravoin pihalla. Koko tontti notkui jalkojeni alla tömistelystä.

Ihailen ohimennessäni Kisahallin ikkunassa olevia kynnysmattoja. Englanninkielisiä ja humoristisia mattoja. En osaisi päättää minkä valitsisin, jos sellainen pitäisi valita.
Pidän Stockalta ostamastani matosta "Tervetuloa" selvällä suomenkielellä.

Tervetuloa elämä. Kynnysmaton elämä on kauan sitten taaksejäänyttä elämää.
Kannattaa pitää varansa, että ei muutu nettimatoksi. Millaista elämää nettimattona on.
Siitäkin voisimme joskus vaihtaa mielipiteitä.

Teidän suhteessanne on tosi vakavia ongelmia. Kirjoitat aika aggressiivisesti, onko teidän kommunikaation keskenänne samanlaista? Tuntuu, että kumpikaan ei halua tuottaa toiselle hyvää mieltä vaan varsinkin miehesi kohtelee sinua tosi ilkeästi. Puhukaa asioista rauhallisesti. Onko rakkautta jäljellä? Jos on, niin yrittäkää. Kyllä te pystytte halutessanne vielä korjaamaan tilanteen!

Yhteistyössä