Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

  • Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti
s
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mitä hienoa on ostaa hennesiltä lastenvaatteita itselle!!????? Kyllä mä haluan näyttää naiselta, enkä lapselta ...
ostan minäkin välillä lastenosastolta vaatteita ja silti näytän naiselta.....
Ja mä en halua näyttää naiselta, koska en tunne itseäni aikuiseksi. Enkä halua tuntea.
just
 
ov
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Ihan pakko peesata! 170cm ja 62 kg ei kyllä mitään kukkakeppiä oo nähnykkään ja silti henkkikseltä on ostettava XS:sää tai lasten vaatteita.
Tässä näkee kuinka pihalla ihmiset on normaalipainon suhteen. Noilla mitoilla olet todellakin hoikka eikä ole ihme, jos päälle menee XS-kokoinen vaate.
 
olipas hiano kroppa :D onnea ap saavutuksesta :flower:

ja epäilijöille tiedoksi: myös imetysaikana voi painoa pudottaa imetyksen kärsimättä, se vaan täytyy tehä terveellisesti syöden ja paljon liikkuen ;)
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Ihan pakko peesata! 170cm ja 62 kg ei kyllä mitään kukkakeppiä oo nähnykkään ja silti henkkikseltä on ostettava XS:sää tai lasten vaatteita.
Tässä näkee kuinka pihalla ihmiset on normaalipainon suhteen. Noilla mitoilla olet todellakin hoikka eikä ole ihme, jos päälle menee XS-kokoinen vaate.
olen bmi: n mukaan normaali, eikä menis henkans lastenvaatteet päälle.
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mitä hienoa on ostaa hennesiltä lastenvaatteita itselle!!????? Kyllä mä haluan näyttää naiselta, enkä lapselta ...
Öö... Itse olen painoindeksiltäni 21 enkä todellakaan ostele vaatteita lastenosastolta. Ihan normaaleja naistenkokoja 36-40 käytän - ai niin mutta ne "tosinaisen" koothan alkavat jostain 46:sta eikö niin? Just just.

 
-mami-
te muut olette vain KATEELLISIA kun tyvär saanu ittensä kuntoon! :) ONNITTELUT! :)
älä välitä muitten kateellisista puheista ;) ite toista muksua ootan ja kun saan synnytettyä niin en jää kantamaan ylimääräsiä kiloja tosiaankaan sanois kuka vain mitä ;)
 
juu tuttua on
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Huijausta! Maha on vedetty sisään, kun kylkilasta noin pullottaa!! :p
Mulla törröttää kylkiluut vaikka seisoisin ihan ilman vatsan sisään vetämistä :(
Tuo asentokin paljastasa että mahaa on tarkoituksella vedetty sisään että näyttäisi hoikemmalta.
Mä vetelen joka aamu mahaa sisään peilin edessä ja ihailen itseäni kun näytän niin hoikalta. Paino 60kg (168 pituus) mutta se pömppö vaan on ja pysyy (ja näkyy sillon ku seisoo normaalisti) vaikka kuinka koitan reenata, prkl!
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mitä hienoa on ostaa hennesiltä lastenvaatteita itselle!!????? Kyllä mä haluan näyttää naiselta, enkä lapselta ...
Öö... Itse olen painoindeksiltäni 21 enkä todellakaan ostele vaatteita lastenosastolta. Ihan normaaleja naistenkokoja 36-40 käytän - ai niin mutta ne "tosinaisen" koothan alkavat jostain 46:sta eikö niin? Just just.
juuri tuolla kehuivat ostavansa lastenosastolta...
 
mie kans
nyt on pakko minunkin osallistua.

antakaa nyt hyvät ihmiset toisen olla ilonen kun on oikeasti hyvännäkönen ja hienon saavutuksen tehnyt :) Te saatte ihan rauhassa ollä läskejä ja huolehtimatta itsestänne jos haluatte, se varmasti ei ole ap:ltä millään lailla pois. Jeesustelkaa vaan sillä kun teille noilla viikoilla vain vauvanhoito on tärkeää ja kirjotelkaa se tänne nettiin. silläkin aikaa joku muu voi käydä lenkillä ja syödä salaatin suklaalevyn sijasta :)

Onnittelut ap! Oon kanssasi vähän samassa veneessä, mun vauva on 6kk ja olen laihduttanut kokoon 160 cm ja 54 kg =) Kaikki 20 raskauskiloani hävitin helposti juuri noilla metodeilla kuin sinäkin. Ja hyvin olen saanut vauvani hoidettua ja kotini ja perheeni =) Ei laihdutus ole mitään kokopäivätyötä niinkuin jotkut täällä ilmeisesti kuvittelee. kateus se vie kalatkin vedestä jne...
Ihana kun tulee kesä, ostan uudet biksut ja painelen perheineni rantsuun :) Ja saan ostaa jopa niitä pikkuruisia vilan vaatteita koossa s/xs. enkä edes ole laiha, vaan hoikka ja terve ja iloinen ennenkaikkea:)
Kaikkea hyvää sulle ap perheinesi ja lenkkeilyintoa eräille muille!
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mitä hienoa on ostaa hennesiltä lastenvaatteita itselle!!????? Kyllä mä haluan näyttää naiselta, enkä lapselta ...
Öö... Itse olen painoindeksiltäni 21 enkä todellakaan ostele vaatteita lastenosastolta. Ihan normaaleja naistenkokoja 36-40 käytän - ai niin mutta ne "tosinaisen" koothan alkavat jostain 46:sta eikö niin? Just just.
juuri tuolla kehuivat ostavansa lastenosastolta...
Ok, no jotkut sitten vissiin ostavat. Mulle ei 173-senttisenä menisi yksikään lastenosaston vaatekappale päälle - tai menisi mutta ei se hyvälle näyttäisi. Sitä paitsi löydän hyviä vaatteita aikuisten osastoltakin, joten... Mutta kukin tyylillään.

 
...
Muistaahan nyt sitten nuoret odottajat, että kaikki eivät ole samasta puusta! Ts. vaikka kuinka tekisi vatsalihaksia ja pudottaisi painoa, niin ei ole ollenkaan saletti, että maha palautuu noin nopeasti kuosiinsa. vatsanahka saattaa jäädä vuodeksikin roikuskelemaan, vaikka olisi sporttinenkin. Tämä kun on ihan kudostyypistä kiinni.

Ihan vain tietoiskuna, ettei jollain tule sitten paha mieli ja lähde kuntoilu käsistä.
 
jes
170 cm ja 62 kg voi käyttää xs-vaatteita, jos paino muodostuu timmistä kropasta eli lihaksista. Jos taas kroppa löysä (korkea rasvaprosentti), niin M-koko lienee sopivin.

Onnittelut ap!!
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja juu tuttua on:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Huijausta! Maha on vedetty sisään, kun kylkilasta noin pullottaa!! :p
Mulla törröttää kylkiluut vaikka seisoisin ihan ilman vatsan sisään vetämistä :(
Tuo asentokin paljastasa että mahaa on tarkoituksella vedetty sisään että näyttäisi hoikemmalta.
Mä vetelen joka aamu mahaa sisään peilin edessä ja ihailen itseäni kun näytän niin hoikalta. Paino 60kg (168 pituus) mutta se pömppö vaan on ja pysyy (ja näkyy sillon ku seisoo normaalisti) vaikka kuinka koitan reenata, prkl!
mä painan saman verran ja olen 158cm pitkä....en vedä sitä mahaa sisään...tosin ei ole pömppääkään
 
räkättäjä
Alkuperäinen kirjoittaja sirkuttaja:
mielummin mä keskityn vauvanhoitoon ja kodinhoitoon noilla viikoilla, kun painon pudottamiseen...
Kateellinen olet, aplla on upea vartalo, sai aikaan lyhyessä ajassa noin hienon vartalon :) Lopeta sinä se karkinsyönti ja lähde lenkille, ei tarvitse kateellisena rutkuttaa.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mitä hienoa on ostaa hennesiltä lastenvaatteita itselle!!????? Kyllä mä haluan näyttää naiselta, enkä lapselta ...
ostan minäkin välillä lastenosastolta vaatteita ja silti näytän naiselta.....
Ja mä en halua näyttää naiselta, koska en tunne itseäni aikuiseksi. Enkä halua tuntea.
:D
 
Turkilmas
Onpas kaunis vatsa ap:llä, näkee että ei ole "laihaläski", vaan ihan oikeesti terve ja lihaksikas :flower: :flower: . Voin vain kuvitella miten hyvältä tuntuu kun kovalla työllä on saanut tuloksia aikaiseksi!

Onnittelut loistavasta saavutuksesta :flower: :flower:
 
huhu
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mitähän sanoisitte, jos pistäsin itse kuvan itsestäni 168/51. Käyn salilla ja juoksen, ja minulla on ap.n tapaan upea, hoikka, kiinteä vartalo.
Hei oikeasti!! Ei ap;n kroppa todellakaan näyttänyt kiinteältä, sori vaan. Miksei kukaan voi myöntää sitä? Ei se silti tarkoita että on kade, itse olen hyvin lähellä omaa päämäärääni mun täydellisestä kropasta, niin ei onneksi tarvii.
 
argh
Mä olen kateellinen!! :D Miks MÄ en saa itteäni tuohon kuntoon, grr. Vauvakin on jo puoltoista... :D Tai no, selkeä syyhän siihen on miks en näytä tuolta. OOn laiska ja saamaton, huono itsekuri, byää!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huhu:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mitähän sanoisitte, jos pistäsin itse kuvan itsestäni 168/51. Käyn salilla ja juoksen, ja minulla on ap.n tapaan upea, hoikka, kiinteä vartalo.
Hei oikeasti!! Ei ap;n kroppa todellakaan näyttänyt kiinteältä, sori vaan. Miksei kukaan voi myöntää sitä? Ei se silti tarkoita että on kade, itse olen hyvin lähellä omaa päämäärääni mun täydellisestä kropasta, niin ei onneksi tarvii.
No ei se kyllä roikkuvalta ja lepattavaltakaan näyttänyt. Mun mielestä näytti hyvältä ja on kiva, että ap on tyytyväinen siihen.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mitähän sanoisitte, jos pistäsin itse kuvan itsestäni 168/51. Käyn salilla ja juoksen, ja minulla on ap.n tapaan upea, hoikka, kiinteä vartalo.
ihan estottomasti vain....itse sanoin jo tuolla, että lihaksia hieman harjoittaa niin se siinä....
 
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja huhu:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mitähän sanoisitte, jos pistäsin itse kuvan itsestäni 168/51. Käyn salilla ja juoksen, ja minulla on ap.n tapaan upea, hoikka, kiinteä vartalo.
Hei oikeasti!! Ei ap;n kroppa todellakaan näyttänyt kiinteältä, sori vaan. Miksei kukaan voi myöntää sitä? Ei se silti tarkoita että on kade, itse olen hyvin lähellä omaa päämäärääni mun täydellisestä kropasta, niin ei onneksi tarvii.
Kukin tavallaan, mutta kyllä toi mun mielestä oli kiinteä. Ei makkaroita jne.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mitähän sanoisitte, jos pistäsin itse kuvan itsestäni 168/51. Käyn salilla ja juoksen, ja minulla on ap.n tapaan upea, hoikka, kiinteä vartalo.
ihan estottomasti vain....itse sanoin jo tuolla, että lihaksia hieman harjoittaa niin se siinä....
Vissiin tos vaiheessa ne vatsalihakset saattaa olla viel vähän levällään, tai mulla taisi olla. Ihan kiva noinkin, jos ei innostukaan vatsalihastreenistä. Mä oon ollut aina laiska kaikissa treenaamisissa, mutta onneksi olen tälleenkin tyytyväinen.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mitähän sanoisitte, jos pistäsin itse kuvan itsestäni 168/51. Käyn salilla ja juoksen, ja minulla on ap.n tapaan upea, hoikka, kiinteä vartalo.
ihan estottomasti vain....itse sanoin jo tuolla, että lihaksia hieman harjoittaa niin se siinä....
Vissiin tos vaiheessa ne vatsalihakset saattaa olla viel vähän levällään, tai mulla taisi olla. Ihan kiva noinkin, jos ei innostukaan vatsalihastreenistä. Mä oon ollut aina laiska kaikissa treenaamisissa, mutta onneksi olen tälleenkin tyytyväinen.
siksi sanoinkin, ettei tarvitse enempää tiputtaa painoa...seuraavaksi liikunta mukaan niin upea tulee :D mua pelottaa kovasti kun neljässä viikossa pitää synnytyksen jälkeen olla kuosissa...ja tosdellakin toivon, että olisin edes samaansuuntaan kuin alottaja :D
 

Yhteistyössä