Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

  • Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti
iskä
Alkuperäinen kirjoittaja HAPPY:
Hehkutan nyt täällä vähän, kun ei ole nyt muita kelle hehkuttaa. 4,5 kk synnytyksestä ja 12 pudotettua kiloa. Sain vatsani taas entiseen kuntoon! :) Turhamaista, tiedän, mutta kesä saa tulla ja olen hyvillä mielin!

http://www.aijaa.com/v.php?i=4021797.jpg
YÄKS!!!!!
Oot tosi sairaan näkönen. Missä sun rinnatkin on?
 
hyvä
Tosi hieno treenattu kroppa.. itsellä ei itsekuri riittäisi vastaavaan, mutta onnittelut sinulle!

Ja te, jotka vouhkaatte ettei imettäjä saa laihduttaa: rankkoja dieettejä ei suositella, mutta raskauskilot saa lähteä kyllä imetyksen myötä! eli turha selitellä tällä niitä herkkuja ja ylipainoa, ettei muka saisi laihtua.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Huijausta! Maha on vedetty sisään, kun kylkilasta noin pullottaa!! :p
Ja silti se pömpöttää ;) Mutta todella hieno saavutus tuo on kun synnytyksestä on vasta noin vähän aikaa :) Varmasti itselläkin pirteämpi mieli :)
 
vieras
Pakko sitä on itsekkin laittaa lusikkansa tähän soppaan...
Hienoahan se on että on noin ylimääräiset lähtenyt! Niin minullakin lähti parikymppisenä ensimmäisen lapseni saatuani ja ihan itsekseen. (Siis perusliikunnalla)
Kuvassa kiinnitin eniten huomiota siihen, että millä olet ne kilot saanut lähtemään? Käsivarret nimittäin hieman roikkuu (käsilihas jumppa uupuu), eikä kyllä vatsankaan seutuvilla lihasta näy..
 
Rukoilijasirkka
Miksi teitä haittaa NOIN paljon se, että joku on saanut kilot karistettua ja on itseensä tyytyväinen?

Tässä on ihan sama ilmiö, kuin siinä raskausarpikuvassa. jollain tavalla kuvaa haukkumalla halutaan korottaa itseään ja omaa paremmuuttaan. Ilmeisesti nyt kehuskellaan sisäisellä kauneudella, kun raskausarpikuvaa mollaavat kehuivat ulkoisella kauneudellaan. Ei hyvin mee. :headwall:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mitä hienoa on ostaa hennesiltä lastenvaatteita itselle!!????? Kyllä mä haluan näyttää naiselta, enkä lapselta ...
ostan minäkin välillä lastenosastolta vaatteita ja silti näytän naiselta.....
Ja mä en halua näyttää naiselta, koska en tunne itseäni aikuiseksi. Enkä halua tuntea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi teitä haittaa NOIN paljon se, että joku on saanut kilot karistettua ja on itseensä tyytyväinen?

Tässä on ihan sama ilmiö, kuin siinä raskausarpikuvassa. jollain tavalla kuvaa haukkumalla halutaan korottaa itseään ja omaa paremmuuttaan. Ilmeisesti nyt kehuskellaan sisäisellä kauneudella, kun raskausarpikuvaa mollaavat kehuivat ulkoisella kauneudellaan. Ei hyvin mee. :headwall:
Älä nyt sentään ajattele mun puolesta.En sanonut että se haittaa.
 

Yhteistyössä