Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

  • Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Pakko sanoa: todellakin turhamaista. Varsinkin kun vauva on noin pieni vielä. Mutta prioriteettinsa kullakin.
Miten niin prioriteetit? Sulkeeko noista joku pois toisensa?

Hyvä juttu ap, ihana ku on tyytyväinen itseensä :)!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
tätä olen miettinyt..sama kun nämä aivan "normaali" vartaloiset ei löydä henkkamaukalta kuteita " kun siellä on niin pienet koot ". Mä en pidä itseäni mitenkään erityisen laihana mutta minulle menee koko s henkka maukalla ja se ei kiristä eikä purista. Minulla on itsekrittiikkiä ulkonäköni suhteen enkä anna itseni kulkea vaatteissa, joissa näytän kauhealta.
Minäkin oon sentään kokoa 42, ja silti löydän ihan tarpeeksi vaatteita henkkamaukalta. Ihan normaalikoot siellä on, isojen kokojen kaupat on sitten erikseen. Mua kanssa häiritsee se, että minunkin kokoista pidetään täysin normaalina, vaikka olen kuitenkin pyöreä. Ap ei ole todellakaan alipainoinen, vaan normaalin hoikka. Läskit ja laiskat suomalaiset vaan väittää olevansa normaalipainoisia silloinkin kun on 20 kg ylimääräistä.
Veit sanat suustani! Jos ei hm koot mee ni kyl pitäs kattoa peiliin rehellisesti!
Minä olen normaalikokoinen, eli 168cm ja 61kg, en mikää heinäseiväs tosiaan mut en mikäää vyöryvä makkara, paria kiloa olis määrä pudottaa niin olisin tyytyväinen, silti mulla on hm vaatteet XS kokoisia ja ostan myös lastenosastolta 164cmn ne hm vaatteet on ihan hirveen isoja ku vertaa esim vilan tai veromodan/ onlyn kuteisiin näihin halpaketjuihin.
Jos jollekin ei mee päälle s/s niin turha selitellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
tätä olen miettinyt..sama kun nämä aivan "normaali" vartaloiset ei löydä henkkamaukalta kuteita " kun siellä on niin pienet koot ". Mä en pidä itseäni mitenkään erityisen laihana mutta minulle menee koko s henkka maukalla ja se ei kiristä eikä purista. Minulla on itsekrittiikkiä ulkonäköni suhteen enkä anna itseni kulkea vaatteissa, joissa näytän kauhealta.
Minäkin oon sentään kokoa 42, ja silti löydän ihan tarpeeksi vaatteita henkkamaukalta. Ihan normaalikoot siellä on, isojen kokojen kaupat on sitten erikseen. Mua kanssa häiritsee se, että minunkin kokoista pidetään täysin normaalina, vaikka olen kuitenkin pyöreä. Ap ei ole todellakaan alipainoinen, vaan normaalin hoikka. Läskit ja laiskat suomalaiset vaan väittää olevansa normaalipainoisia silloinkin kun on 20 kg ylimääräistä.
Veit sanat suustani! Jos ei hm koot mee ni kyl pitäs kattoa peiliin rehellisesti!
Minä olen normaalikokoinen, eli 168cm ja 61kg, en mikää heinäseiväs tosiaan mut en mikäää vyöryvä makkara, paria kiloa olis määrä pudottaa niin olisin tyytyväinen, silti mulla on hm vaatteet XS kokoisia ja ostan myös lastenosastolta 164cmn ne hm vaatteet on ihan hirveen isoja ku vertaa esim vilan tai veromodan/ onlyn kuteisiin näihin halpaketjuihin.
Jos jollekin ei mee päälle s/s niin turha selitellä..
Ihan pakko peesata! 170cm ja 62 kg ei kyllä mitään kukkakeppiä oo nähnykkään ja silti henkkikseltä on ostettava XS:sää tai lasten vaatteita.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
onnea :flower: mulla kans kiire palautua kun eka keikka on neljäviikkoa synnytyksen jälkeen....
upeassa kuosissa olet sinäkin!! :)
kiitos :D tosin nyt on tuo iso potkupallo tuossa edessä :D
Ootko sä raskaana? Jotenki menny ihan ohi...Onnea!
juu...hetki vielä pitää jaksa.....kiitos :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HAPPY:
Hehkutan nyt täällä vähän, kun ei ole nyt muita kelle hehkuttaa. 4,5 kk synnytyksestä ja 12 pudotettua kiloa. Sain vatsani taas entiseen kuntoon! :) Turhamaista, tiedän, mutta kesä saa tulla ja olen hyvillä mielin!

http://www.aijaa.com/v.php?i=4021797.jpg
Ahaa. Itse painoin raskauden lopussa noin 67 kg. 3 kk päästä painoin 42 kg.
Eka imetys vie kilot.
 
IhanaValo
:flower: Onnittelut ap:lle hienosta saavutuksesta!
Kun saiskin itteensäkin otettua niskasta kiinni, kuopus on jo melkein 1½v. ja silti roikkuu n.5kg "ylimäärästä" entiseen painoon nähden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Pakko sanoa: todellakin turhamaista. Varsinkin kun vauva on noin pieni vielä. Mutta prioriteettinsa kullakin.
Miten niin prioriteetit? Sulkeeko noista joku pois toisensa?

Hyvä juttu ap, ihana ku on tyytyväinen itseensä :)!!
Kyllä, eihän vauvan äidit saa välittää yhtään ulkonäöstään :saint:
 
Onnittelut, upea masu sulla :)
Ei mitenkään turhamaista jos haluaa palautua mittoihinsa. Varmasti suurin osa haluaa. Kateellisten panettelua, kun ei itse pysty moiseen on hyvä vetää keskusteluun imetys ja maidon tulon loppuminen.
Samaa nauran kuin Emilyn, vai näkyy se päältä päin kuka imettää ja kuka ei :LOL:
Aurinkoista kesää sinulle ja perheellesi B)
 

Yhteistyössä