Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

  • Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Hieno masu :flower: Sietääkin olla ylpeä!

Mä jätin kilot synnärille ja luulin, että siinä se oli mutta ei :D Laihduin vielä 8 kiloa sen jälkeen.

OT, oliko sulla tuo napakoru koko raskauden ajan?
Ei. Otin sen pois rv 20 ja laitoin sen kuukausi sitten takas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Hieno masu :flower: Sietääkin olla ylpeä!

Mä jätin kilot synnärille ja luulin, että siinä se oli mutta ei :D Laihduin vielä 8 kiloa sen jälkeen.

OT, oliko sulla tuo napakoru koko raskauden ajan?
Ei. Otin sen pois rv 20 ja laitoin sen kuukausi sitten takas.
Ok :D Uteliaisuus tyydytetty. Meinan mun napa olis repeytyny jos siinä olis ollu jotain.. :D
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tälläinen on mun mielestä naisen unelmakroppa: http://3.bp.blogspot.com/_Hu3xTp6KULc/SVUJgwao8ZI/AAAAAAAAAZA/4v1l3_ZuCPY/s400/fitness+malli+2008.jpg
siis tuolllahan on hirveän suuri takamus ja reidet valtavat. yök. läski on.

Minusta joku audrey hepburn on kaunis. tai claudia schiffer ja muut mallit.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tälläinen on mun mielestä naisen unelmakroppa: http://3.bp.blogspot.com/_Hu3xTp6KULc/SVUJgwao8ZI/AAAAAAAAAZA/4v1l3_ZuCPY/s400/fitness+malli+2008.jpg
siis tuolllahan on hirveän suuri takamus ja reidet valtavat. yök. läski on.

Minusta joku audrey hepburn on kaunis. tai claudia schiffer ja muut mallit.
Ei tuossa läskiä ole, vaan valtavasti liikaa lihasta. En pidä myöskään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tälläinen on mun mielestä naisen unelmakroppa: http://3.bp.blogspot.com/_Hu3xTp6KULc/SVUJgwao8ZI/AAAAAAAAAZA/4v1l3_ZuCPY/s400/fitness+malli+2008.jpg
Hyi yök yök yök. Just linkitin kaverille jotain fitness-tyttöjä ja ihmettelin, että miksi kukaan haluaa itselleen tuollaista vartaloa :D Mut tulipa sellainenkin ihminen sitten "tavattua"...

Mikä tuossa viehättää? Silikonipallot kivikovassa vartalossa? Kaikki naisellisuus tiessään?
 
vieras
Onnea! Mulla putosi ensimmäisen jälkeen siitä kun pääsin synnärille kahdessa kuussa 16 kg ja imetys pudotti vielä lisää vaikka söin kuin hevonen, painoindeksi oli vuoden päästä alle 18... Ihmettelen noita jotka sanoo ap:ta alipainoiseksi, jos BMI on 23, niin sehän on varsin normaali!Tuntuu että nykyihmisillä on häiriintynyt käsitys. pitäis olla lihava, että olis "naisen näkönen"!
 
jepulisvaan
Alkuperäinen kirjoittaja jes:
170 cm ja 62 kg voi käyttää xs-vaatteita, jos paino muodostuu timmistä kropasta eli lihaksista. Jos taas kroppa löysä (korkea rasvaprosentti), niin M-koko lienee sopivin.

Onnittelut ap!!


Mä oon 166cm ja normaalisti painan 57kg (nyt raskaana ja paino tällä hetkellä 63kg) ja en tasan mahdu xs saatika s paitoihin, ja se johtuu hartioista. M-koko oltava paidoissa, muuten hartiat kiristää liikaa. Toisaalta m-koko paidoissa on sitten vyötäröstä liian iso, vyötärö kun on vain 65cm. En koskaan löydä vartalonmallilleni oikeanlaisia paitoja, siis sellaisia, jotka joka kohdasta myötäilisivät oikein kroppaani. Ja en siltikään ole kovinkaan löysä vaikka xs/s liian pieniä. Ja jos treenaisin hartioitani niin en tasan pienenisi.
 
tt-
Joo, taas varmaan eksyksissä, mutta kokeillaan meniskö edes oikeaan suuntaan. Oisin ihan yleisesti tiedustellut tuosta painon putoamisesta, etten vaan ala kehittelemään itselleni mitään illuusiota äkkilaihtumisesta. Synnytin reilu viikko sitten, ja painoa on pudonnut 13 kiloa nyt. Yhteensä raskausaikana tuli 19 kiloa, jo sitä ennen ylimääräistä 5 kiloa oli. Imetys on vähän hankalasti alussa, rintakumilla imetän, siitäkin kokemuksia olisi kiva saada tietää, ja miten siitä pääsee eroon, jos pääsee, kun on "matalat rinnanpäät" ja normaalikokoiset "riipputissit". Nyt ehkä eksyin aiheesta, mutta ohjatkaa toki oikeaan suuntaan!
Kiitos!
 

Yhteistyössä