Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

  • Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti
******
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Hieno homma!! Mutta ap,oot tarpeeks hoikka ilman että vedät mahaa sisään...
Ota kuva ihan normitilassa,kädet alhaalla ja hengität normisti...Ja mieluusti eestäpäin kuvaa!!

Mutta kiva että oot tyytyväinen,se on pääasia!
Miksi pitäisi ottaa kuva "epäedullisemmasta" kulmasta? Miksei saa näyttää itseään parhaasta kulmasta?
Siksi, koska sit näyttää liian hyvältä ja täteille tulee paha mieli.
ainii :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Hieno homma!! Mutta ap,oot tarpeeks hoikka ilman että vedät mahaa sisään...
Ota kuva ihan normitilassa,kädet alhaalla ja hengität normisti...Ja mieluusti eestäpäin kuvaa!!

Mutta kiva että oot tyytyväinen,se on pääasia!
Miksi pitäisi ottaa kuva "epäedullisemmasta" kulmasta? Miksei saa näyttää itseään parhaasta kulmasta?
Siksi, koska sit näyttää liian hyvältä ja täteille tulee paha mieli.
Höpö löpö..olis vaan luonnollisempi kuin se että kiskoo mahaa sisään kädet taivasta kohden.Jokainen näyttää hoikemmalta tuolla reseptillä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Hieno homma!! Mutta ap,oot tarpeeks hoikka ilman että vedät mahaa sisään...
Ota kuva ihan normitilassa,kädet alhaalla ja hengität normisti...Ja mieluusti eestäpäin kuvaa!!

Mutta kiva että oot tyytyväinen,se on pääasia!
Miksi pitäisi ottaa kuva "epäedullisemmasta" kulmasta? Miksei saa näyttää itseään parhaasta kulmasta?
Siksi, koska sit näyttää liian hyvältä ja täteille tulee paha mieli.
Höpö löpö..olis vaan luonnollisempi kuin se että kiskoo mahaa sisään kädet taivasta kohden.Jokainen näyttää hoikemmalta tuolla reseptillä.
Itse itsestään on varmaan aika vaikea ottaa kuvaa ilman, että kädet on ylhäällä, ellei halua, että ne peittää vartaloa.
 
Rudebox
Kovasti täällä ihmetellään että noinko nopeasti olet laihduttanut. Itse olin esikoisen jälkeen 8 vkoa synnytyksen jälkeen taas vanhoissa mitoissa, ja jatkoin salilla käymistä. Ja vatsalihakset toipui hyvin. Toisen jälkeen kesti hiukka kauemmin tosin... 9kk! Ei ollut aikaa hoitaa itseään samalla tavalla. Ja molempia olen imettänyt yli vuoden.
Hieno saavutus, ap!!!
 
******
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Hieno homma!! Mutta ap,oot tarpeeks hoikka ilman että vedät mahaa sisään...
Ota kuva ihan normitilassa,kädet alhaalla ja hengität normisti...Ja mieluusti eestäpäin kuvaa!!

Mutta kiva että oot tyytyväinen,se on pääasia!
Miksi pitäisi ottaa kuva "epäedullisemmasta" kulmasta? Miksei saa näyttää itseään parhaasta kulmasta?
Siksi, koska sit näyttää liian hyvältä ja täteille tulee paha mieli.
Höpö löpö..olis vaan luonnollisempi kuin se että kiskoo mahaa sisään kädet taivasta kohden.Jokainen näyttää hoikemmalta tuolla reseptillä.
Ehkä hoikeMMALta mutta kukaan selvästi ylipainoinen tai löysä ei voisi näyttää noin hyvältä, vaikka miten vetäisi vatsaa sisään kädet ylhäällä. Ja toisaalta, miksei saisi vetää vatsaa sisään, miksei saisi laittaa kädet ylös, miksei saisi kuvata sopivasta kulmasta niin että näyttää mahdollisimman hyvältä? Miksi pitäisi laittaa kuva, jossa näyttää "luonnollisimmalta" tai huonommalta kuin olisi mahdollista näyttää?
 
noh
Peesaan tätä ja lisään, että älkäään riehuko noin aikaisessa vaiheessa niillä saleilla, jottei tule kohdunlaskeumaa. Reipas kävely ja terveellinen ruokavalio ensin kehiin, jooko. Tärkeämpää on kuitenkin terveys, kuin massu, josta voi laittaa palstalle kuvan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Muistaahan nyt sitten nuoret odottajat, että kaikki eivät ole samasta puusta! Ts. vaikka kuinka tekisi vatsalihaksia ja pudottaisi painoa, niin ei ole ollenkaan saletti, että maha palautuu noin nopeasti kuosiinsa. vatsanahka saattaa jäädä vuodeksikin roikuskelemaan, vaikka olisi sporttinenkin. Tämä kun on ihan kudostyypistä kiinni.

Ihan vain tietoiskuna, ettei jollain tule sitten paha mieli ja lähde kuntoilu käsistä.
 
onnea onnea :D
mä sain itseasissa samanverran pois aikalaila samassa ajassa.
nyt vauva on jo 9kk ja painoo on pudonnu 16kg ja bmi on 21.
mahaa mullei oo koskaan ollukkaan..

kylkiluut näkyy tietyissä asennoissa aina.. vaikka ois hieman ylipainookin..
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
onnea onnea :D
mä sain itseasissa samanverran pois aikalaila samassa ajassa.
nyt vauva on jo 9kk ja painoo on pudonnu 16kg ja bmi on 21.
mahaa mullei oo koskaan ollukkaan..

kylkiluut näkyy tietyissä asennoissa aina.. vaikka ois hieman ylipainookin..
mun bmi on 24 ja kyllä ne kylkiluut törröttää....
 
ap
voi teitä. Huomaa, ettei kommentoijat lue kaikkia tai edes osaa mun kirjoittamia asioita (esim. kuinka olen päässyt tuohon lopputulokseen jne.) Toinen käsi on kuvassa alhaalla ja toisessa kädessä on kamera. Ehkä joitakin täällä miellyttäis sellanen kuva, jossa olisin ihan lysyssä ja vatsa näyttäis tarpeeks ruttuselta ja päästäis vielä vatsalihakset löysiks jotta tulisa pömppö. Pyrin aina istumaan ja seisomaan ja muutenkin oleilemaan hyvässä ryhdissä, jolloin koko vatsan ja selänalueen syvät, vinot, suorat ja poikittaiset vatsalihakset aktiiviset. Ei kuitenkaan tuota mitään ongelmia, vaan on terveellisempää selkärangalle ja hengityselimistölle. Fyssariopiskelija kun olen, niin kiinnitän kaikkeen tällaiseen paljon huomiota. Jos joku nyt ei jaksa alusta asti lueskella mun juttuja, niin tiivistetysti kerron, että ihan omalla treenityöllä ja puhtaalla ruokavaliolla olen kroppani työstänyt. Liikuntaa olen aina harrastanut aktiivisesti, joten lähtötilanne oli hyvä ennen raskaaksi tulemista. Ja haluan olla mielummin lihaksikas ja treenatun näköinen kuin laiha ja löysä. Ne, ketkä on kiinnostuneet esim. fitness-jutuista ja perehtyneet punttiharjotteluun enemmän, arvioivat ihmisekehoa hieman eri näkökulmasta kuin ne, jotka eivät arvosta lihaksikasta naisen vartaloa... Tarkoitus ei nyt ole, että laitan tänne kehoni kuvia joka kulmasta jotta jokainen saisi mieleisensä kuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Veit sanat suustani! Jos ei hm koot mee ni kyl pitäs kattoa peiliin rehellisesti!
Minä olen normaalikokoinen, eli 168cm ja 61kg, en mikää heinäseiväs tosiaan mut en mikäää vyöryvä makkara, paria kiloa olis määrä pudottaa niin olisin tyytyväinen, silti mulla on hm vaatteet XS kokoisia ja ostan myös lastenosastolta 164cmn ne hm vaatteet on ihan hirveen isoja ku vertaa esim vilan tai veromodan/ onlyn kuteisiin näihin halpaketjuihin.
Jos jollekin ei mee päälle s/s niin turha selitellä..
Ihan pakko peesata! 170cm ja 62 kg ei kyllä mitään kukkakeppiä oo nähnykkään ja silti henkkikseltä on ostettava XS:sää tai lasten vaatteita.
mulla on sitten vissiin poikkeuksellisen leveät hartiat ja lantionluut :LOL: ei nimittäin mulle paidoissakaan mahdu yhtään pienempi koko kuin 40 ellei ne paidat ole hihattomia :| :eek:
 
vieras
Oi kun olet niin kadehdittavan nuoren näköinen!

Ihana iho, ei raskausjuovia, kauniit kädetkin.. niihin huomio kohdistui ensin.

Reippaan, raikkaan näköinen äiti, joka ulkomuodosta päätellen liikuttaa muutakin osaa kehostaan kuin nostelee kulmakarvaa toisten saavutuksille :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voi teitä. Huomaa, ettei kommentoijat lue kaikkia tai edes osaa mun kirjoittamia asioita (esim. kuinka olen päässyt tuohon lopputulokseen jne.) Toinen käsi on kuvassa alhaalla ja toisessa kädessä on kamera. Ehkä joitakin täällä miellyttäis sellanen kuva, jossa olisin ihan lysyssä ja vatsa näyttäis tarpeeks ruttuselta ja päästäis vielä vatsalihakset löysiks jotta tulisa pömppö. Pyrin aina istumaan ja seisomaan ja muutenkin oleilemaan hyvässä ryhdissä, jolloin koko vatsan ja selänalueen syvät, vinot, suorat ja poikittaiset vatsalihakset aktiiviset. Ei kuitenkaan tuota mitään ongelmia, vaan on terveellisempää selkärangalle ja hengityselimistölle. Fyssariopiskelija kun olen, niin kiinnitän kaikkeen tällaiseen paljon huomiota. Jos joku nyt ei jaksa alusta asti lueskella mun juttuja, niin tiivistetysti kerron, että ihan omalla treenityöllä ja puhtaalla ruokavaliolla olen kroppani työstänyt. Liikuntaa olen aina harrastanut aktiivisesti, joten lähtötilanne oli hyvä ennen raskaaksi tulemista. Ja haluan olla mielummin lihaksikas ja treenatun näköinen kuin laiha ja löysä. Ne, ketkä on kiinnostuneet esim. fitness-jutuista ja perehtyneet punttiharjotteluun enemmän, arvioivat ihmisekehoa hieman eri näkökulmasta kuin ne, jotka eivät arvosta lihaksikasta naisen vartaloa... Tarkoitus ei nyt ole, että laitan tänne kehoni kuvia joka kulmasta jotta jokainen saisi mieleisensä kuvan.
Niin, aika laidasta laitaan olet kommenttia saanut. Omasta puolestani voin rehellisesti sanoa että kateellinen olen kropastasi, en kuitenkaan sen takia tunne tarvetta alkaa vähätellä saavutustasi tai arvostella niinkuin moni tuntuu tekevän. Se kun nyt on vaan ihan itestä kiinni mimmosessa kropassa asustaa...
 
Juu ei ollut mun vatsani, kun olin sen 12kg kevyempi raskauden jälkeen. Eikä oo mun masuni, vaikka mulla on sama BMI. Kaunis sun on.

Mutta siinä on kyllä pointtia, että tossa asennossa näyttää munkin masuni ihan inhimilliseltä, mutta normaalitilanteessa totuus kyllä paljastuu. Omani ei tule ikinä palautumaan, ruttu mikä ruttu.
 
Lillan
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
Juuri näin!
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Lillan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
Juuri näin!
täh? mikä pullukka?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
Juuri näin!
täh? mikä pullukka?
Vai tarkottiko nyt näitä taivastelijoita, joiden mielestä liian laiha tai jotain...
 
Nalkuttava Talonmies
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
Juuri näin!
täh? mikä pullukka?
Hoikka, makkaraton vyötärö yleensä kuvastaa myös koko kroppaa. Allekirjoittaneella se kyllä tarkoitti aikoinaan nälkäkurkimaista olemusta. Tosin olin teini ja pysytyin syömään kolme munkkia päivässä suklaalevyn kera. Jos samaan nyt pyrkisin, köh kypsempänä, kyllä tuo ruokavalio olisi niukka.

Normaalipaino sallii muuten aika monet makkarat, joten pullukkajututkin voi jättää sitten ihan omaan arvoonsa.
 

Yhteistyössä