Olen v..un lehmä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiköhän se tullut jo selväksi:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiköhän se tullut jo selväksi:(

Vieras
Voiko aviomiehen rakkauteen enään uskoa/luottaa noiden tunnustusten jälkeen? Eipä sillä että hän noita sanojaan olisi millään lailla edes pyydellyt anteeksikaan..jotenkin niin surullinen olo.

Kyl mullekin on tainnut ukko parin järkky-suuren riidan aikana sanoa noilla sanoilla. Ehkä jopa pahemmillakin. Mut yhdessä ollaan edelleen, eikä meillä ole tapana tuollaisia sanoa normaalisti. Joskus suutuspäissään menettää hermonsa ja saattaa sanoa jotain mitä ei tarkoita. Eikä ole minultakaan pyydelty anteeksi...

mielestä on erikoista, että parisuhteessa pitää käyttää tuollaisia ilmaisuja. Meillä ei koskaan riitojenkaan aikana nimitellä toisia - ainakaan ääneen, omassa päässään sen sijaan voi ajatella niitä värikkäämpiäkin ilmaisuja...:D

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Kyllä sitä parisuhteessa varmasti molemmat osapuolet tiuskii toisilleen ikävyyksiä.

Sillä liittoa takana jo niin monta vuotta+ ikää jo 35, että mitkään riidan yhteydessä heitetyt ikävyydet eivät enään loukkaa. Nyt ei kuitenkaan ole mielestäni mitn riitaa vaan haluaisin ihan oikeasti selvyyksiä mieltä painaviin juttuihin meidän suhteeseen liittyen..Mies ei taas ole millään tavoin halukas keskustelemaan, eikä näe mitn ongelmaa hänen käytöksen suhteen..

Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
mielestä on erikoista, että parisuhteessa pitää käyttää tuollaisia ilmaisuja. Meillä ei koskaan riitojenkaan aikana nimitellä toisia - ainakaan ääneen, omassa päässään sen sijaan voi ajatella niitä värikkäämpiäkin ilmaisuja...:D

Näin meilläkin. Ja 16 vuotta yhdessä elelty, joten ihan mistään alkuhuumasta ei puhuta. Eiköhän se toisen kunnioitus olisi hyvä säilyä kesken riidankin...?

meillä on kans sama aihe pinnalla. siis tuo toisen huomioiminen. tai huomioimattomuus paremminkin. mua ärsyttää kun aina puhutaan keskustelun tärkeydestä, ei kaikki ihmiset nimittäin osaa kommunikoida asiallisesti, ainakaan jos yhtään huomauttaa toisen käytöksestä. mies voi kyllä itse kritisoida ja arvostella mua ihan vapaasti milloin mistäkin ja aika törkeästi. ja on kuulemma tehtävä niin, koska ei mene vähemmällä mulle perille (=ei saa mua toimimaan muuten haluamallaan tavalla).

Yhteistyössä