olen idiootti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kusipää pettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kusipää pettäjä

Vieras
tiedän saavani paskaa niskaan ja sen ansaitsenki mutta pakko saada purettua tämä olotila jonnekkin,en ole kellekkään pystynyt asiasta puhumaan :(...
Kesällä tuli toilattua kunigas alkoholin vaikutuksen alaisena kun kaverin kanssa olimme liikenteessä,molemmilla miehet muksujen kanssa kotona..
noh,mulla miehen kanssa jo pidempään mennyt huonosti ja jotenkin tilanne vain karkasi käsistä ja petin häntä.
meni muutama kuukausi ja huomasin että olen raskaana...kauhea pelko kävi mielessä että voisiko tämä olla sen yhden yön tulos,vaikka ihan varma olen että ehkäsy oli mukana,mutta kuitenki jotenki pelko on koko ajan läsnä...helvetti soikoon.
Kyllä miehen kanssa harrastetaan silloin tällöin seksiä ja hän olikin tosi innoissaan kun kuuli että tulossa perheenlisäystä,meillä ei ole olut ehkäisyä käytössä.
Mietin vain että kuukautisten mukaan hedelmöitys olisi tapahtunut kuitenkin n.kk myöhemmin kun olin ollut tällä perhanan "yöreisulla"..silti mieleen tulee kaikki kuvitelmat että jos se kuitenkin on joku laskuvirhe ja tämä asukki onkin tämän yhden yön hoidon :((((
Mitä hittoa oikein teen...tai siis eipä tässä mitään voi tehdä,kärsiä tämän olotilan kanssa loppuun saakka ja synnytyksen jälkeen jotenkin selvittää onko tämä miehen...ei itku...että mulla on paha olo...sellanen oksettava pala kurkussa koko ajan...itse aiheutettua,tiedän mutta kuitenkin...
voiko muuten asian selvittää ilman että mies saisi sen tietää??

Tältä mun kaverilta varmaan voisin asiasta kysyä,koska me tarkkaan ottaen oltiin ulkona, mutta hänet tuntien asian tivaisi multa kuitenki tarkkaan et miksi haluan tietään niin vanhan asianj a lopulta saisi tietää että petin miestäni...on sen verran utelias ihminen...ja en varmasti pystyisi enää asiasta vaikenemaan...ihan rikkinäinen olo...

varmasti oli sekavaa kirjoitusta mutta sainpahan purettua tän asian....

No asiaan nyt sen kummemmin kommentoimatta, että kyllä kun käyt ultrassa, niin sen vauvan koon siellä kuitenkin näkee sen verran tarkkaan, että tiedät jo sen perusteella että kumman se on. Eli ei voi heittää kuukaudella.. Kyllä se lapsi on miehesi siittämä.

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Ei isyystestiä pysty mielestäni tekemään ilman että miehesi saisi siitä tietää. :/

kyllä pystyy. ei tarvita kun miehen dna:ta ja sitö on helppo saada vaikka kun hän nukkuu...itsellä ei tosin oo kokemusta...

Alkuperäinen kirjoittaja kusipää pettäjä:
tiedän saavani paskaa niskaan ja sen ansaitsenki mutta pakko saada purettua tämä olotila jonnekkin,en ole kellekkään pystynyt asiasta puhumaan :(...
Kesällä tuli toilattua kunigas alkoholin vaikutuksen alaisena kun kaverin kanssa olimme liikenteessä,molemmilla miehet muksujen kanssa kotona..
noh,mulla miehen kanssa jo pidempään mennyt huonosti ja jotenkin tilanne vain karkasi käsistä ja petin häntä.
meni muutama kuukausi ja huomasin että olen raskaana...kauhea pelko kävi mielessä että voisiko tämä olla sen yhden yön tulos,vaikka ihan varma olen että ehkäsy oli mukana,mutta kuitenki jotenki pelko on koko ajan läsnä...helvetti soikoon.
Kyllä miehen kanssa harrastetaan silloin tällöin seksiä ja hän olikin tosi innoissaan kun kuuli että tulossa perheenlisäystä,meillä ei ole olut ehkäisyä käytössä.
Mietin vain että kuukautisten mukaan hedelmöitys olisi tapahtunut kuitenkin n.kk myöhemmin kun olin ollut tällä perhanan "yöreisulla"..silti mieleen tulee kaikki kuvitelmat että jos se kuitenkin on joku laskuvirhe ja tämä asukki onkin tämän yhden yön hoidon :((((
Mitä hittoa oikein teen...tai siis eipä tässä mitään voi tehdä,kärsiä tämän olotilan kanssa loppuun saakka ja synnytyksen jälkeen jotenkin selvittää onko tämä miehen...ei itku...että mulla on paha olo...sellanen oksettava pala kurkussa koko ajan...itse aiheutettua,tiedän mutta kuitenkin...
voiko muuten asian selvittää ilman että mies saisi sen tietää??

Tältä mun kaverilta varmaan voisin asiasta kysyä,koska me tarkkaan ottaen oltiin ulkona, mutta hänet tuntien asian tivaisi multa kuitenki tarkkaan et miksi haluan tietään niin vanhan asianj a lopulta saisi tietää että petin miestäni...on sen verran utelias ihminen...ja en varmasti pystyisi enää asiasta vaikenemaan...ihan rikkinäinen olo...

varmasti oli sekavaa kirjoitusta mutta sainpahan purettua tän asian....

käyt ultrassa se kertoo ja paljon.. ovulaatio voi heittää

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
Ei isyystestiä pysty mielestäni tekemään ilman että miehesi saisi siitä tietää. :/

kyllä pystyy. ei tarvita kun miehen dna:ta ja sitö on helppo saada vaikka kun hän nukkuu...itsellä ei tosin oo kokemusta...

Voi olla joo, mutta suostutaanko jossain tekemään sitä testiä ilman että kyseinen henkilö antaa siihen luvan/on mukana? Tuntuu että nykypäivänä ei voi tehdä yhtään mitään ilman kenenkään lupaa. :|

Voi olla joo, mutta suostutaanko jossain tekemään sitä testiä ilman että kyseinen henkilö antaa siihen luvan/on mukana? Tuntuu että nykypäivänä ei voi tehdä yhtään mitään ilman kenenkään lupaa. :|

netistä voi testin tilata

jep,ei tarvi miehen lupaa. mutta mies on aina muutenkin velvollinen testeihin jos nainen nin vaatii.

No en tiennyt minäkään että ihan tilaamalla tuollaisen testin saa, nuo tulokset eivät varmaankaan ole laillisesti päteviä, mutta tuollaiseen tilanteeseen kait aika simppeli keksintö? :o

Sua vaivaa syyllisyyden tunne, jonka vuoksi mietit tätä isyysasiaakin vaikka selvästi lapsi on miehesi. Ihan turhaan mietit, se on miehesi tuohan on selvää. Mutta kun on huono omatunto jostain jonkun ihmisen läsnäollessa, niin silloin potee huonoa omatuntoa kaikessa mitä teetkin. Tiedän tuon tunteen vaikka ihan tällaista ei ole koskaan sattunut. Ajatteleppas nyt mikä on mahdollista ja mikä ei :)

Olet tehnyt järkyttävän teon...mutta selvästi kadut nyt.Toivon sydämestäni että lapsi ei ole sen "yhden illan heilan"=(Sen näet vasta valitettavasti sitten kun lapsi syntyy ja silloinkin vain TESTEILLÄ.Miehesi verikoe+lapsen tarpeen.Inhottava juttu.

Olet tehnyt järkyttävän teon...mutta selvästi kadut nyt.Toivon sydämestäni että lapsi ei ole sen "yhden illan heilan"=(Sen näet vasta valitettavasti sitten kun lapsi syntyy ja silloinkin vain TESTEILLÄ.Miehesi verikoe+lapsen tarpeen.Inhottava juttu.

kiitos kaikille vastanneille...
en tiedä miksi epäilen että se ei olisi miehen...ultrassa olen käynyt ja sen mukaan hedelmöitys olisi tosiaan tapahtunut sen kk myöhemmin.nyt kuitenki olen alkanut epäilemään että muistanko kuukauden oikein,huoh...siis sen milloin olimme kaverin kanssa ulkona,huoh...jotenki epäilen kaikkea tässä raskaudessa,en osaa nauttia yhtään ja oma vikahan se on...että mulla v''''ttaa ja rankasti!!!!
onkohan kellään kokemusta tuollaisesta "kotitestistä"??
pitäisköhän sellainen tilata,en tiedä....

Alkuperäinen kirjoittaja kusipää pettäjä....:
kiitos kaikille vastanneille...
en tiedä miksi epäilen että se ei olisi miehen...ultrassa olen käynyt ja sen mukaan hedelmöitys olisi tosiaan tapahtunut sen kk myöhemmin.nyt kuitenki olen alkanut epäilemään että muistanko kuukauden oikein,huoh...siis sen milloin olimme kaverin kanssa ulkona,huoh...jotenki epäilen kaikkea tässä raskaudessa,en osaa nauttia yhtään ja oma vikahan se on...että mulla v''''ttaa ja rankasti!!!!
onkohan kellään kokemusta tuollaisesta "kotitestistä"??
pitäisköhän sellainen tilata,en tiedä....

No jos olet jo ultrassa käynyt, niin luota nyt vaan siihen. On ne arviot sen verran tarkkoja kuitenkin ettei se vauvan koko kuukaudella heitä.

no kerronpa nyt sit oman "kokemukseni". kun aloin odottamaan esikoistani niin olin aikalailla samanlaisessa tilanteessa, tosin me oltiin miehen kanssa "erottu" jonka aikana tapailin toista miestä. jossain vaiheessa palattiin miehen kanssa yhteen ja huomasin olevani raskaana. omien laskujeni mukaan raskaus olisi pitänyt olla kuukautta pidemmällä että olisi voinut olla sen toisen miehen. en kuitenkaan kertonut tästä kenelekään ja nyt kun katson tuota 6-v poikaa niin ei kyllä ole epäilystä kenen se on. laskelmani pitivät paikkansa. en tosin ole ylpeä tästä, mutta hei, olin 17 vuotias tyhmä teini. nyt kun asia on kuin on, niin miksi siitä enää jaksaisin vaahdota kenelekään..