Kerronko vai olenko hiljaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerran jo tästä liitosta jätetty.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerran jo tästä liitosta jätetty.

Vieras
Ollaan mieheni kanssa palailtu takas yhteen (asutaan kuitenki vielä erillään), lapsiakin meillä on... mutta mutta, ongelmia on edelleen mieheni käytöksessä ja näköjään minunkin :( menin ja petin häntä pääsiäisenä.
Olen ollut tyytymätön suhteeseemme, en koe, että enää meistä on yhteen takaisin, ainakaan siten, että muutettais perheeksi saman katon alle.
Ajattelin keskustella hänen kanssaan asiasta, olen kahden vaiheilla, kannattaako syrjähypystäni kertoa? Mitä tekisitte tilanteessani?

"Olen ollut tyytymätön suhteeseemme, en koe, että enää meistä on yhteen takaisin, ainakaan siten, että muutettais perheeksi saman katon alle." Etkös tuossa sanonut kaiken tarvittavan? Miks menisit pilaamaan teidän mahdollisuuden suht hyvin onnistuvaan eroon sillä, että kehuskelet naineesi jonku kans? Varsinkaan, jos oletettavaa on, ettei tästä pääsiäisestä tule mitään pitempiaikaista. Vai onko luultavaa, että ukkosi kuulee asiasta jotain kautta?

Alkuperäinen kirjoittaja MB:
"Olen ollut tyytymätön suhteeseemme, en koe, että enää meistä on yhteen takaisin, ainakaan siten, että muutettais perheeksi saman katon alle." Etkös tuossa sanonut kaiken tarvittavan? Miks menisit pilaamaan teidän mahdollisuuden suht hyvin onnistuvaan eroon sillä, että kehuskelet naineesi jonku kans? Varsinkaan, jos oletettavaa on, ettei tästä pääsiäisestä tule mitään pitempiaikaista. Vai onko luultavaa, että ukkosi kuulee asiasta jotain kautta?

mihi eroon, sehä sanoi et ne on yhtee palaamas

tuskin kuulis, vaikka eihän sitä tiedä, jos tää "pano" sitten suuttuis jostain syystä ja narauttais.

toisaalta ukko on kans ite kertonut ku yli vuosi sitten teki vastaavaa, tosin silloin oltiin vain sovittu,että ei varsinaisesti seurustella, mutta ollaan vaan seksisuhteessa. Eli ei paneskeltais muita. Hitto, että osaa muuten olla vaikeeta tää kuvio! Tahtoo jo yksinkertaisempaa elämää!
Eli jos keroisin hänelle, niin saisin tavallaan iskeä hekisesti takas. Minulle ku hänen pettäminen sattui ja kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Mitäs jos kasvat ensin aikuiseksi.....hypit sinne tänne,sängystä toiseen,isket henkisesti takas, joopa joo...

niin, täällä meitä on kaksi keskenkasvuista, ja tiedän, ettemme ole ainuita, joilla syrjähyppyjä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mitäs jos kasvat ensin aikuiseksi.....hypit sinne tänne,sängystä toiseen,isket henkisesti takas, joopa joo...

niin, täällä meitä on kaksi keskenkasvuista, ja tiedän, ettemme ole ainuita, joilla syrjähyppyjä tapahtuu.
en ole koskaan miestäni pettänyt,eikä hän minua,joten älä sinä tyttönen toisia yritä vetää samaan ojaan,missä itse olet...ja täältä "apua",ja neuvoja haet...höps,höps....

Miksi kertoisit pettämisestä? Haluat pahoittaa miehesi mielen? Kerro vain, ettet halua muuttaa hänen kanssaan yhteen aikä teillä sinun nähdäksesi ole tulevaisuutta. Eiköhän se riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Laura:
Älä kerro. Minä en kertoisi. Saako kysyä, miltä se pettäminen tuntui pettämisen hetkellä?

saat kysyä, olin niin tuhannen jurrissa, että ei tuntunut siinä hetkessä miltään. Ei ois kannattanut ...

:( ikävä juttu. älä silti kerro. joskus kun meillä meni huonosti haaveilin pettäväni, mutta siihen liittyi sekin että selvinpäin, ja se tyssäsi siihen että jos se olisikin pettymys sekin seksikokemus.

en ole koskaan miestäni pettänyt,eikä hän minua,joten älä sinä tyttönen toisia yritä vetää samaan ojaan,missä itse olet...ja täältä "apua",ja neuvoja haet...höps,höps....

vielä ehdit ja niin ehtii miehesikin. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Miksi kertoisit pettämisestä? Haluat pahoittaa miehesi mielen? Kerro vain, ettet halua muuttaa hänen kanssaan yhteen aikä teillä sinun nähdäksesi ole tulevaisuutta. Eiköhän se riitä.

Juu, toisaalta teksi mieli vetää henkisesti turpaan häntä - on niin paljon tehnyt muutenki pahaa suhteemme aikana, mutta toisaalta haluaisin lopettaa suhteen ihan "siistikkin". Silleen ehkä hänelle jäisi minusta parempi kuva.

Yhteistyössä