Kun nainen pettää naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja be
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

be

Vieras
Onko se yhtä paha asia kuin jos lähtis vieraan miehen matkaan?

Ku eihän se oma mies voi mitenkään antaa sitä, mitä nainen voi... ei vain voi.
Ja sit kuitenkin miehen kanssa paljon paljon hyvää, josta turha luopua sen takia että kaipaa välillä naista iholle.

Itselläni ei ole niin iso morkkis siitä kun petin miestäni naisen kanssa.. toista olis jos sen olisin tehnyt miehen kans.

Miten sun mies suhtautuu tohon sun biseksuaalisuuteen.....meinaan et ootteko puhunu siitä? Itse olen ihan täysin hetoro, mutta luulisin et mun ukko ei tykkäis pahaa jos toisen naisen kans telmisin, jos ei kuitenkaan itse jäisi vähemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja be:
Onko se yhtä paha asia kuin jos lähtis vieraan miehen matkaan?

Riippuu siitä miten se pettäminen ilmenee.

Jos se nainen sitten kanssa lähtee sen toisen naisen kanssa, niin eiköhän se sille jätetylle miehelle ole vielä kovempi pala kuin jos se lähtisi toisen miehen kanssa. (Kyllä näitä sattuu ja tapahtuu, tunnen yhden kenen vaimo keksikin että miehet on perseestä ja pitääkin oikeastaan vain naisista.)

Jos taas sitten hakee vain seksiä, niin asia voi olla järjesteltävissäkin. Kun meinaan varmaankin yksi yleisimmistä miesten fantasioista olisi päästä mukaan sorkkimaan, kun naiset puuhastelevat keskenään. Mutta tätähän ei tässä kysymyksessä haettu, kunhan vaan muistutin.

--
http://perheenisa.blogspot.com/

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Onha se pettämistä, jos siitä ei oo sitä ennen keskusteltu et onko se kumppanille ok vai ei. Eli sit jos kumppanin mielestä se on väärin ni sit se on pettämistä.

Juuri noin

Miä saan tehä naisen kanssa mitä haluan, on lupa :laugh:

• Tykkää
Reactions: 4nn4

Yhteistyössä