Olen tyytyväinen kaikkeen muuhun, paitsi seksielämäämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eivirtanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En voisi olla tuollaisen miehen kanssa

ei ole kyse pelosta antamisesta, vaan siitä että seksi kuuluu meidän aprisuhteeseen ja jos toinen alkaa kieltäytymään kontrolloinnin tai valtapelin takia niin hyvin äkkiä sitä huomaa toisen hakeneen muualta.
eli seksiä ei käytetä meillä uhkailuna, kiristyksenä eikä rangaistuksena, eikä myöskään palkintona.
seksi on seksiä, ja sitä on suhteessa saatava, muuten suhde on vain kaveruutta

ei ole kyse pelosta antamisesta, vaan siitä että seksi kuuluu meidän aprisuhteeseen ja jos toinen alkaa kieltäytymään kontrolloinnin tai valtapelin takia niin hyvin äkkiä sitä huomaa toisen hakeneen muualta.
eli seksiä ei käytetä meillä uhkailuna, kiristyksenä eikä rangaistuksena, eikä myöskään palkintona.

eiköhän tänne kohta ymmärtämättömiä mammoja tulvi lisää jostain, en kyllä näe mitään ongelmaa moisessa kerta seon teidän molemman valinta ja yhteinen sopimus, mä oon kuullutkin sellaista huhua että joillekkin puolisonsa kanssa seksin harrastaminen ei olekkaan mikään vastenmielinen asia, ilmeisesti niitä on siis olemassa :laugh:

Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen, mut en mä ainakaan aina jaksa, kerta kaksi viikkoon on ok, paitsi mun "seksiviikoilla", jolloin olen hormonaalisesti himokkaampi. Missään nimessä meillä ei koskaan ole seksi minään välineenä, sehän menee ihan pilalle. Mun mies onkin fiksu ihminen, eikä mikään teinipoika kuten poikaystävät nuoruudessani. ;) Sillon on tullut kyllä koettua kaikenlaista myös seksin saralla.

Vika on siinä että olet idiootti. Ei ketään voi pakottaa haluamaan enemmän seksiä. Aivan sama kuin yrittäisit painostamalla saada toisen nälkäiseksi. Sen takia tässä asiassa tanssitaan sen pillin mukaan, joka haluaa harvemmin. Ihimisiä on erilaisia ja erilaisella libidolla varustettuja.

[QUOTE="MOi";22968245]Meillä toisinpäin. Mies antaa harvoin ja on estoja rutkasti...aina saman kaavan mukaan. Harmittaa kovasti. Eroa pohdittu.[/QUOTE]

Samantapaisen miehen kanssa olin pitkään. Mies ei tykännyt suutelusta. Kysyin kerran, oliko suudellut ketään aikaisemmista naisistaan, kuulemma yhtä sellaista, joka ei muuten syttynyt seksiin.
Mies ei tykännyt suuseksistä, muutakuin niinpäin, että minä olin antavana osapuolena.
Mies ei tykännyt koskettelusta, eikä hellimisestä eikä PUHUMISESTA!
Miten sellaiseen mieheen olisin saanut henkisseksuaalisen yhteyden, en mitenkään.
Mies tyydytti vain tarpeensa minuun, kyllästyin siihen ja mies on entinen! :)

eiköhän tänne kohta ymmärtämättömiä mammoja tulvi lisää jostain, en kyllä näe mitään ongelmaa moisessa kerta seon teidän molemman valinta ja yhteinen sopimus, mä oon kuullutkin sellaista huhua että joillekkin puolisonsa kanssa seksin harrastaminen ei olekkaan mikään vastenmielinen asia, ilmeisesti niitä on siis olemassa :laugh:

:D :D mie oon meillä vieläpä se aktiivisempi osapuoli tuon ehdottelun saralla, ja nimenomaan tuolla hyh niin rumalla ja suoralla tavalla :snotty:

miten tää muuten on rumaa? siis siinähän selvästi ilmaistaan mitä ollaan vailla, se on kuitenkin kysymys muodossa jolloin sen toisen mielipiteellä on myös vaikutusta lopputulokseen..
miten tuollainen pitäisi sitten hoitaa?

En ihmettele jos teillä ollaan valmiita lähtemään heti toisen luota etsimään jos toinen ei anna. Jos seksi on teille panemista. Olisi miljoonia muita tapoja ilmaista halukkuus jos mielikuvitusta riittää.

miten tää muuten on rumaa? siis siinähän selvästi ilmaistaan mitä ollaan vailla, se on kuitenkin kysymys muodossa jolloin sen toisen mielipiteellä on myös vaikutusta lopputulokseen..
miten tuollainen pitäisi sitten hoitaa?
ei sitä kuulukkaan hoitaa, oikea palstamamma raivostuu jos vihjailee, ehdottaa suoraan tai yrittää läheisyydellä "ostaa"seksiä kuten jotkut ilmaisee... eli ei ole oikeaa tapaa tälle asialle, aina se on väärin kun seksiä yritetään saada aikaiseksi taloudessa :D

jollei lasketa sitä että karauttaa valkoisella ratsulla paikalle ja <laita tähän joku imelä kioskikirjallisuuden kohtaus>

ei sitä kuulukkaan hoitaa, oikea palstamamma raivostuu jos vihjailee, ehdottaa suoraan tai yrittää läheisyydellä "ostaa"seksiä kuten jotkut ilmaisee... eli ei ole oikeaa tapaa tälle asialle, aina se on väärin kun seksiä yritetään saada aikaiseksi taloudessa :D

jollei lasketa sitä että karauttaa valkoisella ratsulla paikalle ja <laita tähän joku imelä kioskikirjallisuuden kohtaus>

:laugh: jaa, joka päivä sitä oppii jotain uuttaa :D
täytyy miehelle nyt tämäkin asia kertoa sitten.. se saattaa pettyä kyllä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja eräsnainen;22968730:
Samantapaisen miehen kanssa olin pitkään. Mies ei tykännyt suutelusta. Kysyin kerran, oliko suudellut ketään aikaisemmista naisistaan, kuulemma yhtä sellaista, joka ei muuten syttynyt seksiin.
Mies ei tykännyt suuseksistä, muutakuin niinpäin, että minä olin antavana osapuolena.
Mies ei tykännyt koskettelusta, eikä hellimisestä eikä PUHUMISESTA!
Miten sellaiseen mieheen olisin saanut henkisseksuaalisen yhteyden, en mitenkään.
Mies tyydytti vain tarpeensa minuun, kyllästyin siihen ja mies on entinen! :)

Oliko miehen nimi V-alkuinen?

En ihmettele jos teillä ollaan valmiita lähtemään heti toisen luota etsimään jos toinen ei anna. Jos seksi on teille panemista. Olisi miljoonia muita tapoja ilmaista halukkuus jos mielikuvitusta riittää.

hyvänen aika, mitä muuta se sitten on :O
rakkautta ja hellyyttä voi osoittaa ihan joka päivä, kaikissa arkisissakin asioissa, mutta seksi on seksiä.. hikistä ja hauskaa hommaa :D ei meillä kyllä todella rakastella jos sillä tarkoitetaan sitä kynttilän valoa, takkatulen loistetta, ruusunlehtiä sängyllä ja tuntukausia kestäväää toisen lähellä olosta nautiskelua ja hellää hivelyä, sanatonta yhteyttä ja sitä toisen silmiin tuijottelua..

Ei ehkä paras tapa tuo panemisesta puhuminen. Mitäs jos/kun toinen teistä herää sellaiseen asiaan, että haluaa seksistä henkisenkin tyydytyksen.
Silloin ei se paneminen enää riitä. :(
Ja kumpihan se teistä olisi, joka haluaa muutakin kuin panemista?
Ei varmaan todellisuudessa kumpikaan, jos seksikäyttäytyminen on ainoastaan panemista.

Ei mikää ihme tosiaankaan! Aika epäromanttinen pariskunta ainaskii!

no miksi pitäisi olla romanttinen?
sekä tekee suhteesta huonon ja ei toimivan jos kumpikaan ei halua eikä tarvitse mitään suuria romanttisia eleitä? ihan oikeasti, kyllä mä tykkään saada kukkia, tykkään hemmottelusta ym sellaisesta.. mutta en mä tarvitse niitä nauttiakseni seksistä mieheni kanssa
sitäpaitsi, se vihjailu on suora tie katastrofiin, valtaosa ihmisistä ei jaksa aina keskittyä niihin hienovaraisiin vihjeisiin mitä kumppani antaa ja sitten päätellä että mitähän se nyt mahtais niillä tarkoittaa.. kun kertoo suoraan mitä haluaa niin asiassa ei ole mitään epäselvää

[QUOTE="terapeutti";22968900]Ei ehkä paras tapa tuo panemisesta puhuminen. Mitäs jos/kun toinen teistä herää sellaiseen asiaan, että haluaa seksistä henkisenkin tyydytyksen.
Silloin ei se paneminen enää riitä. :(
Ja kumpihan se teistä olisi, joka haluaa muutakin kuin panemista?
Ei varmaan todellisuudessa kumpikaan, jos seksikäyttäytyminen on ainoastaan panemista.[/QUOTE]

minkä helkkarin henkisen tyydytyksen :O
miksi pitää tehdä yksinkertaisesta asiasta noin monimutkainen.. seksi on tarpeiden täyttämistä, nautintoa, hauskaa ja hikistä puuhaa.. mitään muuta puolta mä en siinä näe.

jos mie alan miehelle puhumaan jostain henkisestä tyydytyksestä niin kyllä se katsoo mua kuin idioottia :D (tosin sellaista hetkeä ei kyllä meidän suhteessa tule)

Annapa sille vaimolles ap vähän tunnepitoista romantiikkaa ilman seksivaatimusta. Saattaapi jopa alkaa irtoamaan...

Meillä on täysin samanlainen tilanne, mutta lapsia 4. Arki syö kaikki voimat ja ei vaan haluta. Hyvä kun kerran kuukaudessa jaksaa... Miehen suorat ehdotukset seksiin tai edes vihjailut siihen ärsyttää... Ehkä jos antaisi selkähieroonan ilman mitään velvotteita voisin jopa lämmetä. Tai järjestäisi kahdenkeskistä aikaa, yhdessäoloa jne.

Naiset yleensä arvostavat romanttista tunnetta, miehet suoraa toimintaa. Eläkä missään nimessä puristele rintoja tai takapuolta. Ne on suoraa vihjettä. Silitä mieluummin selkää ja hiuksia. Ne enempikin osoittaa välittämistä ei sitä että sinullakin on homma mikä pitäisi naisen velvollisesti hoitaa...

[QUOTE="vieras";22968985]Annapa sille vaimolles ap vähän tunnepitoista romantiikkaa ilman seksivaatimusta. Saattaapi jopa alkaa irtoamaan...

Meillä on täysin samanlainen tilanne, mutta lapsia 4. Arki syö kaikki voimat ja ei vaan haluta. Hyvä kun kerran kuukaudessa jaksaa... Miehen suorat ehdotukset seksiin tai edes vihjailut siihen ärsyttää... Ehkä jos antaisi selkähieroonan ilman mitään velvotteita voisin jopa lämmetä. Tai järjestäisi kahdenkeskistä aikaa, yhdessäoloa jne.

Naiset yleensä arvostavat romanttista tunnetta, miehet suoraa toimintaa. Eläkä missään nimessä puristele rintoja tai takapuolta. Ne on suoraa vihjettä. Silitä mieluummin selkää ja hiuksia. Ne enempikin osoittaa välittämistä ei sitä että sinullakin on homma mikä pitäisi naisen velvollisesti hoitaa...[/QUOTE]

riippuu kyllä naisesta, muhun tehoaa huomattavasti paremmin nuo sun luettelemat asiat mitä ei sais tehdä :D
mie kannatan ap:lle keskustelua että mjikä on kun ei kiinnosta ja että voiko asialle tehdä jotain

riippuu kyllä naisesta, muhun tehoaa huomattavasti paremmin nuo sun luettelemat asiat mitä ei sais tehdä :D
mie kannatan ap:lle keskustelua että mjikä on kun ei kiinnosta ja että voiko asialle tehdä jotain

Mikä sinua tässä ketjussa edes pitää!!! Et ihan selvästi ole ap:n vaimon tapainen tapaus. Naisia on erilaisia, joten miksi yrität väkisin tehdä kaikista naisista samanlaisia kuin sinä olet!?

Ei hitto mitä porukkaa täällä on, miltä vuosisadalta te naiset olette!?!? "Naisen pitää säännöstellä ettei mies pidä liian helppona"... Mitä v ttua, sehän on teidän oma aviomies!?
Suoraan sanottuna kyllä harmittaa ap:n ja muitten (lukuisien) vastaavassa tilanteessa elävien miesten puolesta. Kärttyset muijat pihtaa ja seksiä ei saa kysymällä, vaan miehen pitäis ensin siivota huusholli, silitellä tukkaa ja heitellä ruusuja ilmaan. Enpä kummastele yhtään, että moni mies sortuu vieraisiin, jos luonnollisesta, parisuhteeseen olennaisesti kuuluvasta asiasta tehdään noin hankala, vieras ja vaikeasti saavutettava.

Itselläni on kokemusta miehen haluttomuudesta, ja voin sanoa että se tuntuu aivan uskomattoman pahalta tulla kerta toisensa jälkeen torjutuksi - varsinkin kun olin 20-vuotias, nätti, hoikka ja kokeilunhaluinen, en mikään patja. Otan suihin loppuun asti, nielen, annan peppua, mut saa vaikka sitoa jne. Ja mulle todellakin riittää ihan se yksinkertainen suora kysymys "mennäänkö panemaan".

[QUOTE="vieras";22969027]Mikä sinua tässä ketjussa edes pitää!!! Et ihan selvästi ole ap:n vaimon tapainen tapaus. Naisia on erilaisia, joten miksi yrität väkisin tehdä kaikista naisista samanlaisia kuin sinä olet!?[/QUOTE]

en yritä väkisin tehdä kenestäkään mitään, olen kommentoinut täällä oleviin viesteihin.. mutta keskustelu taitaa olla se paras asia mitä ap voi tehdä..
joskus tilannne vain on sellainen että halut eivät kohtaa ja silloin sitä asiaa voidaan selvittää vain puhumalla, ei tarvitse arvailla että mikä voisi auttaa, kun kysyy.. jos ap:n vaimo haluaa enemmän romantiikkaa niin sekin varmasti puhumalla selviää, tai jos on jokin muu asia/ongelma on mielessä

Yhteistyössä