Pekkatorilla?Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22968416:No kunhan sanot ajan ja paikan, niin mä odotan sua siellä.:xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pekkatorilla?Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22968416:No kunhan sanot ajan ja paikan, niin mä odotan sua siellä.:xmas:
Pekkatorilla?
pahoittelen mutta sinun mielipiteesi ovat sen verran vahvasti provosoivia etten aio enää kommentoida noihin, mutta eiköhän täältä muita löydy joiden kanssa saat vääntää rauhassa![]()
Jos ei pysty käsittämään sitä, että nainen ajoittain kontrolloi seksin määrää, voi tosiaankin sanoa hyvästit parisuhteelle. Se on luonnollinen tarve, joka kumpuaa vastuuntunnosta ja kaikesta sellaisesta. Holtiton käyttäytyminen ei voi yks.kert. kuulua vastuuntuntoisen naisen elämään. Holtittomalle ja spontaanille seksillekin on juuri tietyt ajankohdat, joihin miehen on sopeuduttava.
no ei parisuhteessa ollessa voi nainen sillä seksillä kontrolloida miestä, kyllä sitä seksiä on annettava tai sitten annettava lupa käydä vieraissa..
siis toki on hiljaisempia kausia itsekullakin mutta kyllä säännöllinen ja vilkas seksielämä kuuluu parisuhteeseen![]()
Noin kun kaikki naiset ajattelisi niin varmasti vältyttäisiin aika monelta turhalta parisuhde riidalta. (en väitä etteikö miestenkin tulisi ymmärtää tuota omalta osaltaan, mutta itselläni nyt enempi kokemuksia naisten suhteen, ymmärrettävistä syistä)
siis toki on hiljaisempia kausia itsekullakin mutta kyllä säännöllinen ja vilkas seksielämä kuuluu parisuhteeseen![]()
no ei parisuhteessa ollessa voi nainen sillä seksillä kontrolloida miestä, kyllä sitä seksiä on annettava tai sitten annettava lupa käydä vieraissa..
Keskustellaan siita myohemmin,sitte syssymmalla.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22968452:Ok, sovittu. Ja vielä sitten se aika?
Sitä odotellessa...Keskustellaan siita myohemmin,sitte syssymmalla.
Tästä kun vielä muuttais vaimon ja miehen muotoon puoliso niin tämän vois allekirjoittaa eikä tiukkapipot pääsisi lyömään sovinistileimaa.
Tuohan on aivan totta, mutta tahti ei voi olla yleensä niin vilkasta kuin mies tahtoisi, jos meinaa että asiat sujuvat vastuuntuntoisesti. Kellonajoillakin esim. on todella paljon väliä silloin kun on pieniä lapsia. Ja sellaisella, ovatko lapset hereillä ja tulevatko ehkä pyytämään jotain. Ja aamun heräämisajankohta vaikuttaa, vaikka mies ei osaisi laskea tunteja herätyskellon soimiseen ym ym. Tuollaisia asioita tarkoitan kontrolloimisella. Joka on välttämätöntä.
Viisas nainen osaa laskea myös sen, mikä on ihanteellisin tahti spontaaniin, villiin seksiin. Eli kontrolloi sitäkin tavallaanEi sellaisellakaan ole tehoa jos sitä on liian usein se menettää merkityksensä, jos mies alkaa pitää naista liian helppona
Kaikenlaista on koettu nimittäin.
no toki lapsiperheissä tuollaiset asiat vaikuttaamutta sehän nyt on asia joka miehellekkin luulisi olevan itsestään selvyys.
mie olen tuosta miehen kanssa jutellut ja se kyllä ilmoitti että jos se seksin saaminen vaatii työtä ja vaivaa parisuhteessa niin se ei maksa vaivaa.. helpommalla saa sitten muualta![]()
Eeei se aina ole itsestäänselvää, koska teen miehen niin villiksi![]()
No ei todellakaan ole noin. Minä vain tiedän että miesten mustasukkaisuus on yleisempää kuin naisten. Ja miehen tulee puhua sen oman vaimon kanssa näistä asioista niin pitkään että ollaan yhteisymmärryksessä. Ei kukaan toinen osaa oikeasti sen naisen asemaan asettua, joten oikeaa apua täältä ei saa.
En koskaan luottaisi mieheen joka valittaisi minun sänkykäyttäytymisestäni jollekin toiselle naiselle, vaikkapa keskustelupalstalla. Eikä myöskään naisten kannattaisi tulla koskaan puhumaan muille miehen sänkykäyttäytymisestä, jos eivät osaa hänen itsensä kanssa selvittää asiaa!
Neuvojen pyytäminen on eri asia kuin arkaluontoisista asioista valittaminen toisille.
mie olen tuosta miehen kanssa jutellut ja se kyllä ilmoitti että jos se seksin saaminen vaatii työtä ja vaivaa parisuhteessa niin se ei maksa vaivaa.. helpommalla saa sitten muualta![]()
Minä säälin vähän sinua. Kun joudut elämään tuollaisen uhan alla :/ Minulla ei moista huolta ole ollut ja liitto on toiminut upeasti vuosikymmeniä. Täydellinen uskollisuus puolin ja toisin on se ainoa oikea perusta. Pelosta antaminen on kauheinta mihin nainen voi joutua.
Minä säälin vähän sinua. Kun joudut elämään tuollaisen uhan alla :/ Minulla ei moista huolta ole ollut ja liitto on toiminut upeasti vuosikymmeniä. Täydellinen uskollisuus puolin ja toisin on se ainoa oikea perusta. Pelosta antaminen on kauheinta mihin nainen voi joutua.
Hmm... onkohan tässä kyseessä sellainen vähän erikoinen huumorintaju.