Olen tyytyväinen kaikkeen muuhun, paitsi seksielämäämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eivirtanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas täällä raskasta keskustelua... Aika pienestä nuo jotkin naiset vetää herneen nekkuun, esim toi saunasta "myöhästyminen". Mä olen tässä ite jonkin aikaa kärsiny haluttomuudesta ja tietenkin ukko kärsii kahta kauheemmin. Mutta minkä sille voi kun ei vaan innosta, ei vaikka päällään siesois ja tamburiinia soittais. Joku on jossain vikana mutta en tiiä missä. Tälläisessä tilanteessa taas on aika kohtuutonta että olisi "Pakko" antaa, sitä on tehty ja siitä vasta paska maku suuhun jää...

Ei se pakko antaminen olekkaan kehittävää, mutta pakko asiat on selvitellä jossain vaiheess että molemmat tietää missä tilanteessa mennään. Se että on ongelmana haluttomuus ei itsessään suhdetta automaattisesti kaada, puhumattomuus ja haluttomuus kohdata ongelmia yhdessä sen tekee.

mulle riittäis seksi kerran kuussa. Mutta annan viikottain ettei mies ala kitisemään ja parisuhde toimisi. Ja mies tietää sen etten itse ole täysillä mukana mutta näyttääpä tuo silti kelpaavan.. Mun mielestä mun ei tarvi olla joka päivä nussittavana kun en kerta halua.

Oletko aina halunnut seksiä noin vähän?
Jos et, niin miksi tilanne on muuttunut tuohon suuntaan?
Oletko käynyt lääkärissä?
Jos alunperinkin olette olleet aivan erilaisia seksihaluiltanne, miksi olette päättäneet viettää elämänne yhdessä?

Vielä pitää sen verran kommentoida, että omalla kohdalla ainakin joutilaisuus + runsas lepääminen on paras esileikki ikinä. Sitä vaan on harvoin arjessa!

Mutta jos vaikka makaa flunssaisena kotona usemman päivän ja alkaa olla jo parempi olo + on nukkunut hyvät päiväunet tyhjässä kodissa, alkaakin tehdä mieli ;-)

Että jos olis mahdollisuus joutilaaseen viikon "seksi-lomaan" kahden kesken jossain lämpimässä, ei kyllä jäis yhteen kertaan viikossa ;-))

Nojuu. ei o yksin ja kyllä mä pyrin sen oloa välillä helpottaan ;) Mutta tuo on jännä asia. Tuntuu että lähes jokaisessa suhteessa toinen on vailla... Seksi tarpeet ei ikinä kohtaa

Tekeeks naiset muka helpotusta joskus miehelleen jos ne itse ei kaipaa seksiä? Hmh minoon jäänä jostain paitsi, eihä se sillon nii kauheeta ole olla pitkiä aikojakaan ilman jostoinen on valmis tollaseen omasta tahdostaan... Kun siinä saa sen osoituksen toiselta että kyllä se sun tarpeista välittää...

[QUOTE="vieras";22970004]Mun ikuinen vinkkini miehille,jotka haluavat enemmän seksiä on näinkin yksinkertainen:anna pieniä huomionosoituksia vaimolle päivittäin.Vihjailevia,ihailevia ja puhtaasti helliä.Välillä silmäilet vaimoa ihailevan mittailevasti niin,että hän juuri ja juuri ehtii huomata sen.Sitten teet kotitöitä,etkä odota suurta hurraa huutoa kiitokseksi.Teet hänelle maukasta iltapalaa.Lähetät tekstiviestin,että hän näytti erityisen kauniilta aamulla tms.Tiedän,että tämä on suuritöistä,mutta se on myös toimivaa.Ja kohta huomaat,että hän tekee sinulle samaa. =)[/QUOTE]

Jos olet mies, niin olet kyllä vaimosi tai naisesi lottovoitto!

Miksi se on miesten ja joidenkin naistenkin vaikea tajuta, että seksi on monelle naiselle enemmän kuin pelkkä kolmen minuutin pikapano.. Jos toista rakastaa, niin on valmis joustamaan ja huomioimaan kumppaninsa.

Kyllähän monet naiset arjen keskellä nainenkin huomioi tämän ap:n. Antaa, vaikkei ehkä haluakaan. Miksi samat "velvllisuussäädökset" eivät koske miehiä! Heidän pitäisi saada ehdoitta tai muuten on kamala pihtariakka.

Kyllä seksi on parhaimmillaan silloin, kun molemmat saavat siitä tyydytyksen. Monella naisella se ei onnistu, jos kyseessä on tyyliin pika-pikajutut, housut alas, pano ja housut jalkaan. Kertakaikkiaan moni nainen ei vaan syty niin nopeasti.

Minun mielestäni, jos mies haluaa enempi seksiä, on hänen tehtävä asian eteen jotain, jotta myös vaimon halut heräisi. Sääliseksi on "sairautta"! Moni mies voisi pohtia sitä miten tyydyttää oma vaimonsa oikeesti. Ei niin että surraan vaan niiden omien halujen perään. Kyllä ne halut yleensä on naisella kuin naisella, mutta pikapanot ja sääliseksi hyvin nopeasti vie seksitouhut liian rutiinimaiseksi ja missä ei ole mitään tyydyttävää.

Tekeeks naiset muka helpotusta joskus miehelleen jos ne itse ei kaipaa seksiä? Hmh minoon jäänä jostain paitsi, eihä se sillon nii kauheeta ole olla pitkiä aikojakaan ilman jostoinen on valmis tollaseen omasta tahdostaan... Kun siinä saa sen osoituksen toiselta että kyllä se sun tarpeista välittää...

No ei sitä nyrpeetä naamaa viihti pitkään kattoa... ;) ei vais. Tekisithän säkin jos eukkos puuttees ois?

Muoks, siis meidän tilanne on kai eri koska mun ei tee mieli, mä en PIRUUTTANI pihtaa kuten tässä ketjussa on tullut ilmi että moni tekee

[QUOTE="vieras";22970483]Jos olet mies, niin olet kyllä vaimosi tai naisesi lottovoitto!

Miksi se on miesten ja joidenkin naistenkin vaikea tajuta, että seksi on monelle naiselle enemmän kuin pelkkä kolmen minuutin pikapano.. Jos toista rakastaa, niin on valmis joustamaan ja huomioimaan kumppaninsa.

Kyllähän monet naiset arjen keskellä nainenkin huomioi tämän ap:n. Antaa, vaikkei ehkä haluakaan. Miksi samat "velvllisuussäädökset" eivät koske miehiä! Heidän pitäisi saada ehdoitta tai muuten on kamala pihtariakka.

Kyllä seksi on parhaimmillaan silloin, kun molemmat saavat siitä tyydytyksen. Monella naisella se ei onnistu, jos kyseessä on tyyliin pika-pikajutut, housut alas, pano ja housut jalkaan. Kertakaikkiaan moni nainen ei vaan syty niin nopeasti.

Minun mielestäni, jos mies haluaa enempi seksiä, on hänen tehtävä asian eteen jotain, jotta myös vaimon halut heräisi. Sääliseksi on "sairautta"! Moni mies voisi pohtia sitä miten tyydyttää oma vaimonsa oikeesti. Ei niin että surraan vaan niiden omien halujen perään. Kyllä ne halut yleensä on naisella kuin naisella, mutta pikapanot ja sääliseksi hyvin nopeasti vie seksitouhut liian rutiinimaiseksi ja missä ei ole mitään tyydyttävää.[/QUOTE]

Tuo on kyllä itsestäänselvyys että huolehditaan sen vaimonkin seksuaalisesta tarpeesta, ei paljon kannata miehen valittaa jos ajattelee vaan omaa mielihyvää

Nototta maar helpotan toista, vaikkei itsellä ole sellainen olo että jaksan ja haluan! Sehän on maailman luonnollisin asia. Kaiken lisäksi eläydyn täysillä vielä siihen miehen hyvään oloon, vaikka minä jään ilman.

[QUOTE="vieras";22970483]Jos olet mies, niin olet kyllä vaimosi tai naisesi lottovoitto!

Minun mielestäni, jos mies haluaa enempi seksiä, on hänen tehtävä asian eteen jotain, jotta myös vaimon halut heräisi. Sääliseksi on "sairautta"! Moni mies voisi pohtia sitä miten tyydyttää oma vaimonsa oikeesti. Ei niin että surraan vaan niiden omien halujen perään. Kyllä ne halut yleensä on naisella kuin naisella, mutta pikapanot ja sääliseksi hyvin nopeasti vie seksitouhut liian rutiinimaiseksi ja missä ei ole mitään tyydyttävää.[/QUOTE]

eikö ole mahdollista harrastaa ihan vaan kivaa seksiä joka kestää x määrän aikaa ja jossa molemmat toivon mukaan saa..
miksi sen pitäisi olla joku 3min pikapano? miksi nainen itse ei voi hoitaa saamistaan (jos siis se vaatii muutakin kuin tasaista liikettä) miksi seksi ei voi olla hauskaa ja normaalia parisuhteen arkeen kuuluvaa, miksi sen pitäisi olla jotain elämää suurempaa nautinnon ilotulitusta jotta siitä voisi nainen saada jotain irti?
(siis kärjistettynä, varmasti monen naisen elämään kuuluu nimenomaan se perus seksi, niin että normaali mies kykenee nämä toiveet täyttämään)

se että mä en saa tavan yhdynnässä ei voi olla velvoite miehelle tehdä kaikkensa ja seistä päällään, heittää 7 kertaisia voltteja ja toivoa ihmettä.. kun mä voin vallan mainiosti itse osallistua siihen ja lopputuloksena me molemmat saadaan. eli kompromissi taitaa olla se mikä tässä(kin) asiassa tuottaa suurimman hyödyn ja ilon

Yhteistyössä