Olen tyytyväinen kaikkeen muuhun, paitsi seksielämäämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eivirtanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eeee";22969050]Ei hitto mitä porukkaa täällä on, miltä vuosisadalta te naiset olette!?!? "Naisen pitää säännöstellä ettei mies pidä liian helppona"... Mitä v ttua, sehän on teidän oma aviomies!?
Suoraan sanottuna kyllä harmittaa ap:n ja muitten (lukuisien) vastaavassa tilanteessa elävien miesten puolesta. Kärttyset muijat pihtaa ja seksiä ei saa kysymällä, vaan miehen pitäis ensin siivota huusholli, silitellä tukkaa ja heitellä ruusuja ilmaan. Enpä kummastele yhtään, että moni mies sortuu vieraisiin, jos luonnollisesta, parisuhteeseen olennaisesti kuuluvasta asiasta tehdään noin hankala, vieras ja vaikeasti saavutettava.

Itselläni on kokemusta miehen haluttomuudesta, ja voin sanoa että se tuntuu aivan uskomattoman pahalta tulla kerta toisensa jälkeen torjutuksi - varsinkin kun olin 20-vuotias, nätti, hoikka ja kokeilunhaluinen, en mikään patja. Otan suihin loppuun asti, nielen, annan peppua, mut saa vaikka sitoa jne. Ja mulle todellakin riittää ihan se yksinkertainen suora kysymys "mennäänkö panemaan".[/QUOTE]

Höpö höpö!

Kyllähän seksielämän pitää olla sellaista, että molemmat osapuolet saavat siitä tyydytyksen! Ei semmoista, että vaimo pyllistää ja sanoo, siinä on reikä hoida hommas, koska minä niin rakastan sua! Pyh!

en yritä väkisin tehdä kenestäkään mitään, olen kommentoinut täällä oleviin viesteihin.. mutta keskustelu taitaa olla se paras asia mitä ap voi tehdä..
joskus tilannne vain on sellainen että halut eivät kohtaa ja silloin sitä asiaa voidaan selvittää vain puhumalla, ei tarvitse arvailla että mikä voisi auttaa, kun kysyy.. jos ap:n vaimo haluaa enemmän romantiikkaa niin sekin varmasti puhumalla selviää, tai jos on jokin muu asia/ongelma on mielessä

Ei saa olla eri mieltä kuin fanaattiset kontrollifriikki palstamammat, jotka haluaa pitää miehensä pihtaus-talutushihnassa.

[QUOTE="vieras";22969079]Höpö höpö!

Kyllähän seksielämän pitää olla sellaista, että molemmat osapuolet saavat siitä tyydytyksen! Ei semmoista, että vaimo pyllistää ja sanoo, siinä on reikä hoida hommas, koska minä niin rakastan sua! Pyh![/QUOTE]

Tottakai kuuluu molempien osapuolien saada tyydytys seksistä, ja niin olenkin kyllä saanut ;) Ja parempi muoto tuohon viimeiseen lauseeseen kuuluisi omalla kohdallani "siinä on reikä hoida hommas, koska minä olen niin kiimainen" ;) Ei siis ole kyse mistään antamisesta (en pysty käsittämään miksi nainen muka ANTAA miehelle) vaan molemminpuolisesta saamisesta!

[QUOTE="vieras";22969079]Höpö höpö!

Kyllähän seksielämän pitää olla sellaista, että molemmat osapuolet saavat siitä tyydytyksen! Ei semmoista, että vaimo pyllistää ja sanoo, siinä on reikä hoida hommas, koska minä niin rakastan sua! Pyh![/QUOTE]

pitää molempien saada se tyydytys mutta eikö nyt ole hitusen kohtuutonta se yleisin kuvio joka toistuu perheissä: eli nainen päättää miten kotia hoidetaan, siivotaan jne. ja jotta miehellä olisi mahdollisuus seksiin niin hänen pitää toimia vaimon toiveiden mukaisesti, eli siivota ja osallistua vaikak se miehen mielestä olisi täysin tarpeetonta kun on ihan tarpeeksi siistiä. mutta osallistuttava on jottei vaimo ainakaan väsymystään voi seksiä kieltää.. ja kun sitten on tehnyt vaadittavan niin sitten pitäisi löytää se sopiva hetki sille pitkäkestoiselle lämmittelylle romanttisin höystein jotat irtoais.. ja kun sitten sellainen hetki kerran viikkoon löytyy niin sitten ne vaatimukset onkin jotain ihan ylisuuria, romantiikkaa, hellää rakastelua, henkistä tyydytystä jne. kun valtaosa miehistä tyytyisi ihan vaan perus seksiin johon molemmat osallistuu ja joka kestää vähemmän kuin 3 tuntia kaikkinensa..
ja jos mies ei halua/jaksa joka kerta mennä sen pidemmän kaavan mukaan niin sitten saa olla ilman, ja vieläpä joutuu hyvittelemään kärttyistä vaimoa joka loukkaantuu kun mies ei halua nähdä vaivaa hänen vuokseen.. joka sitten tarkoittaa tietysti naisten kielellä sitä että mies ei rakasta eikä arvosta :snotty:

pitää molempien saada se tyydytys mutta eikö nyt ole hitusen kohtuutonta se yleisin kuvio joka toistuu perheissä: eli nainen päättää miten kotia hoidetaan, siivotaan jne. ja jotta miehellä olisi mahdollisuus seksiin niin hänen pitää toimia vaimon toiveiden mukaisesti, eli siivota ja osallistua vaikak se miehen mielestä olisi täysin tarpeetonta kun on ihan tarpeeksi siistiä. mutta osallistuttava on jottei vaimo ainakaan väsymystään voi seksiä kieltää.. ja kun sitten on tehnyt vaadittavan niin sitten pitäisi löytää se sopiva hetki sille pitkäkestoiselle lämmittelylle romanttisin höystein jotat irtoais.. ja kun sitten sellainen hetki kerran viikkoon löytyy niin sitten ne vaatimukset onkin jotain ihan ylisuuria, romantiikkaa, hellää rakastelua, henkistä tyydytystä jne. kun valtaosa miehistä tyytyisi ihan vaan perus seksiin johon molemmat osallistuu ja joka kestää vähemmän kuin 3 tuntia kaikkinensa..
ja jos mies ei halua/jaksa joka kerta mennä sen pidemmän kaavan mukaan niin sitten saa olla ilman, ja vieläpä joutuu hyvittelemään kärttyistä vaimoa joka loukkaantuu kun mies ei halua nähdä vaivaa hänen vuokseen.. joka sitten tarkoittaa tietysti naisten kielellä sitä että mies ei rakasta eikä arvosta :snotty:

sä voisit kirjoittaa lisää oikeesti, mä nautin lukee tätä tekstiä :D

Niin minäkin olen tyytyväinen kaikkeen muuhun kuin seksielämään, sillä erotuksella että minä olen se haluton. Meillä seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa, en vain halua, en saa seksistä mitään, joten miksi haluaisin? JA voitte uskoa, minä en ainakaan tahallani pihtaa, mutta mitä vois tehdä että itsekin haluais?

Yleensäkin, en mä jaksa uskoa että kukaan nainen pihtaa tahallaan tai nauttii siitä, kyllä siitä haluttomuudesta kärsii yhtälailla se halutonkin osapuoli. Tottakai mäkin toivoisin että voisin antaa miehelle kaiken minkä haluaa, mutta täytyykö mun tehdä se vaikken itse halua? Kuinka pitkälle täytyy mennä toisen halujen takia?

Mulla on takana pari pitkää suhdetta joissa joustin miehen halujen mukaan. Mulle ois hienosti riittänyt 3 kertaa viikossa päivittäisen seksin sijaan. Jossain vaiheessa tuli tosi hyväksikäytetty olo ja koin myös etten saanut edes henkistä tyydystä. Mielestäni mies olisi voinut joustaa sillä puolella, kun minä joustin seksin puolella.

Nyt olen ollut vuosia yhdessä miehen kanssa joka ymmärtää lapsuuden /nuoruuden traumani ja on henkinen kumppani aivan mielettömällä tavalla. Ja kas... Niin alkoi minunkin tehdä mieli. Mies ei painosta ja kinua seksi IKINÄ. Hän jaksaa hieroa ja halia ilman seksiä. Hän keskustelee kanssani päivittäin. Minä teen aloitteista 90 %. Hän myös sietää hygienia friikkiyteni ja ennen seksiä peseytyy ja pesee hampaansa pyytämättä. Hän on niin kertakaikkisen upea että saa minut vallan riehaantumaan sängyssä.

Meillä on valvottu lasten takia rajusti monta vuotta putkeen ja yhdessä sovittiin pahimpien valvomisten aikaan, että seksiä harrastetaan ainakin kerran viikossa, ettei fyysinen yhteys katoa.

Luojan kiitos mun ei tarvitse enää katsella yhtään vonkaajaa ja ruikuttajaa. Sympatiat ap:lle. Kannattasi kokeilla varmaan jotain muuta kuin ainaista yrittämistä. Olet ilmeisesti kokenut sen tuloksettomaksi vuosien kokemuksella.

:D mie voisin kyllä tuottaa tekstiä aiheesta vaikka kuinka, mutta veikkaan että joku rykii kunnon herneet nekkuun :xmas:

älä välitä siitä, harvoin saa lukea keneltäkään naiselta tämän kaltaista tekstiä, oikeasti. kiva tietää että on olemassa saman kaltaisia ajatuksia omaavia naisia maailmassa, oliks sulla siskoa? :laugh:

nojoo, leikki leikkinä, mutta oikeasti, tuosta seksistä tehdään aivan ylimaallisen vaikea asia, sitten ihmetellään kun ihmiset pettävät ja ei tule läheisyyttä jne jne... jos olet suhteessasi terroristi, varaudu sellaiseen kohteluun, tätä ei moni ymmärrä, ne vaan näkee että juurikin heidän ajatuksensa on se mikä on tärkeintä, ei sitä että kuinka he kohtelevat kumppania kun toteuttavat näitä pihtaamisia tai suhteettomia vaatimuksia seksin saralla. Tuolla aiemmin kun totesin että mikään ei ole oikein kun tulee seksi kyseen, tätä todellisuutta minä olen takavuosina elänyt aivan täysin, aivan sama yrittikö seksistä puhua kumppanin kanssa, sopia jotain yhteisiä sääntöjä, vietellä toista, jutella aivan muusta kuin seksistä ja pitää seksin poissa omista puheistaan täysin, että toinen rentoutuisi asian suhteen ja mahdollisesti alkaisi haluamaan sitä, tai kysymällä asiasta, joko kautta rantain tai ihan suoraan, läheisyyttä antamalla jopa niin että en samana iltana edes tehnyt mitään seksiin viittaavaa, ihan vain annoin läheisyyttä / hierontaa jne, aivan sama mitä yritti, aina sama lopputulos. eli mitään ei voinut tehdä oikein, ja tämä on ihan hemmetin yleistä mitä nyt olen puhunut aika monen tuttavan kanssa kahden kesken.

ainoa muutos mitä tapahtui jos esimerkiksi oli puhumatta seksistä, sitä oli vielä harvemmin.

Ja joku voisi sanoa "ei seksi ole tärkein osa parisuhdetta" no ei se helvetissä ole myöskään sellainen osa-alue missä voidaan toista vetää kuin pässiä narussa. Ja aivan sama mikä asia mättää suhteessa jos se on toiselle edes suhteessa tärkeää, niin kun sen tarve ei tyydyty niin siitä kasvaa ja kasvaa aina vaan suurempi ongelma, eli osa-alue mikä ei ole mitenkään suurempi kuin kaikki muut suhteen palaset, paisuu sellaiseksi kun sitä koskevaa ongelmakäyttäytymistä / haluttomuuksia, ahdistuksia ei käsitellä reilusti ja molemmat yritä yhdessä niitä kohdata.

Että jos naiset sanoo "kun toi yks ei puhu" niin ihan samalla tavalla naisetkin tekee. ja jos sitten alkavat puhumaan niin ei se kyllä mitään rakentavaa välttämättä ole tai ongelmanratkaisu lähtöistä. yleensä vaan ohjataan puheet muihin ongelmiin ja vedotaan niihin sitten kun ei kyetä käsittelemään sellaista asiaa mikä on normaali suhteen osanen.

Kohta varmaan minä saan taas jonkun paskasuihkun päälleni, mut minoon tottunut, vain tyhmä lukee tämän tekstin jonain ainoana totuutena, kun ajatus tässä oli se että tämä on minun mielipiteeni asioista mitkä ovat minua koskettaneet, joillakin muilla voi olla toisin asiat. :)

Kyllä mun mielestä tärkeimmät asiat parisuhteessa ovat kumppanuus, lojaalius ja seksi. Ilman seksiä parisuhde ei ole parisuhde (ellei jo alussa ole sovittu seksittömästä suhteesta).

Muutaman keskivertosuhteen jälkeen tajusin, että myös minulla on vastuu valita kumppani joka myös pitkässä juoksussa sopii minulle seksin saralla. Onneksi tajusin lähteä siitä "ihan hyvästä" suhteesta, koska koin ansaitsevani tosi hyvän hyvän suhteen.

Jos ap:n suhteessa kuitenkin sextaillaan VIIKOTTAIN, lapsiperheessä, sopii olla tyytyväinen ja hoidella hommat väliaikoina itse jos niin himohiiri on.....

Kyllä arki vie mehut niin tehokkaasti, oli lapsia tai ei, että useampi kerta olis mullekin jo huh huh...mutta kai niitä on jotka aina jaksaa + paikat kestää. Mun ukolla on niin isokin, että palautumiseen menee jo pari päivää minimissään.

älä välitä siitä, harvoin saa lukea keneltäkään naiselta tämän kaltaista tekstiä, oikeasti. kiva tietää että on olemassa saman kaltaisia ajatuksia omaavia naisia maailmassa, oliks sulla siskoa? :laugh:

nojoo, leikki leikkinä, mutta oikeasti, tuosta seksistä tehdään aivan ylimaallisen vaikea asia, sitten ihmetellään kun ihmiset pettävät ja ei tule läheisyyttä jne jne... jos olet suhteessasi terroristi, varaudu sellaiseen kohteluun, tätä ei moni ymmärrä, ne vaan näkee että juurikin heidän ajatuksensa on se mikä on tärkeintä, ei sitä että kuinka he kohtelevat kumppania kun toteuttavat näitä pihtaamisia tai suhteettomia vaatimuksia seksin saralla. Tuolla aiemmin kun totesin että mikään ei ole oikein kun tulee seksi kyseen, tätä todellisuutta minä olen takavuosina elänyt aivan täysin, aivan sama yrittikö seksistä puhua kumppanin kanssa, sopia jotain yhteisiä sääntöjä, vietellä toista, jutella aivan muusta kuin seksistä ja pitää seksin poissa omista puheistaan täysin, että toinen rentoutuisi asian suhteen ja mahdollisesti alkaisi haluamaan sitä, tai kysymällä asiasta, joko kautta rantain tai ihan suoraan, läheisyyttä antamalla jopa niin että en samana iltana edes tehnyt mitään seksiin viittaavaa, ihan vain annoin läheisyyttä / hierontaa jne, aivan sama mitä yritti, aina sama lopputulos. eli mitään ei voinut tehdä oikein, ja tämä on ihan hemmetin yleistä mitä nyt olen puhunut aika monen tuttavan kanssa kahden kesken.

ainoa muutos mitä tapahtui jos esimerkiksi oli puhumatta seksistä, sitä oli vielä harvemmin.

Ja joku voisi sanoa "ei seksi ole tärkein osa parisuhdetta" no ei se helvetissä ole myöskään sellainen osa-alue missä voidaan toista vetää kuin pässiä narussa. Ja aivan sama mikä asia mättää suhteessa jos se on toiselle edes suhteessa tärkeää, niin kun sen tarve ei tyydyty niin siitä kasvaa ja kasvaa aina vaan suurempi ongelma, eli osa-alue mikä ei ole mitenkään suurempi kuin kaikki muut suhteen palaset, paisuu sellaiseksi kun sitä koskevaa ongelmakäyttäytymistä / haluttomuuksia, ahdistuksia ei käsitellä reilusti ja molemmat yritä yhdessä niitä kohdata.

Että jos naiset sanoo "kun toi yks ei puhu" niin ihan samalla tavalla naisetkin tekee. ja jos sitten alkavat puhumaan niin ei se kyllä mitään rakentavaa välttämättä ole tai ongelmanratkaisu lähtöistä. yleensä vaan ohjataan puheet muihin ongelmiin ja vedotaan niihin sitten kun ei kyetä käsittelemään sellaista asiaa mikä on normaali suhteen osanen.

Kohta varmaan minä saan taas jonkun paskasuihkun päälleni, mut minoon tottunut, vain tyhmä lukee tämän tekstin jonain ainoana totuutena, kun ajatus tässä oli se että tämä on minun mielipiteeni asioista mitkä ovat minua koskettaneet, joillakin muilla voi olla toisin asiat. :)

mie olen huomannut monia kavereita, tuttuja ja tätä palstaa seuranneena että naisilla ongelma tuppaa olemaan se että on vain heidän halut, heidän tapa toimia. ja jos mies ei toimi sen mukaan niin se joutuu hyvittelemään, pyytämään anteeksi jne.
koski se sitten kotitöitä: nainen on päättänyt että joka päivä imuroidaan ja joka toinen päivä pestään myös lattiat jne. ja vaikak se tosissaan ei olisi miehen mielestä tarpeellista niin osallistumatta jätäminen aiheuttaa riitaa jota pitää taas hyvitellä ja pyytää anteeksi.. meillä asia on ratkaistu niin että se siivoaa jota häiritsee enemmän.. siivotaan silloin kun tuntuu siltä.

lasten hankinta on myös aihe missä naiset tuntuvat ajattelevan että heillä on määräysvalta: tahtoon on taivuttava tai mies menee vaihtoon.. ja sitä pidetään täälläkin ihan hyväksyttävänä, vaikka mies joka jättää vaimonsa syystä että vaimo haluaa lisää lapsia ja mies ei niin mies on yber paska

seksi on asia mistä saadaan pahaa mieltä ja riitaa aikaiseksi koska jälleen se on naisen toiveet ja halut jotka ohittavat miehen toiveet ja halut ja mies aa olla ilman jos nainen niin päättää.. ja jälleen mies on yber paska jos ei asiaa hyväksy.

parisuhteessa tulee toki riitoja mutta mä en käsitä miksi perusasioista pitää tehdä niin vaikeita, niin ehdottomia kuin naiset tuppaavat tekemään.
se että nainen pahoittaa mielensä jostain täysin normaalista asiasta on täysin hyväksyttävä syy kieltää mieheltä moiset puuhat loukkaavina.
esimerkkinä kaverini joka juuri on kieltänyt mieheltään alkoholin nauttimisen raskauden aikana kun hänkään ei saa.. ja koko homma lähti liikenteeseen siitä että mies ei jaksanut lähteä hakemaan emännälle alkoholitonta siideriä kaupasta, kun emäntä itse oli juuri palannut kaupoilta kotiin mutta ei ollut jaksanut hakea sitä sidukkaa itse.. ja perusteena käytettiin raskautta.. kosa olen raskaana niin miehen olisi pitänyt ja kun ei mennyt niin ranakisen, heti sen jälkeen kun olen aiheesta riidellyt, huutanut, itkenyt ja osoittanut mieltä.. sama toistuu about kaikissa asioissa (myös mitä täällä palstalla olen lukenut)

Mun ikuinen vinkkini miehille,jotka haluavat enemmän seksiä on näinkin yksinkertainen:anna pieniä huomionosoituksia vaimolle päivittäin.Vihjailevia,ihailevia ja puhtaasti helliä.Välillä silmäilet vaimoa ihailevan mittailevasti niin,että hän juuri ja juuri ehtii huomata sen.Sitten teet kotitöitä,etkä odota suurta hurraa huutoa kiitokseksi.Teet hänelle maukasta iltapalaa.Lähetät tekstiviestin,että hän näytti erityisen kauniilta aamulla tms.Tiedän,että tämä on suuritöistä,mutta se on myös toimivaa.Ja kohta huomaat,että hän tekee sinulle samaa. =)

[QUOTE="vieras";22970004]Mun ikuinen vinkkini miehille,jotka haluavat enemmän seksiä on näinkin yksinkertainen:anna pieniä huomionosoituksia vaimolle päivittäin.Vihjailevia,ihailevia ja puhtaasti helliä.Välillä silmäilet vaimoa ihailevan mittailevasti niin,että hän juuri ja juuri ehtii huomata sen.Sitten teet kotitöitä,etkä odota suurta hurraa huutoa kiitokseksi.Teet hänelle maukasta iltapalaa.Lähetät tekstiviestin,että hän näytti erityisen kauniilta aamulla tms.Tiedän,että tämä on suuritöistä,mutta se on myös toimivaa.Ja kohta huomaat,että hän tekee sinulle samaa. =)[/QUOTE]

mutta mitä tekee nainen miehelle vastineeksi?

[QUOTE="vieras";22970004]Mun ikuinen vinkkini miehille,jotka haluavat enemmän seksiä on näinkin yksinkertainen:anna pieniä huomionosoituksia vaimolle päivittäin.Vihjailevia,ihailevia ja puhtaasti helliä.Välillä silmäilet vaimoa ihailevan mittailevasti niin,että hän juuri ja juuri ehtii huomata sen.Sitten teet kotitöitä,etkä odota suurta hurraa huutoa kiitokseksi.Teet hänelle maukasta iltapalaa.Lähetät tekstiviestin,että hän näytti erityisen kauniilta aamulla tms.Tiedän,että tämä on suuritöistä,mutta se on myös toimivaa.Ja kohta huomaat,että hän tekee sinulle samaa. =)[/QUOTE]

Heh, näin on toimittu aina suhteessa :)

mie olen huomannut monia kavereita, tuttuja ja tätä palstaa seuranneena että naisilla ongelma tuppaa olemaan se että on vain heidän halut, heidän tapa toimia. ja jos mies ei toimi sen mukaan niin se joutuu hyvittelemään, pyytämään anteeksi jne.
koski se sitten kotitöitä: nainen on päättänyt että joka päivä imuroidaan ja joka toinen päivä pestään myös lattiat jne. ja vaikak se tosissaan ei olisi miehen mielestä tarpeellista niin osallistumatta jätäminen aiheuttaa riitaa jota pitää taas hyvitellä ja pyytää anteeksi.. meillä asia on ratkaistu niin että se siivoaa jota häiritsee enemmän.. siivotaan silloin kun tuntuu siltä.

lasten hankinta on myös aihe missä naiset tuntuvat ajattelevan että heillä on määräysvalta: tahtoon on taivuttava tai mies menee vaihtoon.. ja sitä pidetään täälläkin ihan hyväksyttävänä, vaikka mies joka jättää vaimonsa syystä että vaimo haluaa lisää lapsia ja mies ei niin mies on yber paska

seksi on asia mistä saadaan pahaa mieltä ja riitaa aikaiseksi koska jälleen se on naisen toiveet ja halut jotka ohittavat miehen toiveet ja halut ja mies aa olla ilman jos nainen niin päättää.. ja jälleen mies on yber paska jos ei asiaa hyväksy.

parisuhteessa tulee toki riitoja mutta mä en käsitä miksi perusasioista pitää tehdä niin vaikeita, niin ehdottomia kuin naiset tuppaavat tekemään.
se että nainen pahoittaa mielensä jostain täysin normaalista asiasta on täysin hyväksyttävä syy kieltää mieheltä moiset puuhat loukkaavina.
esimerkkinä kaverini joka juuri on kieltänyt mieheltään alkoholin nauttimisen raskauden aikana kun hänkään ei saa.. ja koko homma lähti liikenteeseen siitä että mies ei jaksanut lähteä hakemaan emännälle alkoholitonta siideriä kaupasta, kun emäntä itse oli juuri palannut kaupoilta kotiin mutta ei ollut jaksanut hakea sitä sidukkaa itse.. ja perusteena käytettiin raskautta.. kosa olen raskaana niin miehen olisi pitänyt ja kun ei mennyt niin ranakisen, heti sen jälkeen kun olen aiheesta riidellyt, huutanut, itkenyt ja osoittanut mieltä.. sama toistuu about kaikissa asioissa (myös mitä täällä palstalla olen lukenut)

Toivottavasti miehes ymmärtää että on aika harvinaisen naisen kanssa yhdessä :D

Tuo sinun kaverin käytös on kyllä aika "jännä" toivottavasti on kyse raskauden hormoonitoiminnan aiheuttamasta asiasta :)

Toivottavasti miehes ymmärtää että on aika harvinaisen naisen kanssa yhdessä :D

Tuo sinun kaverin käytös on kyllä aika "jännä" toivottavasti on kyse raskauden hormoonitoiminnan aiheuttamasta asiasta :)

:D kyllä mun kaveri taitaa olla ihan vaan hankala luonne..
nyt on riita siitä että mies ei tullutkaan saunaan kun jumittui pelaamaan peliä.. kaverini käytti lauseita; miehen pitää hyvittää, pyytää anteeksi.. ja mie koitin selittää sille että ymmärrän kyllä että ärsyttää mutta eihän tuo nyt ole mikään iso juttu.. :snotty:

meillä on suhteessa sinänsä simppelit säännöt: jos haluaa siivota niin senkus siivoaa, jos haluaa jonkun asian tehtävän tietyllä tavalla niin sitten tekee itse.. eli toiselle ei motkoteta ja äksyillä siksi että tekee eritavalla..
seksistä nyt oli ne omat ajatustavat :D turhia riitoja vältellään asioissa.
toki meillä on muutamia riitoja ja ongelmia ollut tässä yhdessä olon aikana :snotty:

Käyn töissä, teen kotitöitä, ihailen vaimoani ja sanon sen lähes päivittäin myös ääneen vaimolleni. Olen yksi niistä aviomiehistä, joita erinäisillä palstagalluplistoilla on listattu hyvinä aviomiehinä vaimojen puolelta. Tämän olen saanut selville, tutkiessani palstaa salapoliisin tavoin, valittaako vaimoni minusta täällä, jotta pääsisin kärryille siitä, mikä minussa vielä on vikana. Hän on sen myös ääneen minulle sanonut, joten mietin vaan, että onko kaikki nyt jo liian hyvin, että hän ei vaan yksinkertaisesti tajua, että joku asiassa mättää. Siitäkin huolimatta, että asiasta on moneen otteeseen riideltykin.

Joku ehdotti itsensä hoitelemista välipäivinä, kun seksiä kuitenkin on kerran viikossa. No, hoitelenhan minä, mutta ei se ole sama asia, kuin tunne samasta ihailusta yms. jota yllä olevassa lainauksessa minulle ehdotettiin vaimon suuntaan. Minäkin kaipaan sitä, ja sen olen myös kertonut vaimolleni. Pornon katseluun en ole langennut, koska arvaan, että vaimoni loukkaantuisi siitä. Toisaalta se on asia, jota en ole viitsiinyt hänelle edes ehdottaa.

mulle riittäis seksi kerran kuussa. Mutta annan viikottain ettei mies ala kitisemään ja parisuhde toimisi. Ja mies tietää sen etten itse ole täysillä mukana mutta näyttääpä tuo silti kelpaavan.. Mun mielestä mun ei tarvi olla joka päivä nussittavana kun en kerta halua.

:D kyllä mun kaveri taitaa olla ihan vaan hankala luonne..
nyt on riita siitä että mies ei tullutkaan saunaan kun jumittui pelaamaan peliä.. kaverini käytti lauseita; miehen pitää hyvittää, pyytää anteeksi.. ja mie koitin selittää sille että ymmärrän kyllä että ärsyttää mutta eihän tuo nyt ole mikään iso juttu.. :snotty:

meillä on suhteessa sinänsä simppelit säännöt: jos haluaa siivota niin senkus siivoaa, jos haluaa jonkun asian tehtävän tietyllä tavalla niin sitten tekee itse.. eli toiselle ei motkoteta ja äksyillä siksi että tekee eritavalla..
seksistä nyt oli ne omat ajatustavat :D turhia riitoja vältellään asioissa.
toki meillä on muutamia riitoja ja ongelmia ollut tässä yhdessä olon aikana :snotty:

Vähän kuulostaa sellaiselta naiselta tuo kaverisi että en välttämättä tulisi ihan hyvin toimeen hänen kanssa :D jos nätisti sanotaan.

Juu siis ainahan ajoittain suhteessa tulee jotain riitoja vaikka yleisellä tasolla suhde toimisi oikein hyvin. Täälläkin toimii lähes kaikki aika mukavasti, mitä nyt muutama vakavempi asia, yksi asia on vähän kehitystyön alaisena, täytyy toivoa että tuo nainen oppii puhumaan asioista mitä sen päässä liikkuu, ei ole ihan muutama kerta kun se on tokaissut "niin mää lähden kohta <paikkakunnan nimi> isän luo käväseen niin voitko käydä kaupassa?" ja mää oon sillai "öh, kyllä mä kaupassa voin käydä mutta tuo isän luona käynti tuli vähän yllätyksenä" :D tuo nyt on tosi mieto esimerkki, että en näe mitään isompaa ongelmaa, mutta tuo tuntuu ulottuvan aika moneen vakavempaankin asiaan tuo "ai etkö sinä olekkaan ajatustenlukija?"-tapa. Huh että oli tukeva ateria, jos vetäisi sohvalle pitkäkseen ja kattelis vähän leffaa.

Onpas täällä raskasta keskustelua... Aika pienestä nuo jotkin naiset vetää herneen nekkuun, esim toi saunasta "myöhästyminen". Mä olen tässä ite jonkin aikaa kärsiny haluttomuudesta ja tietenkin ukko kärsii kahta kauheemmin. Mutta minkä sille voi kun ei vaan innosta, ei vaikka päällään siesois ja tamburiinia soittais. Joku on jossain vikana mutta en tiiä missä. Tälläisessä tilanteessa taas on aika kohtuutonta että olisi "Pakko" antaa, sitä on tehty ja siitä vasta paska maku suuhun jää...

Onpas täällä raskasta keskustelua... Aika pienestä nuo jotkin naiset vetää herneen nekkuun, esim toi saunasta "myöhästyminen". Mä olen tässä ite jonkin aikaa kärsiny haluttomuudesta ja tietenkin ukko kärsii kahta kauheemmin. Mutta minkä sille voi kun ei vaan innosta, ei vaikka päällään siesois ja tamburiinia soittais. Joku on jossain vikana mutta en tiiä missä. Tälläisessä tilanteessa taas on aika kohtuutonta että olisi "Pakko" antaa, sitä on tehty ja siitä vasta paska maku suuhun jää...

mutta teilläkin varmaan on asiasta keskusteltu? siis kyllä aina välillä voi iskeä haluttomuus mutta jos haluttomuus on pitkäaikaista eikä asiaa koiteta edes selvittää/korjata niin se onkin sitten eri juttu..

Yhteistyössä