Olen tyytyväinen kaikkeen muuhun, paitsi seksielämäämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eivirtanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pahoittelen mutta sinun mielipiteesi ovat sen verran vahvasti provosoivia etten aio enää kommentoida noihin, mutta eiköhän täältä muita löydy joiden kanssa saat vääntää rauhassa :)

Ehkä kirjoitin vähän kiivaasti, mutta olen harmissani a.p: n vaimon puolesta, koska mies ei näytä ymmärtävän häntä tippaakaan ja tulee vielä naisten palstalle syyttelemään kontrolloinnista. Siksi jyrkkiä mielipiteitä.

[QUOTE="zxz";22968132]Seksin maara parisuhteessa aina maaraytyy sen vahemman haluavan mukaan.
Siita ei ole poikkeusta.[/QUOTE]

100000%:n totta.

Sit jotkut sanoo, mutku jos haluu eikä saa niin sit ei oo kivaa.

Ootteko semmoisia ihmisiä, että vongutte kavereitakin baariin 100 kertaa ja ootte sitten iloisia kun vihdoin antaa periksi?

Onko onnellisuuden ehto se, että saa oman tahtonsa läpi? Siitähän tässä on kyse eikä seksistä. Se vois olla ihan mikä tahansa muukin asia. Et voi pakottaa toista syömään hernekeittoakaan jos ei maistu.

Jos ei pysty käsittämään sitä, että nainen ajoittain kontrolloi seksin määrää, voi tosiaankin sanoa hyvästit parisuhteelle. Se on luonnollinen tarve, joka kumpuaa vastuuntunnosta ja kaikesta sellaisesta. Holtiton käyttäytyminen ei voi yks.kert. kuulua vastuuntuntoisen naisen elämään. Holtittomalle ja spontaanille seksillekin on juuri tietyt ajankohdat, joihin miehen on sopeuduttava.

no ei parisuhteessa ollessa voi nainen sillä seksillä kontrolloida miestä, kyllä sitä seksiä on annettava tai sitten annettava lupa käydä vieraissa..

siis toki on hiljaisempia kausia itsekullakin mutta kyllä säännöllinen ja vilkas seksielämä kuuluu parisuhteeseen ;)

no ei parisuhteessa ollessa voi nainen sillä seksillä kontrolloida miestä, kyllä sitä seksiä on annettava tai sitten annettava lupa käydä vieraissa..

siis toki on hiljaisempia kausia itsekullakin mutta kyllä säännöllinen ja vilkas seksielämä kuuluu parisuhteeseen ;)

Noin kun kaikki naiset ajattelisi niin varmasti vältyttäisiin aika monelta turhalta parisuhde riidalta. (en väitä etteikö miestenkin tulisi ymmärtää tuota omalta osaltaan, mutta itselläni nyt enempi kokemuksia naisten suhteen, ymmärrettävistä syistä :D )

Tuohan on aivan totta, mutta tahti ei voi olla yleensä niin vilkasta kuin mies tahtoisi, jos meinaa että asiat sujuvat vastuuntuntoisesti. Kellonajoillakin esim. on todella paljon väliä silloin kun on pieniä lapsia. Ja sellaisella, ovatko lapset hereillä ja tulevatko ehkä pyytämään jotain. Ja aamun heräämisajankohta vaikuttaa, vaikka mies ei osaisi laskea tunteja herätyskellon soimiseen ym ym. Tuollaisia asioita tarkoitan kontrolloimisella. Joka on välttämätöntä.

Viisas nainen osaa laskea myös sen, mikä on ihanteellisin tahti spontaaniin, villiin seksiin. Eli kontrolloi sitäkin tavallaan ;) Ei sellaisellakaan ole tehoa jos sitä on liian usein se menettää merkityksensä, jos mies alkaa pitää naista liian helppona :P Kaikenlaista on koettu nimittäin.

Tästä kun vielä muuttais vaimon ja miehen muotoon puoliso niin tämän vois allekirjoittaa eikä tiukkapipot pääsisi lyömään sovinistileimaa.

Tuohan on aivan totta, mutta tahti ei voi olla yleensä niin vilkasta kuin mies tahtoisi, jos meinaa että asiat sujuvat vastuuntuntoisesti. Kellonajoillakin esim. on todella paljon väliä silloin kun on pieniä lapsia. Ja sellaisella, ovatko lapset hereillä ja tulevatko ehkä pyytämään jotain. Ja aamun heräämisajankohta vaikuttaa, vaikka mies ei osaisi laskea tunteja herätyskellon soimiseen ym ym. Tuollaisia asioita tarkoitan kontrolloimisella. Joka on välttämätöntä.

no toki lapsiperheissä tuollaiset asiat vaikuttaa :D mutta sehän nyt on asia joka miehellekkin luulisi olevan itsestään selvyys. (on ainakin meillä)
mutta siltikin päivistä riippuen päästään jopa 4 kertaan päivässä, keskimäärin 5 kertaa viikossa koska meillä aina toisinaan eletään täysin päinvastaisissa vuorokausirytmeissä töiden takia jolloin se on täysin mahdotonta päästä petipuuhiin, koska lapsi on päivisin paikalla :D

Viisas nainen osaa laskea myös sen, mikä on ihanteellisin tahti spontaaniin, villiin seksiin. Eli kontrolloi sitäkin tavallaan ;) Ei sellaisellakaan ole tehoa jos sitä on liian usein se menettää merkityksensä, jos mies alkaa pitää naista liian helppona :P Kaikenlaista on koettu nimittäin.

mie olen tuosta miehen kanssa jutellut ja se kyllä ilmoitti että jos se seksin saaminen vaatii työtä ja vaivaa parisuhteessa niin se ei maksa vaivaa.. helpommalla saa sitten muualta :D

mie olen tuosta miehen kanssa jutellut ja se kyllä ilmoitti että jos se seksin saaminen vaatii työtä ja vaivaa parisuhteessa niin se ei maksa vaivaa.. helpommalla saa sitten muualta :D

Minä säälin vähän sinua. Kun joudut elämään tuollaisen uhan alla :/ Minulla ei moista huolta ole ollut ja liitto on toiminut upeasti vuosikymmeniä. Täydellinen uskollisuus puolin ja toisin on se ainoa oikea perusta. Pelosta antaminen on kauheinta mihin nainen voi joutua.

Eeei se aina ole itsestäänselvää, koska teen miehen niin villiksi :D

:D no kyllähän meilläkin mies aina ehdottelee, mutta tiedostaa kuitenkin sen ettei ole mahdollista kun on lounaanteko kesken ja lapsi leikkii 2 metrin päässä :D mutta tietää myös että sitä seksiä saa sitten myöhemmin :)
mutta jos ihan vain ilmottaisin joka ilta ettei huvita niin aika pian asiasta kehittyisi ongelma (samoin jos myös muina mahdollisina aikoina antaisin pakit)

No ei todellakaan ole noin. Minä vain tiedän että miesten mustasukkaisuus on yleisempää kuin naisten. Ja miehen tulee puhua sen oman vaimon kanssa näistä asioista niin pitkään että ollaan yhteisymmärryksessä. Ei kukaan toinen osaa oikeasti sen naisen asemaan asettua, joten oikeaa apua täältä ei saa.

En koskaan luottaisi mieheen joka valittaisi minun sänkykäyttäytymisestäni jollekin toiselle naiselle, vaikkapa keskustelupalstalla. Eikä myöskään naisten kannattaisi tulla koskaan puhumaan muille miehen sänkykäyttäytymisestä, jos eivät osaa hänen itsensä kanssa selvittää asiaa!

Neuvojen pyytäminen on eri asia kuin arkaluontoisista asioista valittaminen toisille.

:D :D kirjoitit just niin kun mieki ajattelen!!!!!!

Minä säälin vähän sinua. Kun joudut elämään tuollaisen uhan alla :/ Minulla ei moista huolta ole ollut ja liitto on toiminut upeasti vuosikymmeniä. Täydellinen uskollisuus puolin ja toisin on se ainoa oikea perusta. Pelosta antaminen on kauheinta mihin nainen voi joutua.

en mie missään pelossa elä, asia nyt vaan on näin ja koskee molempia.
eli se ei ole vain mies joka on tuota mieltä.
me ollaan asiat puhuttu ja sovittu näin :)

Hmm... onkohan tässä kyseessä sellainen vähän erikoinen huumorintaju.

sitäkin :D
mutta kyllä se tarkoittaa myös sitä siinä mielessä että ei mies ole valmis ihan joka kerta mihinkään romanttisiin eleisiin ja suuriin järjestelyihin, lahjoihin ja tuntikausien lämmittelyihin saadakseen normaalia parisuhteeseen kuuluvaa seksiä :D
(normisti asia hoituu pelkällä kysymyksellä, mennäänkö panemaan :D)

Yhteistyössä