"vieras"
Joo, antaa olla. Nyt alat kyllä kuulostaa taas venakoltaymmärrätkö sinä että voit englannissa olla kokoa 8, ettei sinne laiteta mitään eteen...
Joo, antaa olla. Nyt alat kyllä kuulostaa taas venakoltaymmärrätkö sinä että voit englannissa olla kokoa 8, ettei sinne laiteta mitään eteen...
Edelleen, mitä väliä? Mitä pitempään jankutat, sitä paremmin jäät kummallisena ihmisten mieleen.kun kukaan ei pysty muistamaan ainoata esimerkkiä, tulee tunne että minut on todella johonkin toiseen sotkettu.
ei kovin luontevaa sun teksti.. Mä sanoisin näin: but none of you can point the shit I've talked here.but none of you can pinpoint what shit I have talked here. After all, I feel I have a right to know. Very sad if Milana speaks fluent English
I do understand that, aren't models size 0? You do write Finnish too well, so that people don't get the little mistakes you make.ymmärrätkö sinä että voit englannissa olla kokoa 8, ettei sinne laiteta mitään eteen...
Mä en tajua miksi esität brittiä, kun sun enkku on niin selvää Suomen kouluenglantia. Lauserakenteet tosi monimutkaisia, ei ollenkaan sellaisia jotka käyttää englantia puheessa päivittäin.thank you, I can't imagine what life would be like if i had three boys, that is lovely, well done. It seems as though only you have some sense here right now, I wish you and your family a very merry Christmas and a Happy New Year!
selitäpä vielä että kun briteissä koot tosiaan on noita yksi- tai kaksinumeroisia niin miten sen haalarin koko oli 146?luontevaa tai ei, pinpoint or point out, sorry pet
Justhan sanoit että näit että siinä haalarissa luki 146 eli oothan törmännyt sellaisiin vaatteisiin.meillä olen törmännyt lastenvaatteisiin vain iän mukaan. Omia ei edelleenkään ole joten tämä on jo kahdella tapaa outo alue minulle.
What's the matter, love? Mitä hittoa Milannasta, wtf is going on here, hä?!?ok, pääsen mä. Olin vaan niin iloinen että täällä palstalla mun suomen kieli on parantunut ihan hirveesti, mieti tv- engl. kanavat, lehdet ja kirjat englanniksi...ystävät siellä, skype. Kaikki ok, tarvitsin vain ymmärrystä