Olen toinen nimimerkki kuulemma venakko milanalle. kertokaa jokainen kiitos syynne, sitten

viidan
Häh? Kuka nyt niin väittää?

Mä lopetin mustana kirjoittamisen palstalla kun aina vaan tulee kakka niskaan tai outoja johtopäätöksiä. Nyt on paljon kivempaa kun nikki vaihtuu joka ketjussa oman mielen mukaan.
 
Peyote
No mitä väliä vaikka olisitkin. ;) kunhan modet ei bannaa sua sen takia. Eikä ne voi, koska ne ei tiedä varmasti. En oo lukenut sun juttuja niin mulla ei oo susta mielipidettä sen kummemmin. Ja musta Venakko on vähän hassu ja aika hullu, mutta ei mulla mitään sitäkään vastaan ole.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
olin huolissani kummityttöni kasvusta tuossa toisessa ketjussa, englannissa koot menevät ihan erilailla ja sekoitin marras-ja maaliskuun. Sitten sieltä tuli juttua kuinka olen joku jennan unelma tai venakko milana, toisella nimimerkillä- se sattuu-tietenkin koska mulla on kyllä elämä, eikä siinä olisi sijaa olla keskustelupalstalla trollaamassa.
 
ok
Plaah.. En mä jaksa alkaa luetella. Jennan Unelma oli feikiksi paljastunut nikki, jolla muka sairaita lapsia joista puhui aina etunimillä, kuten säkin siitä Joannasta, joka on ilmeisesti myös painon ja pituuden suhteen patologinen tapaus..

Älä nyt ota itseesi. Tää on vain palsta.
 
sotkin mitat, sen myönnän. anteeksi.
silti, venakolla menee lujaa, minulla ei, olen lonkkavaivan ja masennuksen takia sairaslomalla, kohta vuosi tulee täyteen. Unohtakaa tuo koko, mies sanoi sen minulle ja sitten vaan kirjoitin ylös mutta vastatkaa hyvänen aika mitä samaa minussa on venakon kanssa. johtuuko siitä etten laita aloituksia tyyliin "uimahallissa nähtyjä"?
 
"vieras"
sotkin mitat, sen myönnän. anteeksi.
silti, venakolla menee lujaa, minulla ei, olen lonkkavaivan ja masennuksen takia sairaslomalla, kohta vuosi tulee täyteen. Unohtakaa tuo koko, mies sanoi sen minulle ja sitten vaan kirjoitin ylös mutta vastatkaa hyvänen aika mitä samaa minussa on venakon kanssa. johtuuko siitä etten laita aloituksia tyyliin "uimahallissa nähtyjä"?
Samaan tapaan aloitat jonkun jutun ja se kiihtyy nollasta sataseen alta aikayksikön ja muuttuu kummallisemmaksi ja oudommaksi. No, sinä nyt myönsit että erehdyit, sitä venakko ei kyllä yleensä tee. Minä en luule sinua venakon toiseksi nikiksi, mutta samankaltaisuuksia kyllä huomaan.
 

Yhteistyössä