Olen toinen nimimerkki kuulemma venakko milanalle. kertokaa jokainen kiitos syynne, sitten

en halua siirtää ton toisen ketjun jankkausta tänne. I feel I do have the right to defend myself in my mother tongue. Not a soul did bring up an example, just new usernames I could be....the mother of 3 sons I need to thank, she was kind enough to understand me. I wish the rest of you were too...it's not like I've insulted you is it? ja ei, ei englannissa käytetä kieliopillisesti oikeaa englantia huoh
 
[QUOTE="Vieras";27742366]Ootte te jotkut vaan ilkeitä. Ja anatolia...älä sinä nyt kuitenkaan.[/QUOTE]
Ai mitä? Kun toinen kerran itse tavallaan kysyy, niin miksen saisi sanoa että olen varma hänen feikkiydestään?
Keneltä se on pois, jos mä pidän esim. Newbietä feikkinä? :) Missä kohtaa se ilkeys on?
 
  • Tykkää
Reactions: Björn ja Bonaire
Kolmas korppi harmaana
[QUOTE="poikia3";27742280]I do understand that, aren't models size 0? You do write Finnish too well, so that people don't get the little mistakes you make.

For instance that sentence you wrote is a little odd one in Finnish. One can understand it, if one wants to.[/QUOTE]

Jaa tässäkö oli olevinaan "hyvää" englantia...Close but no doughnut :LOL:
 
"hmmm"
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2218047-petyin-vahan-kun-en-saanut-miehelta-mitaan-joululahjaa-oli-muutenkin-surullinen-oli-jouluna-2006-a/

Kirjoittelet pitkiä juttuja hyvin suomeksi, mutta nyt et enää osaakaan suomea?
 
Well, i am left with no other choice than to get over it, without one singe freaking example, that is because people are already attacking each other here, not just me. Well i need to just ask you to quit, wish you all happy holidays, and write a few private messages.. :)
 
osaanhan, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin päästä yli tästä, ilman ainottakaan helkkarin esimerkkiä siksi, että ihmiset jo tappelevat keskenään tuolla ketjussa. Ei auta kun toivottaa hyviä rentouttavia vapaita kaikille ja kirjoittaa muutama yv.
 
Kolmas korppi harmaana
hi hon, i need you to tell me exactly what I have been speaking about here in the forum, that you find incredible, aggressive, or hurtful...
Ei ole mun bätle, mutta jos tää ihminen väittää äidinkielensä olevan englanti, tuo verbivalinta (speaking vs. saying) on tyypillinen ei-natiivin "virhe"; toinen ilmentävä tarkasteltava ovat prepositiot (in, on, at, etc.). Anyway, carry on!
 

Yhteistyössä