Olen toinen nimimerkki kuulemma venakko milanalle. kertokaa jokainen kiitos syynne, sitten

finally thankyou, and for the lady who thinks i am not a british citizen, she is right. I was born here 26 years ago. They try to do a third degree about my English and it is getting so hilarious, but I really need to stop commenting on that. Otherwise i say something about their accent when i hear them speaking English.

ookoo. luuli sitten sen olevan mother languake tai jotain , tarkisti asian eikä enää kehdannut tulla vänkäämään. ei sitten yhtä ainoaa selitystä paitsi että puhun liikaa englantia. en olekaan kaivannut niitä täyspäisiä äitejä jotka eivät kuunaan minulle selittäneett minkälaisia alapäitä oli uimahallissa, eikä mitä näkivät kaupassa tai mäkissä.Tuntemani perheet keskittyvät kyllä omiin lapsiinsa aivan täysin, pisteet siitä sinne.

mutta newbie...
ookoo. luuli sitten sen olevan mother languake tai jotain , tarkisti asian eikä enää kehdannut tulla vänkäämään. ei sitten yhtä ainoaa selitystä paitsi että puhun liikaa englantia. en olekaan kaivannut niitä täyspäisiä äitejä jotka eivät kuunaan minulle selittäneett minkälaisia alapäitä oli uimahallissa, eikä mitä näkivät kaupassa tai mäkissä.Tuntemani perheet keskittyvät kyllä omiin lapsiinsa aivan täysin, pisteet siitä sinne.
Haqluaisitko kuitenkin olla venakon kaltainen,edes hitusen...taidat haluuta kuitennii

patologinen tapaus koska en ymmärrä suomen mittoja. Omia lapsia ei ole.
Yksi tyttäristä toi kesäreissultaan (kielimatka Isle of Wightille) sisarustensa lapsille vaatteita tuliaisiksi ja naureskeli että joutui jokaisen levittämään ja silmämääräisesti arvioimaan ennen kuin tiesi, mitä ostaa -kun ei tajunnut tyystin erilaisista kokomerkinnöistä mitään.

:)

Yhteistyössä