Ahaa. Mun tuntemat asuntoauton omistajat ovat 60+ keskituloisia eläkeläisiä.Alkuperäinen kirjoittaja uninenyökkö;25243985:Mä tunnen muutaman parikunnan, joilla on asuntoauto ja todella varakkaita ovat kaikki.
Ahaa. Mun tuntemat asuntoauton omistajat ovat 60+ keskituloisia eläkeläisiä.Alkuperäinen kirjoittaja uninenyökkö;25243985:Mä tunnen muutaman parikunnan, joilla on asuntoauto ja todella varakkaita ovat kaikki.
Kerro hyytis, paljon sulla on rahaa ja mistä se on peräisin?En ilman että ois ollu aiheutta. En tee alotuksia tyylillä HEIIIIIIIIIIIIII MULLON RAHHAAA!!!!. Siinä ero. Jos et tajunnu.
Juu, asuntoautot on joko juntteja tai eläkeläisten harrastuksia. Ap on vaatimaton ja pihi rikas.Ahaa. Mun tuntemat asuntoauton omistajat ovat 60+ keskituloisia eläkeläisiä.
Mua vaan kiinnostaa aidosta mielenkiinnosta. Miten sä olet tienannut itse rahasi? Aika harva tässä maassa tienaa itse, ellei omista yritystä.Hehhehhee. Mietihän sitä, ystäväiseni. :xmas: Perintöä, ite kerättyä, ihan itse ansaittua. Ehkä synnyin nätti lusikka suussa mut nätimmäksi se muuttu iän myötä. Ja juu, suurin osa on ihan ite tehtyä rahhaa. Perinnöt ym vain pieni osa kaikkea.
Mä en vain tajua, kuka hemmetti haluaa asuntoautoilla.. Mut en tajua kaikkea muutakaan tällä maapallolla..Alkuperäinen kirjoittaja näin on näärreet;25244015:Mä tunnen kyllä monia nuoria perheitä, joilla on asuntoauto! Pääasiassahan se on vanhempien ihmisten huvia, mutta osittain siksi, ettei nuorilla ole varaa siihen.
Kuule, einstein, siksi niillä varmaan onkin sitä rahaa, kun eivät mihinkään tuhlaile.Autoista tuli mieleen yksi tuntemani erittäin varakas pariskunta. Rahaa on kuin roskaa. Mies lisäksi kova sijoittamaan yms. Naisella ei ole ajokorttia ja miehellä on autona golf vm 88
Ok. Mun näkemys kivasta ei ole kiertelyä (asunto)auton kanssa missään kenenkään kanssa. Mut jonkun toisen voi toki olla. Tai siis mitä hyötyä siitä asuntoautosta on, kun hotellissa on mukavampaa, lomalla on kiva syödä ravintoloissa ja turvavöissä pitää kuitenkin istua?Miksei asuntoautolla olisi kiva lähteä kiertämään Eurooppaan yms lasten kanssa.
Ostan asunnon ja vuokraan, jopa niille luottotiedottomille. Joista täällä jaksettaan pauhata. Onko ollu pettymyksiä? No eipä juuri. Niistä luottotiedottomistakkaan. Ja en tosiaan tiä mittään veroista ym, ne on aina tehty minun puolesta, mut vain siksi, ettei kukkaan luota minun järkeen niissä. Aattelen omiani, mut jos on bisneksestä kyse, olen ko haukka, tarkka ja osun. Verohommat ei vaan ole minun juttu.Alkuperäinen kirjoittaja jää;25244053:Useita miljoonia, asuntoja ym, mutta nainen itse elää kuin köyhä. No mitäs ostaa asunnon jos siltä tuntuu. Stalkkerit, ei ole omalla nimellään missään. Rikollinen tausta, vaikka tuskin bisneksiin vaikuttaa, veljensähän nekin hoitaa. Hyytis vain pitää varat nimissään ja suuressa parhaudessaan auttaa vähempiosaisia.
Jos et tiedä, paljonko pitää maksaa verottajalle esim vuokrasta, miten osaat sit kertoa vuokran asukkaille? Vai tempaatko kaikki vaan tuulesta? Luulisi, et jotkut asiat vaan kannattaisi selvittää itselleen edes perustasolla?Ostan asunnon ja vuokraan, jopa niille luottotiedottomille. Joista täällä jaksettaan pauhata. Onko ollu pettymyksiä? No eipä juuri. Niistä luottotiedottomistakkaan. Ja en tosiaan tiä mittään veroista ym, ne on aina tehty minun puolesta, mut vain siksi, ettei kukkaan luota minun järkeen niissä. Aattelen omiani, mut jos on bisneksestä kyse, olen ko haukka, tarkka ja osun. Verohommat ei vaan ole minun juttu.