Olen todella rikas. Haluatko kysyä jotakin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
uninenyökkö
Eikai se ole rahoilla leveilyä, jos on anonyymina netissä. Matkustatteko paljon? missä yleensä? ostatko paljon vaatteita? mistä ostat niitä? onko sulla kalliita laukkuja yms?

Alkuperäinen kirjoittaja uninenyökkö;25243396:
Eikai se ole rahoilla leveilyä, jos on anonyymina netissä. Matkustatteko paljon? missä yleensä? ostatko paljon vaatteita? mistä ostat niitä? onko sulla kalliita laukkuja yms?
En näin näkyvästi viittis ees anonyymina. Ja anonyymi tuskin ennää vuosien jälkeen täälläkkään oon... Mut minusta noloa. Ap voi toki tehä mitä tykkää :D

"aloittaja"
Mun lapsilla on pääasiassa lindexiä! Ostan tosi paljon lapsille lindexiltä vaatteita, koska sielä on aivan ihania lastenvaatteita! Myös urheilukaupoista ostan jonkun verran esim. Pumaa, Nikea tms.
Pojalla taitaa olla pari Gantin vaatetta ja muutama Burberryn vaate. Ei ole uggeja lapsilla.
Suosin myös Zaran vaatteita, mutta kotikaupungissamme ei ole Zaraa.

Käymme ulkomailla noin 2-4krt vuodessa. Yleensä Euroopassa. Viimeisimmät kohteemme ovat olleet syksyllä Wien, kesällä Pariisi ja talvella Slovenia ja sielä eri kaupungit.
Kaukomatkoja teemme harvoin. Perheellä ollaan käyty Kanadassa, USA:ssa ja Brasiliassa.

Ostan vaatteita välillä pari kolme kertaa viikossa ja joskus kerran kuussa. Suosin Suomessa ihan normaaleja ketjuliikkeitä. On mulla jotakin kalliita merkkejä ja merkkilaukkujakin. Pääasiassa ihan Vilaa, Zaraa yms.

"aloittaja"
Olen nainen.

Olen äiti joo.. Lahja kaverille..hmm.. 20-25e?

Mä käyn töissä ja teen 50% työlistaa. Opiskelen myös. En harrasta mitään erikoista. Tykkään kovasti hiihtää, lenkkeillä, liikkua luonnossa ja soitella pianoa. Vapaa-aika menee ihan kuten yleensäkin lapsiperheissä. Lasten kanssa olen paljon.

Yleensä en katso hintaa. Välillä ostelen kaikenlaista ihan tosta noin vaan. Yleensä harkitsen kyllä. Vaikka tiedän voivani ostaa melkein mitä vaan, niin aina en malta. Esim. iPadia mietin kauan maltanko ostaa.

En stressaa kauheasti. Ei ihmiset varmaan loppujenlopuksi edes tajua ja tiedä mun todellista omaisuutta ja rahavaroja. Hyvä niin.

kjlkj
Mitä ajattelen muiden rahoista? tavisten? Mietitkö koskaan miltä tuntuis köyhä? ootko onnellinen kun on rahaa? Mitä ongelmia sen kans tulee yleensä jos ajattelee muita ja niiden suhtautumista rahaan tms? koetko olevasi erilainen?

"aloittaja"
En mä muiden rahoista mitään ajattele. En kauheasti mieti miltä tuntuisi olla köyhä, mutta kai sitäkin joskus jollakin tasolla ainakin ajattelee.
Olen aika nuori vielä. Monet mun ikäiset on aika pa. Joskus en oikein tajua, sitä että jollakin ei oikeasti ole varaa esim. lähteä mun kanssa kaupungilla syömään vaikkapa Subwaylle. Se tuntuu usein tosi uskomattomalta.

"aloittaja"
Mä en tarkkaan tiedä monta ha metsää ja peltoa mulla on. En uskalla heittää ees arvioita. Äkkiä sen selvittäis tuolta kansion papruista, mutta en mä jaksa. Pohjanmaalla pääasiassa ja jonkun verran etelässä.

Tuotanoin
Kuinka olet perinyt noin paljon noin nuorena? Oletko menettänyt sukulaisesi poikkeuksellisen varhaisella iällä? Oletko joutunut realisoimaan omaisuutta selviytyäksesi perintöveroista? Kuka hoitaa omaisuuttasi ja tekee veroilmoitukset yms?

"aloittaja"
En kauheasti ole seurannut nyt ketjuja, mutta miksen voisi parikymppiä heittää jos tulee todella tarpeeseen.
En käy kampaajalla. Tai no käyn kerran kahdessa vuodessa. Mulla on niin kiharat hiukset, että niissä ei oikeen mitään erikoisia kampauksia voi pitää ja pidän hiuksistani näin. Ystäväni tasoittaa hiukset. Jos joskus värjään, värjään itse kotona kaupan väreillä.
Kauneushoitoloissa käyn n 2krt vuodessa.

"Rane"
[QUOTE="aloittaja";25243467]Olen nainen.

Olen ..joo..

Hyvä niin.[/QUOTE]

Jep. Hyvä!

Tämä oli olennainen tieto.

Missä sä oot...? La laa laa la laa la la la laa...

Tulen kosimaan sinua!

Oletko aina tiennyt olevasti rikas/ollut rikas? Tietävätkö lapsesi teidän olevan rikkaita? Luuletko, että elämäsi olisi kovin erilaista jos sinulla ei suurta omaisuutta olisi? Millainen koulutus sinulla on? Harrastatko hyväntekeväisyyttä? Mikä on törsäilevintä mitä olet tehnyt?

Yhteistyössä