OLEN TODELLA PETTYNYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-stina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anna-stina

Jäsen
08.03.2005
79
0
6
itseeni. N. 2 vuotta sitten pudotin onnistuneesti painoani Painonvartijoissa. Olen 160 cm pitkä ja painoni putosi silloin 73 kg:sta 65 kg:aan. Olin todella tyytyväinen itseeni. Tulin sen jälkeen aika nopeasti raskaaksi ja silloin ajattelin etten tällä kertaa anna painoa tulla reilusti. No, miten siin sitten kävi, synnytys päivänä vaaka näytti 81 kg. Se siitä sitte. Vauva syntyi tammikuussa 2005. Imetys ei ole ikinä tehonnut mulla painon alentajana kuin ehkä toisilla. Kesällä yritin kotona itsekseen Painisten ohjeiden mukaan ja paino putosi 68.8 kg. Tuli syksy ja ruokahalu kasvoi. Kun mulle antaa pikkusormen, otan koko käden. Eli ei ole mitään itsekontrollia, en luota itseeni kun kyse on makeasta. En ole alkoholisti mutta olen sokeristi.
Seksi ei maistu kun tuntee että on pelkkä pullataikina. Löysää joka puolella ja mies kun on aika kiinteä. Häpeän itseäni. Tänä aamuna painoni oli 72.6 kg.
Nytten imetys loppunut ja pakko ottaa itseäni niskasta kiinni.
Onko muilla samalaisia kokemuksia. :p :p :p <br><br>

MULLA AIVAN SAMA JUTTU!!! Ennen raskautta painoin 65kg
ja nyt vaaka ei näytä millään alle 69kg:n.Synnytyksestä on
yli 10kk.Karkit ja pullat pitäis jättää pois muttakun en vaan
pysty!Sokeria on saatava joka päivä!
Löysä maha roikkuu ja muutenkin tunnen olevani norsun
kokoinen.Ja tästä johtuen seksi ei tietenkään kiinnosta ja
mies ei sitä ymmärrä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 09:34 Anna-stina kirjoitti:
itseeni. N. 2 vuotta sitten pudotin onnistuneesti painoani Painonvartijoissa. Olen 160 cm pitkä ja painoni putosi silloin 73 kg:sta 65 kg:aan. Olin todella tyytyväinen itseeni. Tulin sen jälkeen aika nopeasti raskaaksi ja silloin ajattelin etten tällä kertaa anna painoa tulla reilusti. No, miten siin sitten kävi, synnytys päivänä vaaka näytti 81 kg. Se siitä sitte. Vauva syntyi tammikuussa 2005. Imetys ei ole ikinä tehonnut mulla painon alentajana kuin ehkä toisilla. Kesällä yritin kotona itsekseen Painisten ohjeiden mukaan ja paino putosi 68.8 kg. Tuli syksy ja ruokahalu kasvoi. Kun mulle antaa pikkusormen, otan koko käden. Eli ei ole mitään itsekontrollia, en luota itseeni kun kyse on makeasta. En ole alkoholisti mutta olen sokeristi.
Seksi ei maistu kun tuntee että on pelkkä pullataikina. Löysää joka puolella ja mies kun on aika kiinteä. Häpeän itseäni. Tänä aamuna painoni oli 72.6 kg.
Nytten imetys loppunut ja pakko ottaa itseäni niskasta kiinni.
Onko muilla samalaisia kokemuksia. :p :p :p

Hei! Älkää masentuko, keksikää joku liikuntamuoto joka on HAUSKAA! itse olin samassa tilanteessa ja suutuin vaan itselleni niin että sain vihdoin motivaation, sillä se jos puuttuu, laihdutuksesta ei tule mitään.

Käykää painareiden istunnoissa viikottain, sekin auttaa tsemppaamaan kun joka viikko on pakko mennä puntariin. muistakaa että siellä on kaikki samassa tilanteessa, siellä ei tarvitse hävetä läskejään ja kun onnistuu pudottamaan edes kilon, se antaa syytä taas jaksaa. viikko kerrallaan! kohta huomaat että on jo kadonnut monta kiloa.

älkää ottako liian tiukkaa tavoitetta, näin paino myös pysyy alhaalla. herkkuja voi syödä, kun syö kohuudella ja kerran viikossa. myös liikunta on tärkeää.

Itse aloitin soutuspinnigin ja käyn uimassa, siellä ihastuin vesijuoksuun ja se on oikeasti kivaa. koittakaa saada joku kaveriksi, näin saa myös seuraa ja on vähän irti vauvakuvioista. ns. omaa aikaa. ottakaa myös se painareiden istunto omana aikana, saatte istua paikallaan ja vaan olla.

Oikein mielekästä laihdutusta, ja muistakaa että itseään pitää rakastaa, vaikka olisi mikä läski, positiivisuus auttaa. ja eihän kukaan ole oikeutettu arvostelemaan teitä, koska jokainen kantaa itse oman painonsa. sanokaa tuijottelijoille piupaut!!

Mulla on synnytyksestä kohta jo 2 vuotta, mutta lihoin tässä enemmän kuin raskausaikana ! Nyt oli vatsatauti 2 viikkoa ja mukavasti laihduin alle 70 kiloon, eli 69 näyttää vaaka ja olen tyytyväinen.. Nyt kun en lihoisi taas, pitää vaan yrittää rajoittaa herkuttelua. Pituus 162 cm ja painoin tosiaan jotain 75 enimmilläni. Ihannepainoni olis nyt jotain 65 kg ehkä eli vielä pari kiloa pois.. Tsemppiä kaikille laihduttajille !

Mulla oli suunnilleen sama juttu. Kaikki oli puhuneet, kuinka imetys tiputtaa ylimääräiset pois. Katin kontit!
Sitten vaan yhtenä sunnuntaina tytön ollessa jotain 8-9kk päätin, että huomenna se alkaa. Ja alkoi myös. Sain vauvasta tulleet kilot n. 6 viikossa. Haluaisin kyllä vielä vähän, mutta nautiskelijan elämäntapa pitää muutamaa "ylikiloa". En halunnut tehdä laihiksestani suurta numeroa, mutta yhden ylipainoisen kaverin kanssa vähän yhdessä seurailtiin edistymistä. Emme näe usein, mutta kehumme aina toisiamme kovasti tavatessamme ;)

Suosittelenkin juttelemaan jonkun kaverin kanssa, josko ryhtyisi kimpassa laihduttamaan.

Yhteistyössä