itseeni. N. 2 vuotta sitten pudotin onnistuneesti painoani Painonvartijoissa. Olen 160 cm pitkä ja painoni putosi silloin 73 kg:sta 65 kg:aan. Olin todella tyytyväinen itseeni. Tulin sen jälkeen aika nopeasti raskaaksi ja silloin ajattelin etten tällä kertaa anna painoa tulla reilusti. No, miten siin sitten kävi, synnytys päivänä vaaka näytti 81 kg. Se siitä sitte. Vauva syntyi tammikuussa 2005. Imetys ei ole ikinä tehonnut mulla painon alentajana kuin ehkä toisilla. Kesällä yritin kotona itsekseen Painisten ohjeiden mukaan ja paino putosi 68.8 kg. Tuli syksy ja ruokahalu kasvoi. Kun mulle antaa pikkusormen, otan koko käden. Eli ei ole mitään itsekontrollia, en luota itseeni kun kyse on makeasta. En ole alkoholisti mutta olen sokeristi.
Seksi ei maistu kun tuntee että on pelkkä pullataikina. Löysää joka puolella ja mies kun on aika kiinteä. Häpeän itseäni. Tänä aamuna painoni oli 72.6 kg.
Nytten imetys loppunut ja pakko ottaa itseäni niskasta kiinni.
Onko muilla samalaisia kokemuksia.
<br><br>
Seksi ei maistu kun tuntee että on pelkkä pullataikina. Löysää joka puolella ja mies kun on aika kiinteä. Häpeän itseäni. Tänä aamuna painoni oli 72.6 kg.
Nytten imetys loppunut ja pakko ottaa itseäni niskasta kiinni.
Onko muilla samalaisia kokemuksia.