Mistä ihmeestä saisi motivaation laihduttaa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joskus hoikemmaksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joskus hoikemmaksi?

Vieras
Olen 175/ 94
KAIKKI ylimääräinen on kerynyt vatsan seudulle, joten olen todella pöljän näköinen. Enää ei tahdo mennä edes 46 koko housut jalkaan ja jos ostan suuremmat, on reidessä löysää ja persus roikkuu =(

Olen laihduttanut useasti muutaman kilon, mutta sen jälkeen paino on heti noussut entistä hurjempiin lukemiin. Synnytksen jälkeen painoin 72kg ja pudotin kolmessa kuukaudessa 64 kiloon.
Kun lopetin tupakanpolton, painoni nousi reilu 70 kiloon. Vielä vuosi sitten painoin 10 kg vähemmän kuin nyt =(

Rakastan ruokaa, mutta syön maltillisesti karkkia/ pullaa/ suklaata. Viikonloppuisin sorrun aina sipseihin ja juon liikaa alkoholia muutenkin (tosin lightia). En käytä kermaa, mutta ruokakermaa menee, voissa paistan jne =(

Liikun kohtuulliseti eli en ole mikään sohvaperuna kuitenkaan.

Polvet on alkaneet reistamaan eikä selkä tahdo kestää. Silti en saa itseäni elämäntaparemonttiin =(

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Ootko kokeillu vaikkapa painonvartijoita?

En ole, mutta kaverin kanssa kerran laihdutin hyvällä menestyksellä pari kk, kunnes alkoi flunssakierre ja koko homma levis siihen
Mä en haluais mennä mihkään yhteistapaamisiin vaikka kyllä se varmasti potkua antais.

Sama homma :/ Motivaatio hukassa miullakin ja kaikkea hyvää pitää tunkea naamariin :ashamed: Hyvin lähti alkuun tuo laihduttaminen raskausdiabetesdieetillä, 12kg lähti ja nyt on pari kiloa varmaan tullu takasin :whistle: Huomenna pitäs käydä vaa´alla.... ei uskalla...

Tuolla Laihdutus- osiossa on pinoja kaikkeen makuun :wave: Porukalla on kivempi laihdutella :)

Katsele itsestäsi otettuja bikinikuvia. Auttoi mua löytämään motivaation! Lisäksi ärsytti se, kun mikään ei mahdu kohta päälle. Ehkä näin aluksi kannattaisi lopettaa ainakin dokaaminen ja sipsien syönti....

Minä aloitin tänään.pelästyin uimahallissa vaa an lukemaa.Minulle riitti.Taistelua tuulimyllyjä vastaan on alkanut.Vaikeaa tulee olemaan o ja kun tuo kilpparin vajaatoimintakin on, niin tuntuu tuskalle tämä laihduttaminen, kun tarkkaan saa miettiä mitä suustaan alas laittaa.Tänään en ole napsinut mitään ylimääräistä ja juuston syönnin yritän nyt ensi alkuun jättää minimiin...Saa nähdä kaatuuko tämäkin homma jo alkumetreillä, mutta motivaatio on kova.

Menepä alasti peilin eteen ja puristele niitä makkaroitas siinä kunnes alkaa tosiaan oksettaa. Tee näin aina kun tekee mieli jotain hyvää. Sit rupee liikkuun enemmän kuin kohtuullisesti ja vähennä tuota jokaviikkoista alkoholin määrää. Ei se light laihduta.

Miä sain motivaatiota siitä kun kattelin vanhoja kuvia ja tajusin miten paljon olen lihonut :x :snotty: Nyt on tippunut 20 kiloa puolessa vuodessa ihan vaan sillä että en syö enää kaikkea mikä ei juokse karkuun :D Ja vähän löysää jos saisin pois sillä kuuluisalla crosstrainerilla kunhan se saapuu. Nyt painan 63 ja olen 173 pitkä, muutama kilo ehkä vielä pois. Tai ei sillä niin väliä sillä painolla kunhan tuon kaiken löllyvän ja hyllyvän saan vielä pois =)

Ap:Onko sulla nikki?Voin yv:llä kertoa:)

Itse olen 170 ja 62 oli paino,nyt paljon pienempi olen taas,mä aloitin syödä nutrilett ja voin muuten sulle kertoa kaikki salaisuudet jotka auta;)

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Itse olen 170 ja 62 oli paino,nyt paljon pienempi olen taas,mä aloitin syödä nutrilett ja voin muuten sulle kertoa kaikki salaisuudet jotka auta;)

Siis täh? 170 cm ja 62 kg on normaali paino... anoreksiaako tavoittelit?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis täh? 170 cm ja 62 kg on normaali paino... anoreksiaako tavoittelit?

no,ei:D

Heh, savannako se siellä?

Yhteistyössä