Olen säätänyt tapailemani miehen kaverin kanssa, pitäisikö kertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Juttu on tosi alussa, eli en ainakaan vielä tässä vaiheessa todellakaan ottaisi puheeksi, mutta jos jotain tulee, niin pitäisikö kertoa ?

Kyseessä oli yhdenillanjuttu + parin viikon tekstailu, josta on 2 vuotta. Ei mikään miehen paras kaveri, mutta hyvä kaveri jota näkee kuitenkin ehkä vähän harvemmin. Jos joskus tulisi jossain vastaan voisi olla vähän kiusallista. Ois helppoa jättää vaan kertomatta, mutta mitä jos se sais myöhemmin tietää, ja jos tilanne ois toisinpäin niin vähänkö mua ärsyttäis että multa ois pimitetty tollasta.

Joten miten on, pitääkö kertoa ja jos pitää niin missä vaiheessa ja miten paljon ?

En usko että tietää, tämä sen kaveri ei ole nähnyt meitä koskaan yhdessä, jos nimen on vaan kuullu niin tuskin osaa yhdistää. Ja tällä kaverilla on tyttöystävä yms. nii tuskin haluaa mtn tommosia muistella, saati kertoo kaverilleen.

En usko että tietää, tämä sen kaveri ei ole nähnyt meitä koskaan yhdessä, jos nimen on vaan kuullu niin tuskin osaa yhdistää. Ja tällä kaverilla on tyttöystävä yms. nii tuskin haluaa mtn tommosia muistella, saati kertoo kaverilleen.

Miten sinä sitten tiedät, että tämä on tapailemasi miehen kaveri? Siis miten se on tullut ilmi? Mietin vaan, että jos sinä tiedät, melko todennäköisesti tämä kaverikin tietää.

Mies on puhunut siitä kaverista, ja facebook-kyyläämisellä tiedän. En usko että tuollaisen kaverin kanssa jota mies ei aktiivisesti nää niin olisi kerennyt minusta juttelemaan.

No mä kyllä kertoisin, mutta en silleen vakavamielisesti vaan "ohimennen".

Kertoisin vaan että näit vaikka tutun naaman miehen facessa ja kysy mistä mies tuntee sen tyypin?
Mies sitten kysyy mistäs sä sen tunnet ja sitten vaan välinpitämättömästi tokaiset että jotain tyhmää säätöä oli josku vuuuuuoooosiiiiia sitten. :)
Tai jotain, ei voi muistaa enää kunnolla kun oli niin turha juttu.

Kertoisin. Ei siitä sulle mitään haittaa ole, mennyt mikä mennyt mutta silti ite vastaavassa tilanteessa haluaisin tietää, joten siksi itsekin kertoisin sopivan tilaisuuden tullen.

Yhteistyössä