Menin vahingossa kaverin miehen kanssa sänkyyn :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sannuli88"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tii";29774333]Hyvä ratkaisu hei :D Mitäs jos käy niin että taas sulle tarjotaan ja heräätkin tämän kaverin miehen vierestä?[/QUOTE]

no tuskin. En toista samaa virhettä koska ei tuo tainnut olla edes kovin hyvä panee ku en muista mitään.

Jep, vahingossahan sitä pannaan kaverin miestä.
Huh huh, ei kukaan pane vahingossa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Nää on kyllä mahtavia juttuja. Mitenköhän tästäkin naisraukasta saataisiin uhri ja viaton enkeli jota voimme kaikki sääliä :D

Ihan vahingossa, housut lähti jalasta, tottakai :D

olla vaan sellainen yleinen juttu naisihmisten jutuissa, eli olet toiminut ihan kuten kaikki muutkin naiset, älä siis syyllistä itseäsi asian tiimoilta, se vain kuuluu naisten luonteeseen

Kirjoitustyylin ja omituisten sanavalintojen perusteella vaikea uskoa, että olisit mua vaan vuoden nuorempi.. Ja btw, sä kuulostat tosi ihanalta kaverilta.
Nuolentaa.. täytyypä kokeilla tänään, "hei muru harrastetaax nuolentaa? " :D

Anteeksi, oli pakko. En mä yleensä vittuile.

:D Täällä on tullut hyviä neuvoja sulle! Panin vahingossa kaverini miestä ja ihan vahingossa tulin raskaaksi! Ihan vahingossa ystäväni katkaisi välit ja ihan vahingossa me mentiin naimisiin tämän vahingossa syntyneen lapsen isän kanssa joka oli vahingossa kaverini mies! Vahinkoa koko elämä

Mitähän naiseni sanoisi, että ihan vahingossa panin hänen siskoa :D Luulen, että hän ymmärtäisi, sillä kyseessä on ollut vahinko, hah hah. On kyllä yksi kaikkien aikojen huvittavin otsikko mihin olen ikinä törmännyt.

Kerro kaverilles, se sais olla tyytyväinen et pääsee eroon teistä molemmista "kaverista" ja kusipää miehestään. Ja kai sä omalleskin miehelle kerrot, pääsee sekin eroon susta toivottavasti jo ennen kuin teillä on yhteisiä lapsia.

Ja ajattele, sun himot tuli täytettyä ja koit oikein jumalallista seksiä ((=... Et vaan muista sitä...
Mitähän himoja sitä oikeasti voi kokea jos on niin naamat että menee vahingossa paneen kaverin miestä eikä edes muista millainen tämä oli sängyssä...... Mahdoitteko harrastaa nuoleemista?

Ihminen on erehtyväinen luonne ja alkoholi sumentaa valintoja. Jos olisin sinä en kertoisi kenellekään ja sopisin miehenkin kanssa niin, että hänkin pitää suunsa supussa aiheesta.

No nähtiin eilen ja valitettavasti kaverikin oli paikalla. Se mies oli kertonut kuitenkin kaverille ja kaveri oli aika vihainen. :/ yritin kyllä selittää mutta ei kuulema halua enää olla tekemisissä kanssani. :'( Minulta jopa irtosi tukko hiuksia siinä kähinässä mutta kai olin sen ansainnut. :/

[QUOTE="Sannuli88";29775501]No nähtiin eilen ja valitettavasti kaverikin oli paikalla. Se mies oli kertonut kuitenkin kaverille ja kaveri oli aika vihainen. :/ yritin kyllä selittää mutta ei kuulema halua enää olla tekemisissä kanssani. :'( Minulta jopa irtosi tukko hiuksia siinä kähinässä mutta kai olin sen ansainnut. :/[/QUOTE]

:laugh::laugh:

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
No vahingossahan ne hiukset lähti päästä! ja ehkä se kaveri vain vahingossa uhkasi ettei enään halua sun seuraa!!!Vahinkohan tässä vain oli kyseessä! :D :D SITÄ SAA MITÄ TILAA!!!!!!!
Etkö huomaa kuin pilkasta sua pistetään?? häpiäisit jos osaat edes sitä!

[QUOTE="Sannuli88";29773609]Voi mikä moga kävi viime vkl kun olin baarissa. :/ Otin vähän liikaa kuppia ja sitten jossakin vaiheessa ajauduin kaverin miehen kaveriporukkaan ja tiedättehän.. Yksi asia johti toiseen ja heräsin aamulla kaverin miehen vierestä. :/ Nyt hävettää ja mietin kehtaako tänään edes näytää naamaa baarissa jos se mies (tai kaveri!) on siellä. En tiedä onko mies kertonut kaverille. :'( Mitä teen??[/QUOTE]

Et ihan laivalle eksynyt. Olisivat tarjonneet promillimittaria.

[QUOTE="Sannuli88";29775501]No nähtiin eilen ja valitettavasti kaverikin oli paikalla. Se mies oli kertonut kuitenkin kaverille ja kaveri oli aika vihainen. :/ yritin kyllä selittää mutta ei kuulema halua enää olla tekemisissä kanssani. :'( Minulta jopa irtosi tukko hiuksia siinä kähinässä mutta kai olin sen ansainnut. :/[/QUOTE]

Nykyään saa lisäkkeitä jos jäi sänkeä edes mihin kiinnittää.

No vahinko se oli koska en tee yleensä tuollaista selvin päin. Nyt vaan tuli liikaa otettua kuppia kun tarjottiin. :/ voisitte mieluummin neuvoa kuin moralisoida. :'(

Aina voi katsos kieltäytyä tarjotuista paukuista. Liian kännissä?! Mikä ihana tekosyy ja sen varjolla itelleen ns. pehmittää tekoaan. Kyllä aikuinen ihminen tietää ja tiedostaa mitä haluaa ja mitä tekee, vaikka kuinka olis humalassa... paskanjauhantaa, että ei tiedä mitä tekee.

Kerrot suoraan kaverilles mitä oot tehny. Aika katala kaveri oot, tuskin on osannu kaveris edes epäillä, että suhun ei voi luottaa, vaan petätä katalasti ja täysin. Vähintä mitä voit tehä on kertoa rehellisesti, mitä oot tehny. Jos etes tiät, mitä sana rehellinen etes tarkottaa.

Nainen on naiselle susi. Ystävän kumppaniin ei kosketa. Sillä siisti. Ap on joko halunnut miestä pidemmän aikaa tai sitten tarvinnut itsetunnon pönkitystä hinnalla millä hyvänsä.
Missään tapauksessa en jatkaisi tuollaisen ystävän kanssa ystävyyttä.

Yhteistyössä