Kuinka suuri synti on panna kaverin entisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en taas "ymmärrä" ystäviä, jotka saalistavat ex-puolisoita... jotain lojaalisuutta ystäviä kohtaan yleensä tunnetaan...

Mitä lojaalisuutt?

Ootko sä kateellinen jos sun kaveri menee ja ihastuu sun eksään että meet ja pistät välit kaveriin poikki kun kehtaa tehdä jotain sellasen tyypin kaa jonka oot vielä mahdollisesti ite lempannut?

Mä tunneen vahjvaa lojaalisuutta ystäviäni kohtaan. Ystäville ei valehdella ja ystävoä autetaan, ystävien tukena ollaan ja tietysti NYKYISESTÄ pidetään näpit erossa koska siinä on SUHDE kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Puhumattakkaan että mä en edes välttämättä tunne kaikkien ystävien ja kavereiden eksiä. pitäskö tässä siis alkaa kyseleen jotain kaveri-listaa jos joskus vielä sinkkuutuu ja alkaa etsimään uutta ukkoa itselleen ettei mahdollinen siippa olekaan kenenkään ystävän tai kaverin eksä??
Vai miten tää toimii?

no meilläpäin ainakin tutustutaan ensin. jutellaan jne. mistäs sitä muuten tietäis jos vaikka päätyis sänkyyn jonkun sukulaisen kanssa. :x

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Puhumattakkaan että mä en edes välttämättä tunne kaikkien ystävien ja kavereiden eksiä. pitäskö tässä siis alkaa kyseleen jotain kaveri-listaa jos joskus vielä sinkkuutuu ja alkaa etsimään uutta ukkoa itselleen ettei mahdollinen siippa olekaan kenenkään ystävän tai kaverin eksä??
Vai miten tää toimii?

no meilläpäin ainakin tutustutaan ensin. jutellaan jne. mistäs sitä muuten tietäis jos vaikka päätyis sänkyyn jonkun sukulaisen kanssa. :x

No mä tunnen ainakin sukulaiseni :D

Itse en taas "ymmärrä" ystäviä, jotka saalistavat ex-puolisoita... jotain lojaalisuutta ystäviä kohtaan yleensä tunnetaan...

Mitä lojaalisuutt?

Ootko sä kateellinen jos sun kaveri menee ja ihastuu sun eksään että meet ja pistät välit kaveriin poikki kun kehtaa tehdä jotain sellasen tyypin kaa jonka oot vielä mahdollisesti ite lempannut?

Mä tunneen vahjvaa lojaalisuutta ystäviäni kohtaan. Ystäville ei valehdella ja ystävoä autetaan, ystävien tukena ollaan ja tietysti NYKYISESTÄ pidetään näpit erossa koska siinä on SUHDE kyseessä.

Olen niin onnellinen kyllä taas ystävistäni ja meidän välisistä suhteista, kun luen sinunlaisesi ihmisen kommentteja. ENkä tarkoita pahalla, mutta niin erilainen arvomaailma vain, että ei voi kuin ihmetellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Respect:

Mitä lojaalisuutt?

Olen niin onnellinen kyllä taas ystävistäni ja meidän välisistä suhteista, kun luen sinunlaisesi ihmisen kommentteja. ENkä tarkoita pahalla, mutta niin erilainen arvomaailma vain, että ei voi kuin ihmetellä :)

Mä olen myös onnellinen että olen löytänyt hyviä ystäviä itselleni =)

(niin ja ei, minä en ole käynyt paneskelamssa ystävien entisiä, sensijaan mun eksää on joku ystävä käynyt panemassa eikä se mulle ole ollut ongelma, toivottavasti heillä oli edes hauskaa =) Törppö se äijä musta oli siinä vaiheessa kun erottiin joten yks hailee jos joku haluaa sellasen törpön sänkyyn kipittää. Ja ajattele, mä olin sen aijänkin kaveri kaiken ton jälkeen! Helvetin hauska tyyppi mutta onnettoman surkea poikaystävänä )

Mitä lojaalisuutt?

Kateellinen? Yleensä tällä palstalla puhutaan kateellisuudesta silloin kun joku tekee jotain tolloa, eikä itse edes tajua hävetä... tai "maalaisjärjestä" =)

Alkuperäinen kirjoittaja todellakin harmaana:
Kaverini meni jatkoille yhteisen kaverimme entisen miehen luo josta kaverimme on eronnut yli vuosi sitten.

No nyt sitten on sota päällä. Mä, tämä kaveri ja hänen siskonsa ovat joutuneet facebookissa pois tämän naisen kavereista. Nainen on juonut kännit eilen ja baarissa kertonut luoja ties mitä tästä kaveristani joka sinne jatkoille.

Mitään ei ole tapahtunut koska kaveri oli herännyt vaatteet päällä, mutta jotakin olisi voinut tapahtua. Mikä ei mielestäni enää kuulu sille entiselle naiselle. Joillakin on periaate, että kaverin entisiin ei kosketa, mutta eihän tuolla tavoin voi omistaa entistä puolisoaan.

Menee niin naurettavaksi kyllä touhu tämän "petetyn" toimesta. Pitää varmaan itseään petettynä kun hänen entiseensä meni joku sekaantumaan. Itse teki jo suhteen aika vaikka mitä.

Huh huh. Katsoisi peiliin ja miettisi omia tekojaan ennen kuin alkaa soittamaan suutaan kahden vapaan ihmisen teoista. Saa nähdä mitä tästä vielä seuraa.

No on se totta ett jos ovat eronneet niin eihän ne eksän touhut kuulu paskaakaan sille toiselle eksälle. Mutta minä kannatan myös periaattettä että kaverin apajiin, nykyisiin tai entiisiinkään ei kosketa. Se on jotenkin ihan selkärangassa mulla. Ei näköjään kaikilla.

Mitä lojaalisuutt?

Kateellinen? Yleensä tällä palstalla puhutaan kateellisuudesta silloin kun joku tekee jotain tolloa, eikä itse edes tajua hävetä... tai "maalaisjärjestä" =)

No mkä se syy sitten on mikä tekee tuosta niin kamalaa? jos ei kateellisuus siitä että sillä eksälläkin on elämää ja joku ystävä voi jopa pitää eksää haluttavana vaikka susta se ei sitä oo?

Yhteistyössä