E
"elämää"
Vieras
Meillä on 7v tyttö. Mun ja lapsen isän erilleen muutosta on jo 5v. Koska kummallakaan ei ole uutta puolisoa tällä hetkellä ja mulla on hirveä vauvakuume niin olen exän vonkauksiin vuosien jälkeen suostunut pari kertaa siinä toivossa että raskaudun ;D Ja tokalla kerralla tärppäsi, nyt olen siis raskaana rv 9. Meillä ei siis ole mitään tunteita toisiamme kohtaan ollut sen jälkeen kun erottiin. Tää oli pelkkää seksiä kummallekkin ja mitään toivoa yhteen paluusta ei ole!
MUTTA nyt kuukausi sitten tapasin aivan ihanan miehen!! Hänellä ei ole yhtään lasta ja on tavannut mun tytönkin pariin otteeseen. Tein positiivisen raskaustestin viikko sen jälkeen kun tapasin tän "uuden" miehen. Hänelle en tietenkään ole uskaltanut kertoa asiasta
Jättää mut varmaan heti alkuun jos/kun kerron. Ja aborttia en aio tehdä ;(
Exän kanssa kuvio tulee olemaan sama että kerran viikossa näkee lasta/lapsiaan
<3
Kauhea tilanne! Oon pitkään odottanut että tapaisin miehen kenen kanssa voisi tehdä lisää lapsia ja nyt kun päätin tehdä näin exän kanssa niin sitten löytyykin uusi mies. En kestä jos menetän hänet alkuunsa tän takia.
Pari kuukautta varmaan pystyn pitkittämään kertomista, mutta sittenhän mun maha alkaa jo näkyä...
MUTTA nyt kuukausi sitten tapasin aivan ihanan miehen!! Hänellä ei ole yhtään lasta ja on tavannut mun tytönkin pariin otteeseen. Tein positiivisen raskaustestin viikko sen jälkeen kun tapasin tän "uuden" miehen. Hänelle en tietenkään ole uskaltanut kertoa asiasta
Exän kanssa kuvio tulee olemaan sama että kerran viikossa näkee lasta/lapsiaan
Kauhea tilanne! Oon pitkään odottanut että tapaisin miehen kenen kanssa voisi tehdä lisää lapsia ja nyt kun päätin tehdä näin exän kanssa niin sitten löytyykin uusi mies. En kestä jos menetän hänet alkuunsa tän takia.
Pari kuukautta varmaan pystyn pitkittämään kertomista, mutta sittenhän mun maha alkaa jo näkyä...