Olen raskaana, isäehdokkaita kaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
Sitä saa mitä tilaa. Vastuullinen, aikuisen käytös?

Kaksi miestä kuukauden sisällä ei ole mitenkään tavatonta ja ehkäsyäkin on käytetty, joka pettänyt niin ei tuossa mitään ihmeellistä ja vastuutonta ole tapahtunut. Mie olen paneksinut _vuorokauden_ sisään kahden miehen kanssa, jopa samaan aikaan kahden kanssa :D Ja yhden naisenkin :p

Mä taas taidan olla oikea esimerkkitapaus, koska kolmesta lapsestani kaikki ovat alkaneet oviksen aikana, ei loppukuusta. Ensimmäistä ja kolmatta alettiin tekemään (siis jätettiin ehkäsy pois ) viikko ennen menkkoja oviksen jo mentyä eikä tärpännyt. Seuraavasta kierrosta jo tärppäsikin ja tiesin olevani raskaana reilu viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa (kaikista raskauksista ).
Veikkaisin ap:lla kierron alussa ollutta miestä isäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
Sitä saa mitä tilaa. Vastuullinen, aikuisen käytös?

Kaksi miestä kuukauden sisällä ei ole mitenkään tavatonta ja ehkäsyäkin on käytetty, joka pettänyt niin ei tuossa mitään ihmeellistä ja vastuutonta ole tapahtunut. Mie olen paneksinut _vuorokauden_ sisään kahden miehen kanssa, jopa samaan aikaan kahden kanssa :D Ja yhden naisenkin :p

Ap: hän valittelee, että näin pääsi käymään. Eli jos olisi hoitanut ehkäisyn, niin ei olisi nyt paksuna. Ja enpä viitti sanoa sun seksielämästä mitään, henk. koht. juttuja ovat.

Tilanne on siis se, että oman miehen kanssa harrastin seksiä ilman kortsua suurinpiirtein 1-2 viikkoa kuukautisten alkamisen jälkeen. Yritimme lasta. Sen jälkeen erosimme ja harrastin "lohtuseksiä" ystäväni kanssa käyttäen kortsua. Paras edelmöittymisajankohta ja ovulaatio laskureiden mukaan oli siinä keskellä. Kiertoni on ollut 32-34 päivää.

Eli jos ex-mieheni olisi lapsen isä, yhdynnän ja ovulaation välillä viikko. jos ystäväni taas on lapsen isä, niin yhdynnän ja ovulaation välillä on myös noin viikko, mutta se olisi siis jälkeen ovulaation.

Mietin vain, että todennäköisesti lapsi on mieheni, mutta täysin varma en voi asiasta olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tilanne on siis se, että oman miehen kanssa harrastin seksiä ilman kortsua suurinpiirtein 1-2 viikkoa kuukautisten alkamisen jälkeen. Yritimme lasta. Sen jälkeen erosimme ja harrastin "lohtuseksiä" ystäväni kanssa käyttäen kortsua. Paras edelmöittymisajankohta ja ovulaatio laskureiden mukaan oli siinä keskellä. Kiertoni on ollut 32-34 päivää.

Eli jos ex-mieheni olisi lapsen isä, yhdynnän ja ovulaation välillä viikko. jos ystäväni taas on lapsen isä, niin yhdynnän ja ovulaation välillä on myös noin viikko, mutta se olisi siis jälkeen ovulaation.

Mietin vain, että todennäköisesti lapsi on mieheni, mutta täysin varma en voi asiasta olla.

No onhan tuo nyt ihan 99.9% varma, että lapsi on miehesi. Kannattaa varmaan kuitenkin kertoa tilanne myös hänelle ihan avoimesti. Sitä toista miestä en toistaiseksi asialla vaivaisi.