Pöpähtäny täti. Sinä nimittäin. Kyllä mäkin oisin sen lapsen äidin sijassa ollut hieman että "mitähän helvettiä"..............................
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Toivottavasti et nyt hankaloittanut tilannetta :/
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mun silmään ei pistänyt kuin se että "minun kotini, asuu minun kodissa" ja että sinun puolesta lapsi voisi heti muuttaa äidilleen...
No sinä voit huolehtia ruuasta ym. perustarpeista mut jätä huoltajuus asiat isän hoidettavaksi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minusta on jotenkin omitusta, ettei tämä huoltajuuskiista kuulu minulle mitenkään, ja silti olen keskellä tätä kaikkea.
Miten siitä voisi päästä irti? Kertokaa?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minusta on jotenkin omitusta, ettei tämä huoltajuuskiista kuulu minulle mitenkään, ja silti olen keskellä tätä kaikkea.
Miten siitä voisi päästä irti? Kertokaa?
Kyllähän se toki kuuluu sinulle, muttei sinun ehkä kannattaisi ylittää sitä rajaa, mikä sinulle kuuluu. =) Tai vastaanotto ei ole mieleisesi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsella on oma taustansa, omat tavat olleet siellä äidin luona. Omat sääntönsä. Ne ovat erilaiset meillä, yhteentörmäyksiä on ollut, ja siitä, mitä ja millaista on ollut, mitkä tavat... nyt vaadin lapselta sellaisesta lähtökohdasta, mikä on minun asettama lähtökohta. esim. että tietyn ikäinen lapsi hallitsee tiettyjä asioita. Oletuksena, että kotona on opetettu. Nyt ilmeisesti ei ole ole, äidin kotona on kaikki ollut hyvin hvyin erilaista. esim. mikroaaltouunin käyttö. Kuuluuko 12 vuotiaan osata käyttää sitä? Noin niinkuin retorinen kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsella on oma taustansa, omat tavat olleet siellä äidin luona. Omat sääntönsä. Ne ovat erilaiset meillä, yhteentörmäyksiä on ollut, ja siitä, mitä ja millaista on ollut, mitkä tavat... nyt vaadin lapselta sellaisesta lähtökohdasta, mikä on minun asettama lähtökohta. esim. että tietyn ikäinen lapsi hallitsee tiettyjä asioita. Oletuksena, että kotona on opetettu. Nyt ilmeisesti ei ole ole, äidin kotona on kaikki ollut hyvin hvyin erilaista. esim. mikroaaltouunin käyttö. Kuuluuko 12 vuotiaan osata käyttää sitä? Noin niinkuin retorinen kysymys.
just.... eli mie käsitän tämän niin että sie oisit halunnu arvostella miehes exää hänen säännöistään ja vähän "luetella" että miten pitää oikein opettaa ja kasvattaa....![]()
ihan selevästi siun kirjotuksesta paistaa läpi se, että oot vittuuntunut siihen ettei miehes exä mielestäs ole osannu kasvattaa lastaan koska säännöt ei oo ollu samat ko siulla... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mulla oli joskus henk.koht.sellainen olo miehen lapsen asioista (hän on meillä joka toinen vkl) että minä kävin kyllä lapsen hoitajaksi mutta mulle ei puhuttu järjestelyistä eikä muista lasta koskevista jutuista mitään..tää oli siis alussa.Nykyään miehen ex melkein soittaa useammin mulle ***** asioista,mikä tuntuu musta tosi kivalta koska tunnen että olen heidän lapsen olon aina pitänyt meillä hyvänä,että on tervetullut jne.ja melkein itse enemmän olen tämän lapsen kanssa kun hän meillä on kuin isänsä (on usein töitä ja harrastuksia kun poika tulee meille)
onhan se herranjumala uuden vaimonkin asia mitä sille lapselle kuuluu jne.tärkeet jutut kuuluu mulle ja miehelle kun puhutaan heidän lapsesta,niin se vaan mun mielestä menee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuolle yhdelle kommentoijalle: selittelen ajatuksiani täällä teille, siis taustaa että miksi ja mikä oli minun ajatus, koska vedätte aivan vääriä johtopäätöksiä.
puhelimessa en tätä kaikkea puhunut, enkä selittänyut, en varsinkaan näin vuolaasti.