Alkuperäinen kirjoittaja ap:oletko mieheni exä. Miten sen näin luet?
En olisi halunnut arvostella. mutta kun en päässyt puhumaan niin ei sitten.
Mutta perheet ovat kovin eriolaisia ja vaatimukset perheissä kovin erilaisia. Näistä eroista voisi kyllä ihan puhuakin, ilman että se koetaan arvosteluna. Minä olen ylpeä meidän tavoista, en selittele niitä muille. Mutta törmäyskurssialla ollaan kyllä oltu erilaisten tapojen viidakossa. Ne vaan tulee eteen yllätyksenä.
Miehen exä ehkä ajatteli myös näin, arvosteluna, (minusta se on huono itsetuntoa, jos kokee, että toinen arvostelee ja paheksuu oman perheen sääntöjä ja kulttuuria) sanoin hänelle monta kertaa, ettei minulla ole mitään häntä vastaan jne,. puhelu oli aika jankkaavaa, ja hän olisi halunnut puhua ne asiat puhelimessa. ei mullamitään tirkistelyn haluja ole, että miltä se nainen näyttää, tunnen hänet ulkonäöltä, siitäkään ei ole kyse.
luojan kiitos en ole miehes exä...
etkö sinä ymmärrä että jos miehelläs ja tämän exällä on oikeusprosessi menossa niin ne välit ei ole mitenkään sympaattiset tällä exällä KUMPAANKAAN teistä, ei sinuun eikä siun miehees!!!
miten tämä voi olla niin hemmetin vaikia siun ymmärtää???
ja se, ettei halua kuulla uuden puolison mielipiteitä siittä miten lapsi OLISI PITÄNYT kasvattaa, ei johdu siittä että on huono itsetunto vaan siittä ettei KENENKÄÄN pidä mennä sanomaan toiselle että olet kasvattanu lapses väärin ko et oo ees mikroaaltouunin käyttöä sille opettanu!
katoppa sieki peiliin välillä. mie en ole missään vaiheessa väittäny ettei ne lapsen jokapäiväiset asiat siulle kuulu, mutta tässä vaiheessa on todella tulenarkaa ruveta soittelemaan miehen exälle näistä. kait sie sen nyt itekki jo pikkuhiljaa tajuat?
lisään vielä että kaikki eivät pysty eroamaan niinkuin sinä olet eronnut entisestä miehestäsi. eikä kaikki pysty olemaan uusien kumppanien kanssa "yhtä suurta perhettä". näin se vaan on, deal with it and move on.