Mä olen kyllä kämmännyt ja pahasti....:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen niin tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen niin tyhmä

Vieras
Erottiin exän kanssa reilu 2vuotta sitten.
No,tässä tän kevään aikana exä on halunnut kolmesti olla silleen minun kanssa ja eipä se muakaan ole haitannut sillä rakastan vieläkin erosta huolimatta exää.
Eli aina välillä olen yöpynyt lasten kanssa exän luona.
Sovittiin että asiasta ei puhuta muille ja minä kerran sitten pienessä sievässä menin kaverilleni puhumaan ja vannotin ettei puhu muille ikinä.
Tämä kaverini soitti samoin tein eälleni ja kertoi mitä olin puhunut hänelle.
Nyt on sitten exän kanssa vällit menneet,miksi olin niin idiootti että puhuin koko asiasta.
Mitä minä tästä siis opin,ei ole luotettavaa kaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Exä käyttää sinua hyväkseen. aika törkeää, että täytyisi pitää salassa!Miten siedät tollasta. Ai niin, rakastat sitä vielä... Miksi erositte?

Exä halusin eron,sen kummempia syitä selittelemättä.
Mutta tajusin sen nyt itsekkin että hyväksi se vaan halus minua käyttää.:(

no ei se ex kyl ole täysillä ollu mukana, jos nuin toimii.. samoten se sun ystäväs.. miks se soitti heti ex:lles? tai niil olla keskenään jotain säpinää..

Tämä ystäväni on yks työkaverini ja ei ole exääni koskaan etes nähnytkään.
Oli mun puhelimesta kaivanut exäni numeron:(
Hän asuu onnellisesti miehensä kanssa,eli ei ole exän kanssa mitään säpinää.
Kuhan piruillessaan oli soittanut ja kertonut,mutta meidän ystävyys on mennyttä.

no ei se ex kyl ole täysillä ollu mukana, jos nuin toimii.. samoten se sun ystäväs.. miks se soitti heti ex:lles? tai niil olla keskenään jotain säpinää..

Tuli ihan sama mieleen taitaa ex:llä ja tällä kaverilla olla säpinää keskenään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Antakaa vaan mulle kurinpalautusta!:(
Olen ollut todella reppana nainen kun alentunut panemaan exän kanssa ja olen haukut ansainnutkin.
Siispä olen idiootti!

Nyt unohat sen ex:äs ja nokka kohti uusia seikkailuja,kokemusta rikkaampana.Ex:ääs olet vaan yhteydessä jos on jotain lasten asioita hoidettavana.Älä ainakaan enään me retkuun. Tein itse aikoinaan ihan samaa ex:n kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Antakaa vaan mulle kurinpalautusta!:(
Olen ollut todella reppana nainen kun alentunut panemaan exän kanssa ja olen haukut ansainnutkin.
Siispä olen idiootti!

Ei tässä muuta "reppanaa" ole, kun se että sinulla on edelleen tunneside exään, mutta exällä ei ole suhun. :(

Työkaverisi käytös oli kyllä mielestäni todell outoa. Ihmettelen todella hänen motiivejaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ai uskot et ihan huvikseen olis kaveris exälles soittanut? miks ihmeessä sun ja exän touhut olis sitä haitannu jos ois ihan puhtaat jauhot pussissa??

No ensinnäkin,työkaverini asuu ihan naapurissa miehensä kanssa.
On 15vuotta minua nuorempi ja onnellisesti elävät ukkonsa kanssa.
Työkaverin kanssa ollaan paljon harrastettu yhdessä liikuntaa jne....
Mutta nyt ei tarvii enää olla yhteistyössä.
Se osaa olla todella pirullinen,on puhunut muidenkin asioista toisille,ei pysty näköjään luottamaan yhtään.
Mulla on välillä ollut yhden illan juttuja ja työkaveri oli aikoinaan joka harrasti lähes joka ilta jonkun eri miehen kanssa seksiä,varattujen miesten kanssa myös ja kerskui töissä niillä jutuillaan kaikkien kuullen.
Jotenkin olen vaistonnut että sitä nyt kaduttaa kun juoksut on loppunut uuden suhteen alkaessa ja että se on jotenkin sinkuille kateellinen.
Ennen ravas baarissa joka vkloppu ja nyt ei mies päästä sitä enään baariinkaan.
Oliskohan se jotenkin kateellinen minulle?

Yhteistyössä