A
ap
Vieras
En tiedä, miten olisin niin varmaan tästä lähen nukkumaan. Meillä oli yötä hänen äitinsä ja sen mies. Aamulla sängyssä me miehen kanssa samaan aikaan herättiin ja ei mitään toivotuksia mulle äitienpäivän johdosta. No heti kun oman äitinsä näki niin sanoi hälle hyvää äitienpäivää!! No olen minäkin äiti, mutta ei edes sanomalla muistanut minua. Lapseni on isällään ja tulee tänään ja jotekin odotan, että hän olisi lapsen kanssa edes kortin mulle tehnyt. Minä muistin häntä isänpäivänä kortilla ja mukilla, vaikka erottu oltiinkin, mutta ei lapsi osaa vielään itse mitään tehdä.
Kyllä tuo mun nykyinen mies muisti mua viime äitienpäivänä. Jopa riidoissa oltiin ja toi mun postiluukkuun kukkakimpun ja kortin. Nyt kun asumme yhdessä, niin käydään sanomaan, että et sä ole mun äiti!! No joo, en ole, mutta äitejä yleisesti kaikki muistavat.
Anteeksi purkaus ja näitä täällä on varmasti tänään MONIA!!!
Kyllä tuo mun nykyinen mies muisti mua viime äitienpäivänä. Jopa riidoissa oltiin ja toi mun postiluukkuun kukkakimpun ja kortin. Nyt kun asumme yhdessä, niin käydään sanomaan, että et sä ole mun äiti!! No joo, en ole, mutta äitejä yleisesti kaikki muistavat.
Anteeksi purkaus ja näitä täällä on varmasti tänään MONIA!!!