Olen puulla päähän lyöty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sitä että onkohan tää nyt siltä mieheltä keneltä kuvaa odottelin...

Mitä ihmeen väliä? :o Ap haluaa pysytellä harmaana, joten miksi udella häneltä täysin epäolennaisia juttuja?
[/quote]

Saaralla on omituinen käsitys vittuilusta! Kyllä mä vittuillakin osaan, mutta jos ihmettelen jonkin kysymyksen asiaankuulumattomuutta, niin ei se vittuilua ole...

Eipä näy munakuvia luurissa. Harmi! :xmas: Kyllä mulle saa sellaisia aina lähettää, jos jollakulla on ylimääräisiä lähetettäviksi. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Saaralla on omituinen käsitys vittuilusta! Kyllä mä vittuillakin osaan, mutta jos ihmettelen jonkin kysymyksen asiaankuulumattomuutta, niin ei se vittuilua ole...

Eipä näy munakuvia luurissa. Harmi! :xmas: Kyllä mulle saa sellaisia aina lähettää, jos jollakulla on ylimääräisiä lähetettäviksi. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja saara:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
jotkut ihmiset ottavat itsestään kaikenmoisia kuvia ilman että koskaan näyttävät niitä yhtään kenellekään.

Nimenomaan! Ei kaikkea ole tarkoitus jakaa, vaikka se ensimmäisenä voisi mielessä käydäkin..

Saaran kommenttiin: Mä EN sitten kaipaa fyysisesti mitään palstan miehiltä! :attn: :xmas:

Olennaista on tässä se, että onko ap:n ja miehensä tapana ollut lähetellä vastaavia kuvia, tai voisiko ap hyvinkin kuvitella että mies lähettäs hänelle semmosen. jos vastaus on ei, niin tuskin mies on ajatellut vaimoaan piristää. jäljelle jäävät kaks vaihtoehtoa on että lähettänyt jollekin muulle tai sitten halunnut huvikseen kuvata itseään.

mutta jos miehellä ois epärehelliset aikeet niin ois varmaan poistanut sen kuvan heti kun on lähettänyt jollekin sen.

Yhteistyössä