Minä pelkään asua tässä talossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tässä päivitys

ahhh.jpg

Mulla kanssa on kokemusta uuden talon "kummittelusta", lainausmerkit, koska en tänä päivänäkään tiedä mitä se oli, kummittelua vai kuvittelua.

Olin kuitenkin lapsenvahtina, ja yleensä tässä kyseisessä paikassa ollessani, istuin melkein koko yön tietokoneella. Siinä kolmen neljän aikaan aloin kuulla ihmeellistä ujellusta ja kiljunnan tapaista korkeaa ääntä, sekä sekametelisoppaa, joka kuulosti epäselvältä, kuin nopeasti puhutulta ulkomaan kieleltä, ajattelin että "jaa, antaa olla" kunnes muistin että talon emäntä oli vähän aika sitten kertonut että kuulee öisin keskusteluja, epäselviä, mutta kuin monta ihmistä puhuisi keittiössä keskenään ja herättänyt miehensäkin, ja tämäkin sanonut että kuulee, vaikkei sitä muille myönnäkään, mutta missään ei ole ketään. Arvatkaa pärähtikö siinä melkein p*ska housuun, soitto omalle miehelle keskellä yötä itkien ja anellen tulemista paikalle, muttei päässyt :/ siinä sitten istuskelin vähän aikaa hysteerisenä ja yritin keskittyä kaikkeen muuhun.

Hyrrrr...

ja mun on ihan pakko jakaa tähän tunnelman kevennykseksi tällainen;

Mun mies on kova puhumaan unissaan, menin herättämään ja kertomaan itku kurkussa että pelottaa, ja näin jotain ihan kauheeta (yllä olevan kuvan), keskutelu meni näin:

Mies: "mikä pelottaa"
Minä: "no tuu kattoo!!"
Mies: "mistä"
Minä: "Tietokoneelta!!"
Mies: "maalasitsä sielt jotain?"
Minä: "täh, mitä maalasin? mitä sä nyt selität?"
Mies: "niin et kaadoiksä ne mankin jalat vai mikse tärisee?"
Minä: "jaaha."

Kiitos tästäkin lohdutuksesta :D

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
No just, luen ekaa sivua ja todellakin ois suihkuun pitäny mennä, puhtaat lakanat sängyssä ja mää haisen! :s ei vissiin auta ku kattoa hassuja kissakuvia ja jatkaa lukemista suihkun jälkeen..

1. Kuinka yleistä mahtaa olla että murhatun ihmisen henki palaa murhaajansa luokse kummittelemaan ja pelottelemaan? Tapahtuuko sellaista?

2. Muistan lukeneeni jonkin kirjan jossa puhuttiin telepatiasta ja siitä että se on jotenkin ”saatanasta” jos pystyy lukemaan toisen ajatuksia, ts, Jumala ei sitä sallisi?

3. Joku sanoi tässä ketjussa että ”Jumala kutsuu sinua luokseen ja paholaiselle tulee paniikki siitä, että menettää taas yhden ihmisen sielun Jumalalle. Siksi hän lähettää henkiä sinua kiusaamaan, jotta saisi pitää otteen sinusta.” NIIN tosta lauseesta tuli mieleen että mitä saatana hyötyy esim. vaikka juuri Minusta? Ovatko ihmiset saatanalle niin tärkeitä? Olenko Minä saatanalle niin tärkeä? Mihin hän tarvitsee minua?

Pyydä Jeesusta sydämeesi asumaan. Tämän jälkeen sanot näille demoneille:
"Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä häivy"! ja se siitä.
Tämän jälkeen ääneen rukoilen siunaat kotisi. Jeesuksen Kristuksen nimessä
ja veressä teidän Demonien, kaikkien pahojen henkien on VÄITYTTÄVä
täältJeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä!!! Teillä ei ole minkäänlaista
asiaa, virkaa eikä oikeutta tähän taloon- tänne meidän tiluksillemme,
Jeesuksen Nimessä ja Veressä käsken teitä pahat henget häipykää!!!
Kuulun Jeesukselle, ja teillä ei ole mitään asiaa eikä vorkaa tänne!!!

"Jeesus siunaa kotimme ja tonttimme. Valtaa kotimme niin ettei tänne ole
mitään pääsyä pahoilla hengillä. Anna tulla käsillä kosketettava rauha ja pyhyys
tähän kotiin, ja koko tilukselle. Anna meilke rauha ja käsittämätön lepo sydämiimme,
niin että me kaikki saamme asua ja elää tässä kodissa turvallisin mielin.
Kiitos että karkotat pois kaikli pahathenget ja annat rauhasi, käsinkosketeltavan rauhasi.
Kiitos.

[QUOTE="Menina";26460162]1. Kuinka yleistä mahtaa olla että murhatun ihmisen henki palaa murhaajansa luokse kummittelemaan ja pelottelemaan? Tapahtuuko sellaista?

2. Muistan lukeneeni jonkin kirjan jossa puhuttiin telepatiasta ja siitä että se on jotenkin ”saatanasta” jos pystyy lukemaan toisen ajatuksia, ts, Jumala ei sitä sallisi?

3. Joku sanoi tässä ketjussa että ”Jumala kutsuu sinua luokseen ja paholaiselle tulee paniikki siitä, että menettää taas yhden ihmisen sielun Jumalalle. Siksi hän lähettää henkiä sinua kiusaamaan, jotta saisi pitää otteen sinusta.” NIIN tosta lauseesta tuli mieleen että mitä saatana hyötyy esim. vaikka juuri Minusta? Ovatko ihmiset saatanalle niin tärkeitä? Olenko Minä saatanalle niin tärkeä? Mihin hän tarvitsee minua?[/QUOTE]

1. Ei koskaan. Kummituksia ei ole.
2. Telepatiaa ei ole olemassa. Eikä sitä jumalaakaan.
3. Ja arvaa mitä, ei ole mitään saatanaakaan.

Mulla on vastaavia kokemuksia. En tosin pitänyt niitä kovin pelottavina, kaikki tapahtui aina päiväsaikaan. ostettiin v-50 rakennettu taloa,joka oli pitkän aikaa ollut tyhjillään,ja sitä ennen perheen asuntona (ja perhe juhli rankasti..). Vahinkolaukauksen johdosta yksi henkilö kuoli. Ketään ei tuomittu.Tämä joskus -60 tai -70 luvulla.

Joka päivä kuului miten ´joku´käveli yläkertaan rappusista. kellonaika oli sama.
Vain kerran mentiin pidemmälle,eli oven läpi alkoi kuulua miehen juttelua.Selvää en saanut, säikähdin kovasti.
Muutettiin pois,vuokrattiin talo eteenpäin. Äänet muuttuivat silloin,ja edelleen kuului miten kaveri kävelee yläkertaan,mutta tälläkertaa kuului jopa autonoven kiinni laitto.

Tuo tapahtuma jossa henkilö kuoli,on itsellekin jotenkin rankka.Purkaessamme tapetteja ja listoja löydettiin paikkakin jossa kuolema tapahtui. Verijäljet oli peitetty tapettikerroksella, vanha verinen tapetti oli alla..
Enpä tiedä milloin talo rauhottuu. Nyt on taas uusi vuokralainen,vanhus joka ei kuule juuri mitään :D Ei siis varmasti edes tajua mitä tuolla tapahtuu.

Ompas monella samanlaisia kokemuksia.. Itselläkin on jotain pientä (tuntui kerran kuin ISO koura (tai kaksi kättä?, noin 8 sormea) olisi takertunut muhun joskus yöllä KOVALLA puristuksella jalkoihin kiinni, kiljuin täysiä ja herätin mieheni syvästä unesta, joka ihmetteli että mitä tapahtuu.. (nukkui vieressä selkä minuun päin, eikä hänellä myöskään tapana liikkua unissaan tms) perheelläni enemmän kokemuksia (lähellä ap:n kokemuksia). Uskon kans siihen että rukoilu auttaa, muuten olen ihan alkutekijöissä....

Meillä oli omakotitalossa vähän samaa, kun olin itse silloin n.15v.
Ensimmäinen kerta varmaan oli se kun oltiin koko perhe olohuoneessa silloista koiraa myöten, kun yhtäkkiä keittiöstä kuului sellanen kauhee räsäys, ihan kuin olis tippunu astiahylly alas. Suoraa näköyhteyttä keittiöön ei ollut joten olimme varmoja, että astiakaappi tipahti ja kaikki astiat sieltä rikkoontui maahan. Koira juoksi sinne ensimmäisenä haukkuen, mutta haukkuminen loppu ku seinään kun meni keittiöön, koira alistu ja tuli takasin eikä menny hetkeen keittiöön. Isäni sitten meni kattomaan tilanteen ni ei siellä mitään ollu :O
Takkahuoneessa usein kuului askelia, kuin joku ois kävelly ja koputtanu oveen. Yhdestä kohtaa lattia narisi kun siihen astui ja monesti "askeleet" meni siitä ohi.
Kerran aamulla äiti heräsi siihen, että pannuhuoneesta kuului kauheeta kolinaa ja meni katsomaan ni ei siellä ketään ollut. Usein tuli sellanen tunne, että joku katsoo ja just tapahtu ihmeellisiä pikku juttuja, joihin ei ollut selitystä, esim. äidilläni oli ammeen tulppa hukassa ja kaikki etittiin sitä joka paikasta, kylpyhuone ja ammeen lähistö tietenkin katottiin monta kertaa..kuin myös muualta. Hetki etittiin muualta kun kylppäristä ja kun menin takasin kylppäriin ni siinä se tulppa oli ammeen reunalla niin näkyvästi kuin vaan voi olla. Ja itsekkin olin kattonu sen paikan tuhannesti ja siihen sitä kukaan meistä ei ollut laittanut.

Sellasia pikku juttuja ihan kauheesti oli, mutta jotenkin niihin tottui eikä osannut enää pelätä..tosin nyt kun on omat lapset jne, ajatusmaailma on hieman muuttunut noista ajoista.

Hyi kamala mitä juttuja.. pelottaa keskellä päivääki lukea tuommosia!
Toivottavasti ap:n tilanne on rauhoittunut tai he ovat päässeet muuttamaan talosta pois, itse en tuollaseen jäis asumaan hetkeksikkään..

Yhteistyössä