Mä kysyin mieheltäni mitä hän miehenä ajattelee asiasta. Niin kyllä hänkin kallistui siihen suuntaan että oiskohan mies lähettänyt kuvan jollekin naiselle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No on mullakin kännykässä pimpsan kuvia enkä mä niitä ole kellekkään lähetellytEi nyt välttämättä tarvii pahinta heti pelätä... saahan niitä kuvia omaks iloks ottaa.
Mulla ei ole eikä tule! Ei olisi hauskaa, jos unohtaisin puhelimen jonnekin ja 'hurjat' kuvat päätyisivät jonkun vieraan ihmisen katseltaviksi!Kaikki tuhmiskuvat ovat aina vain ja ainoastaan kotikoneella!
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No on mullakin kännykässä pimpsan kuvia enkä mä niitä ole kellekkään lähetellytEi nyt välttämättä tarvii pahinta heti pelätä... saahan niitä kuvia omaks iloks ottaa.
Mulla ei ole eikä tule! Ei olisi hauskaa, jos unohtaisin puhelimen jonnekin ja 'hurjat' kuvat päätyisivät jonkun vieraan ihmisen katseltaviksi!Kaikki tuhmiskuvat ovat aina vain ja ainoastaan kotikoneella!
..vaan niin sekin varastettiin kun kotiin murtauduttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:No on munki miehellä kuvia omasta stondiksesta puhelimessaan. Ihan vitsillä niitä on ottanut ja lähettelee mulle sitten kun tietää että olen jossain tylsässä ja virallisessa paikassa =D
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei helvetti...
Mies tietää et jos jää kiinni toisen naisen kanssa sähläämisestä niin ero tulee ilman selitys mahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei helvetti...
mies nukkuu vielä. Mä en edes tiedä miten tosta kehtaa alkaa tenttaamaan! Jospa se onkin halunnut vaan katsoa miltä se näyttää?
Mies tietää et jos jää kiinni toisen naisen kanssa sähläämisestä niin ero tulee ilman selitys mahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kysyin, johon totes vaan et itse olen ottanut...no haloo, enpä muuta luullutkaan. Ei ihan selvinnyt että miksi. Sanoin suoraan et vitun hyvä selitys tai ovi on tossa.
Että tässä sitä selitystä odotellessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jos ei halua esiintyä omalla mustalla nikillään, miks pitää alleviivata, että "vakkari olen, mut nyt siis ihan todellakin harmaana"?!