Olen puulla päähän lyöty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D Ensin mietit, että mitä helvettiä, ja silti et voi kysyä mieheltä suoraan? Onnea vaan parisuhteellenne, jos et sen verran pysty tekemään että kysyt - syy voi olla oikeasti järkeväkin. Jos et kysy, asia kuitenkin nakertaa sinua ja pilaa koko suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on mullakin kännykässä pimpsan kuvia enkä mä niitä ole kellekkään lähetellyt ;) Ei nyt välttämättä tarvii pahinta heti pelätä... saahan niitä kuvia omaks iloks ottaa.

Mulla ei ole eikä tule! Ei olisi hauskaa, jos unohtaisin puhelimen jonnekin ja 'hurjat' kuvat päätyisivät jonkun vieraan ihmisen katseltaviksi! :o Kaikki tuhmiskuvat ovat aina vain ja ainoastaan kotikoneella!

..vaan niin sekin varastettiin kun kotiin murtauduttiin.

No on munki miehellä kuvia omasta stondiksesta puhelimessaan. Ihan vitsillä niitä on ottanut ja lähettelee mulle sitten kun tietää että olen jossain tylsässä ja virallisessa paikassa =D Jos on aikonut yllättää sut jossain vaiheessa?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on mullakin kännykässä pimpsan kuvia enkä mä niitä ole kellekkään lähetellyt ;) Ei nyt välttämättä tarvii pahinta heti pelätä... saahan niitä kuvia omaks iloks ottaa.

Mulla ei ole eikä tule! Ei olisi hauskaa, jos unohtaisin puhelimen jonnekin ja 'hurjat' kuvat päätyisivät jonkun vieraan ihmisen katseltaviksi! :o Kaikki tuhmiskuvat ovat aina vain ja ainoastaan kotikoneella!

..vaan niin sekin varastettiin kun kotiin murtauduttiin.

Onhan sekin mahdollista, mutta ihan äkkiä ei murtovaras ota kohteekseen ovipuhelimilla varustettua kerrostalokämppää, jos helpompiakin kohteita (varsinkin omakoti- ja rivitalot) löytyy.. Ainakin niin uskon! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
No on munki miehellä kuvia omasta stondiksesta puhelimessaan. Ihan vitsillä niitä on ottanut ja lähettelee mulle sitten kun tietää että olen jossain tylsässä ja virallisessa paikassa =D

Ei olisi hauskaa, jos pitäisi käydä kaikki puhelimeen tulleet viestit aina vessassa lukemassa! :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei helvetti...

mies nukkuu vielä. Mä en edes tiedä miten tosta kehtaa alkaa tenttaamaan! Jospa se onkin halunnut vaan katsoa miltä se näyttää?

Mies tietää et jos jää kiinni toisen naisen kanssa sähläämisestä niin ero tulee ilman selitys mahdollisuutta.

Mä sain jokin aika sitten monen vuoden takaiselta exältäni just tollasen kuvan....älä kysy miks..ei olla oltu edes tekemisisää piiiiitkään aikaan. Seuraavana päivänä lähetteli anteekspyyntöä, kuittasin vain että oliko kosteet bileet. Mies on ihan onnellisessa suhteessa tahollaan, mä samoin. Joku känni-idea. Hölmö, muttei taustalla yhtään mitään muuta kuin hölmöilyä. Mut kyl mä vähän aikaa tujottelin, että mikäs rullakeb se siinä ;D Idiootti.

kysyin, johon totes vaan et itse olen ottanut...no haloo, enpä muuta luullutkaan. Ei ihan selvinnyt että miksi. Sanoin suoraan et vitun hyvä selitys tai ovi on tossa.

Että tässä sitä selitystä odotellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kysyin, johon totes vaan et itse olen ottanut...no haloo, enpä muuta luullutkaan. Ei ihan selvinnyt että miksi. Sanoin suoraan et vitun hyvä selitys tai ovi on tossa.

Että tässä sitä selitystä odotellessa.

Niin..no aika harva tollasia nyt ihan vaan omaksi ilokseen ottaa :(

Olin kerran "suhteessa" naimisissa olevan perheen isän kanssa, ja koska tapaamismahdollisuudet olivat olemattomat, viihdytimme toisiamme kuvilla. Eli ei millään pahalla, ap, mut ainoa asia joka mieleen tulee, on se, että on lähetellyt kuvia hoidolleen :/

Mitä jos tossa ei olekaan mitään hämärää? Se on halunnut kokeilla ottaa sellasen kuvan... Vaikka sulle? Tai on halunnut laittaa sen jollekin sivustolle, saadakseen siitä kommentteja? Ehkä se ei välttämättä petä sua.

Yhteistyössä