Olen puulla päähän lyöty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todellakin harmaana nyt

Vieras
Mitähän ihmettä.....

Mieheni puhelimesta aloin valokuvia lataamaan koneelle, ja yhtäkkiä esiin tuleekin kuva miehestäni vessassa, kuvassa on siis kuvattu miehen stondis?!!?

Ei helvetti ole yhtään mieheni tapaista, mitähän tästä pitäisi ajatella? Minkä ihmeen takia tuollainen kuva otetaan kännykkään....?

tuo lähettäminen tuli minullekkin ihan ekana mieleen....sen päivän lokitiedoissa ei puhelimessa ole muka yhtään puhelua, viestiä tms.

Epäilyttäisikö teillä????

Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:
halusi nähdä miltä se näyttää?jos teillä ei ole niin alhaalla peiliä? :D
No joo,epäilisin varmaan,että on laittamassa sitä johki/jollekki :/

Ei ole peiliä niin alhaalla, mut....siis istuu pöntön kannen päällä täydessä juhlakunnossa..(?!?)

ei helvetti...

mies nukkuu vielä. Mä en edes tiedä miten tosta kehtaa alkaa tenttaamaan! Jospa se onkin halunnut vaan katsoa miltä se näyttää?

Mies tietää et jos jää kiinni toisen naisen kanssa sähläämisestä niin ero tulee ilman selitys mahdollisuutta.

mä ainakin kävisin herättämässä ja kysyisin suoraan. ei varmaan keksi aamusta mitään selitystä tarpeeksi järkevästi, jos sattuu olemaan joku pahaki juttu. siitä jää sit kiinni parhaiten. :)

No on mullakin kännykässä pimpsan kuvia enkä mä niitä ole kellekkään lähetellyt ;) Ei nyt välttämättä tarvii pahinta heti pelätä... saahan niitä kuvia omaks iloks ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuo lähettäminen tuli minullekkin ihan ekana mieleen....sen päivän lokitiedoissa ei puhelimessa ole muka yhtään puhelua, viestiä tms.

Epäilyttäisikö teillä????

Kyllä. Siinä vaiheessa, kun minulla olisi niin paljon mielenkiintoa ja viitseliäisyyttä, että alkaisin miehen puhelimesta kuvia koneelleni lataamaan, ajattelisin olevani jonkinlaisen manian tai muun mielenhäiriön vallassa ja pyrkisin saamaan psykiatrille ajan asianmukaisen hoidon saamiseksi! :xmas:

Miehellä on erimerkkinen puhelin kuin minulla enkä ole koskaan jaksanut edes selvittää miten näppäimistölukitus poistetaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on mullakin kännykässä pimpsan kuvia enkä mä niitä ole kellekkään lähetellyt ;) Ei nyt välttämättä tarvii pahinta heti pelätä... saahan niitä kuvia omaks iloks ottaa.

Mulla ei ole eikä tule! Ei olisi hauskaa, jos unohtaisin puhelimen jonnekin ja 'hurjat' kuvat päätyisivät jonkun vieraan ihmisen katseltaviksi! :o Kaikki tuhmiskuvat ovat aina vain ja ainoastaan kotikoneella!

Näinpä,mutta kannattaa asia selvittää ja kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Mulla ei ole eikä tule! Ei olisi hauskaa, jos unohtaisin puhelimen jonnekin ja 'hurjat' kuvat päätyisivät jonkun vieraan ihmisen katseltaviksi! :o

No se on sit sen ihmisen oma moka ja häpeä jos mun puhelinta menee tutkimaan. Mulle alastomuus ja seksuaalisuus on niin luonnollinen juttu, että jos joku kuvat näkis, ei hävettäis. =)

Näytä kuvaa kännykässä miehelle ja kysäise mikä on homman nimi! Näin ei voi ainakaan sanoa että ei ole mitään kuvaa. Kysäise myös poistetuista puhelutiedoista jos tulee kinaa. Itse tarkastaisin myös tallennetut viestit. Niitäkin voi olla monenlaisissa kansioissa.

Yhteistyössä