P
papukaijan ruokottomat puheet
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:tämän viestin olis tarkotus lähteä?
Mitä ihmeen väliä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:tämän viestin olis tarkotus lähteä?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja toinen:tämän viestin olis tarkotus lähteä?
Mitä ihmeen väliä?Ap haluaa pysytellä harmaana, joten miksi udella häneltä täysin epäolennaisia juttuja?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Saaralla on omituinen käsitys vittuilusta! Kyllä mä vittuillakin osaan, mutta jos ihmettelen jonkin kysymyksen asiaankuulumattomuutta, niin ei se vittuilua ole...
Eipä näy munakuvia luurissa. Harmi! :xmas: Kyllä mulle saa sellaisia aina lähettää, jos jollakulla on ylimääräisiä lähetettäviksi. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Saaralla on omituinen käsitys vittuilusta! Kyllä mä vittuillakin osaan, mutta jos ihmettelen jonkin kysymyksen asiaankuulumattomuutta, niin ei se vittuilua ole...
Eipä näy munakuvia luurissa. Harmi! :xmas: Kyllä mulle saa sellaisia aina lähettää, jos jollakulla on ylimääräisiä lähetettäviksi. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:jotkut ihmiset ottavat itsestään kaikenmoisia kuvia ilman että koskaan näyttävät niitä yhtään kenellekään.