Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eli siis paras ehdottomasti pysyä erossa yövuoroa tekevistä marisijoista, koska tuon perusteella, mitä edellä clivia kirjoitti, olisin ilman epäilystäkään mieluummin yksinhuoltaja kuin eläisin vain toisen työn ehdoilla ilman mahdollisuutta jakaa mitään normaalia elämää miehen kanssa. Ja sitten vielä pitäisi olla aurinkoisena peittelemässä miestä 12h unille vain saadakseni viettää yksin päivät ja yöt... Outoa! Todella outoa... Ehkä siinä sitten on jotain hohtoa, että on mies yöt töissä ja päivät nukkuu... Entä milloin lapset näkevät isäänsä tässä systeemissä vai onko silläkään väliä? Olen 111% ap:n ajatusten ja huolen takana enkä tajua pätkääkään ap:n syyllistämistä, vaan halveksin naisia, joiden mielessä naisen paikka on vain kotipiikana ja miehen paapojana. Meillä kyllä molemmat osallistuvat kotihommiin ja lastenhoitoon ja seksiäkin on säännöllisesti (siitäkään kai ap ei saisi olla moksiskaan?).
Peesi, mutta yksi kohta tökkää silmään. Täällähän ehdoton ykkösongelma on naisten jatkuva halveksimistaipumus, joko halveksitaan sitä miestä, tai jos mies on pyhä, niin sitten senkin edestä halveksitaan toisia naisia, ja sitten on nämä jotka keskittyvät halveksimaan itteään.
Eli pois se halveksiminen ja viha, ja tilalle terve suuttumus siitä jos joku sortaa muita (niinkuin tässäkin keskustelussa on pontevasti yritetty ap:tä sortaa, :flower: hänelle!!!)
Ja sekin olisi mun mielestä suuttumisen arvoinen juttu, jos joku haaveilee pikalaihdutuksista ja kauneusleikkauksista tai muuten mollaa itseään. Mua ainakin suututtaa se, miten halvalla naiset myy itsensä ja toisensa. Samppoopullon hinnalla mennään - olethan sen arvoinen!!! Jumankekkulat, nyt muijat keskinäistä kunnioitusta kehiin, ja äkkiä!