Inhoan itseäni kun olen koko ajan niin väsynyt ja kiukkuinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

e

Vieras
Mitenköhän minä ikinä kuvittelin, että minusta olisi äidiksi. Saati sitten kahden lapsen äidiksi...

Esikoinen on nyt vähän yli vuoden ja olen raskaana 30+ viikoilla... Koko ajan olen niin väsynyt ja sitten kiukkuinen ja monesti huomaamattani tiuskin pojalle ja siitä on koko ajan huono omatunto. En haluaisi tehdä niin... En tiedä mikä minuun on tullut.

Voisin varmaan nukkua 24/7, onneksi mies on kotona suurimman osan ajasta niin saankin levättyä, varmaan olisin jo hypännyt lähimpään järveen jos en saisi päivisin ollenkaan levättyä.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mitenköhän minä ikinä kuvittelin, että minusta olisi äidiksi. Saati sitten kahden lapsen äidiksi...

Esikoinen on nyt vähän yli vuoden ja olen raskaana 30+ viikoilla... Koko ajan olen niin väsynyt ja sitten kiukkuinen ja monesti huomaamattani tiuskin pojalle ja siitä on koko ajan huono omatunto. En haluaisi tehdä niin... En tiedä mikä minuun on tullut.

Voisin varmaan nukkua 24/7, onneksi mies on kotona suurimman osan ajasta niin saankin levättyä, varmaan olisin jo hypännyt lähimpään järveen jos en saisi päivisin ollenkaan levättyä.

Sama täällä. Mulla 6 ja 2-vee lapset ja elämä ollut viimisen vuoden aika rankkaa. Kuopus ei oo oikeestaan koskaan nukkunut kokonaisia öitä, mies valittaa, kun en jaksa parisuhteeseen panostaa yhtään, töissä paineita ja ite oon kuin persiiseen ammuttu karhu koko ajan, ei kiva, ei! jaksamista, mutta en voi toivottaa. sinulla vaivaa vielä raskaushormonit, itsellä jotain ihan muuta.

Sama täällä kans. Lapset on 3 ja 1 v ja kyllä väsyttää ja väsyneenä olen kiukkuinen ja tiuskin turhaan ja sitten on huono omatunto.... Ihan syvältä ja koko ajan. Tätä ei jaksa. Esikoinen oli hyvä nukkuja, tämä toinen ei... ei vieläkään kokonaisia öitä ja mä en jaksa valvoa.... Eli ei juuri neuvoja täältä, mutta "kiva" kuulla että muillakin tälläistä....

Yhteistyössä