A
a.p.
Vieras
[QUOTE="vieras";22597127]Minä käytän myös vieraita kieliä päivittäin, mutta en koskaan ole kirjoittanut kansallisuutta isolla suomeksi. Aito elitisti ei mielestäni tee noin karkeita oikeakielisyysvirheitä. Mistä olet saanut varallisuutta? Et selvästikään itse tienaamalla etkä perheeltäsi, jonka kerroit olevan vain melko varakas. Suomen rikkaimmilla muuten on varmasti se 600 000 tilillä, ja hieman enemmänkin, eli et selvästikään kuulu heihin. Kerrotko vielä miksi juuri raha (tai varallisuus) tekee ihmisestä elitistin? Ovatko (tai olivatko) Britney Spears, O.J. Simpson, Ozzy Osborne tai vaikkapa Osama bin Laden elitistejä? Heillähän kaikilla on ainakin jossain vaiheessa ollut aika paljon varallisuutta...[/QUOTE]
Eli elitisti määritelmä on, että osaa kirjoittaa kaksplussalle täydellistä suomea
Suomen rikkaimmalla 10% ei todellakaan ole 600 000 euroa makaamassa tilillä näin alhaisen koron aikakautena. Heräähän jo. Rahat kannattaa laittaa parempaan talteen kuin tilille. Varallisuuden olen saanut sekä omilla toimillani että perimällä. Keskimäärin suomalaisen nettovarallisuus henkeä kohden on muuten vain noin 74000 euroa, tiesitkö sitä?
Eli elitisti määritelmä on, että osaa kirjoittaa kaksplussalle täydellistä suomea
Suomen rikkaimmalla 10% ei todellakaan ole 600 000 euroa makaamassa tilillä näin alhaisen koron aikakautena. Heräähän jo. Rahat kannattaa laittaa parempaan talteen kuin tilille. Varallisuuden olen saanut sekä omilla toimillani että perimällä. Keskimäärin suomalaisen nettovarallisuus henkeä kohden on muuten vain noin 74000 euroa, tiesitkö sitä?