A
a.p.
Vieras
Tutkijakoulutukseni on opettanut minut välttämään ottamasta faktana arvolatautuneita kirjoituksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se, että perheeni kuuluu top 10% Suomalaisessa yhteiskunnassa varallisuuden suhteen. Ja varallisuudella en tarkoita kenkiä.
Tänään oli misoa, sushia ja sakea, eilen mätiä, blinejä ja samppanjaa. Siis illalliseksi.
Tutkijakoulutukseni on opettanut minut välttämään ottamasta faktana arvolatautuneita kirjoituksia.
Se on elitististä, mutta ei tee kenestäkään elitistiä. Näillä kahdella on ero. Köyhä opiskelijakin (kuten tässä ketjussa on todettu) voi säästää 250 euroa kenkiin. Ei köyhä opiskelija ole silti elitisti, vaikka elitistiset kengät omistaakin ja syö sen vuoksi makaronia kuukauden.
No olisihan tämä pitänyt tietää, että Suomessa ihmisillä on niin karannut mopo käsistä siinä mikä on tavallista ja mikä elitismiä. Nykyään kaikilla kouluttamattomilla kaupan kassoillakin pitää olla 300000 euron kämppä lainarahalla, kaksi alle viisi vuotta vanhaa autoa ja seitsemänsadan käsilaukut. Ja koko loppuelämä velkaa pankille. Ettekö te tajua, että tuollainen pröystäily ei ole "tavallista" vaan nimenomaan elitististä? Huolettaa kyllä, mihin tämä maa on menossa. Kohtalo on varmasti hyin lähellä sitä, mihin Jenkeissä on jo päädytty.
Siis täh? Jos somali itse kertoo miten asiat somalien osalta ovat, niin se on arvolatautunutta kirjoitusta?
En nyt ihan ymmärrä.
hyvähän se on, jos sisäisesti ja ulkoisesti rumalla ja lihavalla ja itsekurittomalla on nätti tuoli.
Sinä hokija ainakin olet sisäisesti RUMA. Se on käynyt selväksi. Ja KATEELLINEN, joka ei koskaan ole hyve.
Mieluummin rikas, laiska, lihava ja onnellinen kun köyhä ja kaunis.
Sori, tuli suomalaiset isolla (johtunee siitä, että kirjoitan käytännössä kaiken englanniksi). Palkkani suhteen olen toki keskiluokkaa, mutta puhuinkin varallisuudesta. Varallisuus on jotain ihan muuta kuin palkka, tiedät varmaan sen. Kyseessä oli 600,000 euron vene. Minulla ei ole 600,000 euroa pankkitilillä (=käteistä). Toki voisin myös myydä varallisuuttani, mutta en näe mitään järkeä siinä että vaihtaisin hyvin tuottavat asuntosijoitukset veneeseen. Siksi ottaisin venettä varten mieluummin lainaa. Korot ovat tällä hetkellä alaalla. Mutta en todellakaan edes ostaisi venettä, koska perheelläni jo sellainen on. Kenkärahat (tässä tapauksessa 250 euroa) eivät tee kenestäkään elitiststä, varallisuus tekee.
Taitaa olla muuten maamme valtiovarainministerikin huolissaan samasta asiasta... Ettävaan sullekin!
Tänään olen juonut sakea
Mitä epä-raitsevaa on muuten riisissä ja kalassa?
Avainsana on lähdekritiikki. Mikään sivusto, jonka nimi on "Pelleily riittää suomalaiset poliitikot" ei läpäise seulaani. Toki huvikseen niitä voi lukea, mutta todesta en niitä ota.