3
3 lasta
Vieras
rytmittömyydestä, univeloista, ainaisesta vauva tissillä istumisesta. onkohan mus joku vika kun itse vaan joka kerta ootan, että aika menis mahdollisimman äkkiä ohi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja adora:MINÄ![]()
Mutta mä en tiedäkään mitään rytmittömyydestä, unettomuudesta tai maraton imettämisestä. Laitokselta lähtien nukkuneet yöllä 6 tuntia putkeen. Imetys on ihanaa, molemmat viihtyivät tissillä sen 10min kunnes masu täys ja matka voi jatkua. Ja molemmat lapset on täysimetetty 4kk, korviketta ei kumpikaan koskaan saanut. Imetys se ihan parasta onkin, kaipaan todella, vaikka alkuun ärsyttävää kun sitä maitoa tulee joka tuutista täydellä teholla. Mutta sekin tasottunu siinä puolen vuoden jälkeen.
Joo, vauva mulle kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:summa summarum: ne, joilla ei oo ollu ongelmia alussa mainitsemien asioiden kanssa, ovat nauttineet vauva-ajasta. Ne joilla on ollu ongelmia, eivät. Yllätys yllätys... kyllä mäkin nauttisin täysillä jos mulla olis sellainen vauva kuin teillä jotka ette tiedä mitään univeloista ja muista jutuista.