Oikeat äidit eivät ole täällä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ja ihan hyvinhän nyt aloitat, mutta turhaan nyt hyökkäät koko internetiä vastaan. Se pikemminkin kertoo, ettet tiedä koko hommassa muuta olevan kuin kaksplussan mitäs nyt-palsta =)

Niin mäkin olen viime aikoina pyörinyt aika paljon Suomen evankelis-luterilaisen kirkon nettisivuilla. :saint: :saint: Kylläkin opinnäytetyön takia. :whistle:

Tää on kyllä just hyvä esimerkki. Ite en oikeesti vois tehdä YHTÄKÄÄN koulutehtävää ilman internetiä. Hoitsuksi opiskelen. Kaikki esseet tarvitsevat internetistä tukea. Lisäksi sitten on kirjat, mutta se vie paljon enemmän aikaa..ja varsinki jos ei tartte sitä tukiverkostoa siihen niin paljon ja samanlaista aineistoa (kuin vaikkapa opinnäytetyössä tarvitsee luultavasti). Ja monet kotiäidit muuten opiskelevat samalla...varsinkin yliopiston puolella tämä onnistuu ja amkissakin voi tehdä monia kursseja ilman läsnäoloja tai vähillä läsnäoloilla.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Siis kyllä me äitejä ollaan, mutta sellaset Kunnon Äidit eivät ole taatusti missään nettipalstalla...niin se vaan on.
Itsekin olen lusmu, joka aina tänne eksyy.
Ois kiva päästä eroon koko netistä ja osata olla ihan Oikea Äiti...sellanen tavallinen, joka on monesti onnellinen, koska ei tiedä kaikesta paskasta, mitä maa päällään kantaa -kun ei pyöri netissä.
Täällä äidit luovat toisilleen aivan SAIRAITA paineita ja saavat aikaan pahaa oloa...tiedostan itsekin tämän, mutta silti tänne väliin tulee...
Täällä virtuaalimaailmassa on helppoa olla täydellinen ja saada toisille pahaa oloa aikaan ja paineita ennenkaikkea...
Jospa minustakin tulisi joskus Kunnon Äiti.
Olisin taatusti onnellisempi, kun pääsisin eroon tästä epäinhimillisyydestä, mitä täällä kylvetään. Täällä TODELLA herkästi hämärtyy se, mitä elämä OIKEASTI on...

FIKSU OLET kun tämän olet tuon oivaltanut.

Ja tyhmä et ole kun täällä pyörit... kyllä elämään, Oikean Äidinkin elämään saa mahtua kaikenlaista. Täytyy vaan olla itse selvillä vesillä, eikä kuin nauraa näille typerille jutuille täällä! =D

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ja ihan hyvinhän nyt aloitat, mutta turhaan nyt hyökkäät koko internetiä vastaan. Se pikemminkin kertoo, ettet tiedä koko hommassa muuta olevan kuin kaksplussan mitäs nyt-palsta =)

Niin mäkin olen viime aikoina pyörinyt aika paljon Suomen evankelis-luterilaisen kirkon nettisivuilla. :saint: :saint: Kylläkin opinnäytetyön takia. :whistle:

Tää on kyllä just hyvä esimerkki. Ite en oikeesti vois tehdä YHTÄKÄÄN koulutehtävää ilman internetiä. Hoitsuksi opiskelen. Kaikki esseet tarvitsevat internetistä tukea. Lisäksi sitten on kirjat, mutta se vie paljon enemmän aikaa..ja varsinki jos ei tartte sitä tukiverkostoa siihen niin paljon ja samanlaista aineistoa (kuin vaikkapa opinnäytetyössä tarvitsee luultavasti). Ja monet kotiäidit muuten opiskelevat samalla...varsinkin yliopiston puolella tämä onnistuu ja amkissakin voi tehdä monia kursseja ilman läsnäoloja tai vähillä läsnäoloilla.

Mä olen paljon tietoa löytänyt kirjoista, mutta todella varmaan tietoa rippikoulusta ja konfirmaatiosta saan totta kai sieltä kirkon sivuilta. Muitakin koulujuttuja olen tehnyt netin avulla ja osassa tehtäviä on vaatimuksena käyttää jotakin tiettyjä nettisivuja.

Mä olen paljon tietoa löytänyt kirjoista, mutta todella varmaan tietoa rippikoulusta ja konfirmaatiosta saan totta kai sieltä kirkon sivuilta. Muitakin koulujuttuja olen tehnyt netin avulla ja osassa tehtäviä on vaatimuksena käyttää jotakin tiettyjä nettisivuja.

Joo,siis mulla on ihan ehdoton netti. Meillä on noita kirjallisia töitä sata miljoonaa per kurssi ja kaikkiin tarttee nettiä, ikävä kyllä melkeenpä =D Ja lähteitä jne. Ja sairaanhiotajaksi siis opiskelen.

ETtä ap, tervetuloa nykyaikaan =)

toivoisin ap:ltä kaikki kriteerit siihen, miten OIKEA äiti määritellään ja millä vuosisadalla hän elääkään ollakseen täydellinen.
ainiin, nina mikkonenhan se taitaa ainoa oikea äiti suomessa olla? ettei ois ap ite hän?

No kyllä mä sen tiesin jo. Emmä mikänä äiti koskaan ole ollutkaan koska mieshän mun lapsen hoitaa, ja liekkii äitiä lapsirukan kustannuksella.. mut että syntilistalle vielä täällä surffaaminen.. nooh tulee taas pitkä lista..

Täytyy myöntää, että ap puhuu totta.

Otsikon perusteella mullakin nousi heti karvat pystyyn j aolin eri mieltä. Oikeita äitejä täällä on moni. Ei se siitä mihinkään katoa tai muutu. Monen aika vain tuntuu kuluvan täällä eikä tavallisiakaan ratkaisuja osata tehdä itse: " laittaisinko tänään jauhelihasta pihvejä vai kastiketta?" " Onko tolla vauvalla vielä nälkä?"

Ymmärrän, että suurelle osalle se on vain ajankulua, mutta täysin tyhjänpäiväistä sellaista. Itselleni käy juuri niin... istahdan koneelle "hetkeksi" ja palstalle jos eksyn, huomaan olleeni tässä kaksi tuntia.

Yhteistyössä