[QUOTE="xXx";23532639]Mä en kyllä alkuunkaan ymmärtänyt ap:n ongelmaa. Meillä saa aikuistenkin kaverit mennä ja tulla vapaasti, ottavat kahvikupin kaapista jne, meillä saa olla "kuin kotonaan". Miksei siis myös lasten kaverit. Lapsihan kysyi saako ottaa, joten en ymmärrä ongelmaa. Tuon ikäinen on vielä niin pieni ettei varmasti ymmärtänyt miksi ei saa ottaa. Eikä janon ilmaiseminen ole mitään kerjäämistä, hyvänen aika
Mites ap jos olet itse kaverillasi kylässä ja sulle tulee jano? Onko juotavan pyytäminen kerjäämistä?[/QUOTE]
Hienoa huomata että huonokäytöksiset kaksplus teinivanhemmat on tulleet palstalle

Itse en missään nimessä ala kerjäämään juotavaa,
ainut mitä pidän soveliaana pyytää on saisinko lasin vettä ja sitten onkin eri asia jos isäntäväki sanoo että ottasitko mielummin sitä vaiko tätä..
Minä en myöskään mene kenekään jääkaapille tutkimaan mitä heillä on,
ja mehukeitto ei ole janojuoma,
silloin voin olettaa jos muu ei kelpaa kuin joku keitto että lapsella ei oikeasti ole jano.
Ja olisiko minun nyt pitänyt juottaa naapurin muksulle meidän mehukeittomme kun olin ajatellut että teen mannapuuroa ja mehukeittoa iltapalaksi mutta palstan mukaan sehän on vaan vieraanvaraista kun annan vieraan tutkia kaappini ja päättää mikä arvovieraalle sopii ja annan sen oman perheeni iltapalan ja ainahan palstan mukaan voin varmasti laittaa omat muksuni naapuriin jos vaikka heillä olisi iltapalaa,
pitääkin tehdä kierros kenellä on parasta laittaa pöytään

Turhaanhan tässä sitten teenkään vastaisuudessa omillenikaan ruokaa, laitetaan naapuriin säästyy omat rahat kun ei tarvi ostella ruokaa, ei tule tiskiä joten on tiskipöytökin aina siistinä