P
Provo vai Nolo?
Vieras
5 vuotta juoksin lääkäreillä, kun oli valkovuoto ja viherttävä, ne antoivat vain puikot eikä ikinä tutkineet vaikka pyysin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
5 vuotta juoksin lääkäreillä, kun oli valkovuoto ja viherttävä, ne antoivat vain puikot eikä ikinä tutkineet vaikka pyysin
et voi olla tosissas.... 5v vihreetä valkovuotoo ja tulehdus, mutta hyvinhän tuo värkki on nusimista sietänyt ja lapsentekoakin. Yöööööök
Tiedätkö ettei virus elää veressäja siitä ei veressä näkyy. Tiedätkö edes koko syysteemi miten tutkitaan onko se vai eikö ole. Myös kaikki 5 kokeetta mitä oli mulle tehty
Oikeasti mä en jaksa jauhaa, kun näen et sinäkään tiedä edes ettei virus elää veressä ja mistä kokeista me puhutaan. Mä en voi muuta kun suositella soittamaan vaikka näille 2lle henkilölle ja kysymään ja sitten vasta tulla kertomaan palstalle. Tuskin se olisi tulossa Eu:uun nyt jos olisi noin pahaa rokote ja tuskin monta tuhansia olisi terveitä 20v ilman virusta vaikka jopa kumpaneita oli vaihtaneet ja jotkut tupakoineet ja vaikka mitä, mutta kun suojaa on 100%. Saksan lääkärinkin mukaan se on paras keksintö Hpv virusta vastaan ja heille mä luotan kuin ramattuun
Google-kääntäjä
valitettavasti. Myös karu totus että se sullekin vois tulla tai voi tulla mitä muuta tahansa terveyden kanssa ongelma, niin katsotaan miltä se susta alkaa tuntumaan kun sulle sanovat yöööök tai nauravat. Hieno juttu jos sä oot täys terve ja pysyyt. Mutta mulle valitettavsti joku tulehdus tuli toisen lapsen jälkeen kun synnytin
Ei mikroskopilla vaan näkivät tulehduksen ja antoivat hiiva puikkoja, kuulema krooninen hiiva, mutta ei se ees hiiva ollut. Nyt en nimejä muista, mutta soitan Meksikon kysyn, kun mä haluan ainakin yhdestä lääkäristä tehdä valituksen, koska mä maksoin monta vuotta turhaan ja turhia lääkeitä pistin itseään
No siis siks tuossa kysyinkin, että oliskos palautteen paikka
Laiminlyntihän tuollanen on!
pulloharjalla en ole ikinä pessyt en ihan sairaas olen vielä. Mutta saipualla ja 2 kerta päivässä tykkään suihkussa käydä
No nyt pesen sellaisella saipualla joka ei tuhoa just siitä....
Ei semmoista saippuaa olekaan. Alapäätä ei pestä saippuoilla.
Nyt tarkistin postin ja sellainen viestin sain:
Hi good afternoon:
Here's the result. was negative
All right, no virus
regards
Dr. Mario Lopez